Sari la conținut
  • intrări
    2
  • comentarii
    0
  • citiri
    2.998

***Diamond Erotic Masaj ***Constanta - Regulament intern personal


salon_de_masaj

1.274 citiri

blog-0257082001486908545.jpg

Fiecare companie/intreprindere are propriul sau regulament intern.O fisa a postului pe care angajatii trebuie sa o respecte,nici noi nu facem exceptie,bineinteles.
Dar,pe langa asta,eu ,intotdeauna am avut o fisa a postului a mea.Poate un pic mai diferita decat cea a firmei la care lucrez.Multe aspecte se aseamana ,dar unele clar nu..sunt chestii pe care le faci pentru a iesi in evidenta.
Noi oferim niste servicii care au anumite reguli de baza ce trebuiesc implementate neaparat, dar pe langa asta mai sunt si alte lucruri ce ar trebuii tinute minte.
Reglulile clare:
- CURATENIE
-AMBIANTA
-RESPECT
-ATENTIE SPORITA CLIENTULUI
-MASAJ DE CALITATE
-PRIMIRE OSPITALIERA
-COMPORTAMENT EXEMPLAR PE TOATA DURATA VIZITEI
-PROFESONALISM
-ZAMBET( nu e obligatoriu :)) dar necesar din punctul meu de vedere )
-IGIENA
-BON DE CASA

 

Si acum cu ale mele, reguli care din punctul meu de vedere ar trebuii sa le cuprinda si pe celelalte fete.
Intotdeauna cand un client nou paseste in unitate,fiecare fata in parte trebuie sa se prezinte ( sa faca cunostinta cu noul venit) si sa incerce pe cat posibil sa ii retina numele acestuia.
Este un element cheie,adresandu-se direct pe nume la o a II a vizita ( in conditiile in care clientul a permis sau a insistat sa se tutuiasca la prima ) maseuza ii va arata acestuia ca vizita lui nu este neinsemnata si ca i se acorda importanta pe care o merita.

 

Desi,de regula barbatii fac complimente femeilor,nu este rau ca din cand in cand,maseuza sa spuna ceva admirativ la adresa clientului.De regula,sa fie atenta si sa faca o analiza a acestuia ,fizic si psihic, si sa aleaga trasatura cea mai evidenta a fii o calitate a sa.
Fiecare persoana isi cunoaste atuuri-le ,dar el va fi palcut impresionat ca fata a observat acest lucru.Complimentul trebuie facut in treacat,cat sa nu para fals sau fortat.Deasemenea,detaliul pe care il alegeti sa va axati,trebuie sa fie cat de cat evident.
Ca un exemplu negativ: NU puteti spune unui om care sufera de strabism ca are ochii frumosi!!! Chiar daca ii are..poate avea cea mai intensa nunata de verde sau albastru sau orice culoare, care ati vazut-o in viata dv..stiindu-si aceasta afectiune,clar o va lua ca o insulta.

 

De tinut minte ca suntem gazdele, de aceea indiferent de tipul de personalitate al clientului: introvertit sau extrovertit,acesta din urma se va simti usor inhibat in prezenta noastra,mai ales daca suntem in nr. mare.
Trebuiesc eviatate discutiile la telefon,sau discutile fetelor strict intre ele cat timp este clientul in receptie.
Deasemenea,de evitat linistea mormuntala, situatie jenanta in care toti se uita unii la ceilalti dar nimeni nu spune nimic.
In cazul in care o discutie este deschisa ,aceasta trebuie sa il cuprinda si pe client.
Mai sunt situatii in care vin doi sau mai multi ( din acelasi grup),atunci trebuiesc evitate situatiile haotice care ar putea sa ii dezorienteze.Lucrurile se fac cu calm, desi timpul acordat clientului in receptie este de 5-10-15 minute,daca situatia este de asa natura,exceptii se pot face.

 

Nu va fi desemnata o persoana anume care sa vorbeasca cu clientul pentru a il informa care sunt serviciile oferite dar si regulile casei , poate sa fie oricare din fete..dar,in momentul in care aceasta incepe sa vorbeasca este important ca pana cand nu termina de eaxplicat SA NU FIE INTRERUPTA de celelalte.
Nici-o fata nu este obligata sa intre in masaj daca nu doreste cu o anumita persoana,cel mai bun scenariu este ca atunci cand astfel de cazuri se intampla : sa NU iasa in receptie,dar ,daca din cauza circumstantelor,este deja acolo,fata trebuie sa isi faca clara intentia de a se retrage atat catre client cat si catre fete.Ea se va retrage in mod civilizat folosind un MOTIV care sa nu fie jignitor pentru client.

 

Ar mai fi multe de spus, dar am sa fac adaugari pe parcurs, asa ( la rece) astea au fost cele care mi-au venit in minte in acest moment.

 

PROGRAMARI : 0734 798 510

0 Comentarii


Comentarii Recomandate

Nu sunt comentarii de afișat

×
×
  • Creează nouă...