Sari la conținut

0742621139 - DE EVITAT - SERIOUS WARNING!!

stone met

Postări Recomandate

I saw this https://www.publi24.ro/anunturi/matrimoniale/diverse/anunt/-Fantezie-in-3-cuplu-ea-25-poze-reale-el-30For-single-gentlemen-Belissima-coppia/7b016770796b6351.html

Called and decided to go.

I dont know where to start.

1)The girl doesnt speak english at all. I guess for most of you that wont be a problem.

2)The photos are indeed of her, but she has nothing to do with what you see, she has an ugly face. She was also high, not sure from what drugs, but i could see that she was laughing alone and her eyes were looking lost.

3)The advertisement said she only did domination. But she doesnt know how to, and she doesnt have any toys. I brought my ones, but that's not a problem again. Things start getting bad when i asked to do something that she told me she does in the messages, and refused. I asked for me money back, since she didnt want to do 2 out of 3 things i specifically asked her about on the messages, and when i saw she had no idea what she does.

Also, she was texting since the first moment that i got in, a lot, and her reply to my money back was "pula mea" and went in a room inside. Came back, told me again in romanian, or i leave, or i stay. But the money are not going back.

4)I stayed, and when i explained her what she has to do in the only thing of the three that she wanted to do( i repeat, on the phone she told she will do all three), she was laughing at me, kept saying jesus christ, and do the cross gesture that you do in the church. It was nothing extreme for domination, some spanking and strapon. She did it, had no idea how, it was terrible. I explain, still no idea, and she was really bored.

5)When that thing finished, i told her that she should give me at least half of the money, because the whole thing lasted 10 minutes, didnt do what i asked, was bored, i had regretted it from the beginning, and other reason.

At that moment, her boyfriend comes just with his underwear from a dark room, he was a boxer since i saw boxing sack and gloves, and bald/muscular with some crazy eyes, looking like a chimpanzee that had his banana stolen. Started insulting me, that i want my money back, and came extremely threatening towards me, insulting me and stuff. I did martial arts for plenty of years as well, but i wouldnt risk my life over that stuff, since its their house and i dont know what weapons they might have had. I didnt do anything, and just left.

The price was 400/hour, asked for half an hour, they told me 300, then 200. I went for 200, for 10 minutes(supposedly half an hour). The only good thing its that the apartment was clean and nice.

A native romanian, please translate my message in your language, so locals can also see it and avoid it. These people are really crazy, Im warning you.

-------------------

This was the message

Cuplu nou in Iasi /New couple/Belissima coppia

Primul contact prin sms ! Doar domnii peste 35 de ani !
SMS 0742.621.139
PRACTIC DOMINARE SOFT SI HARD(sotia)
Suntem un cuplu casatorit
( SE POATE SI SEPARAT CU MINE(SOTIA)400/ora total), elegant, educat, curat si extrem de discret,, in cautare de barbati maturi pentru a petrece momente de neuitat. Oferim servicii totale, masaj erotic,annilingus plus multe alte fantezii pe care ti le doresti.
Ea 25 de ani,blonda,54kg,167cm.(poze reale)
El 30 de ani,80kg,172cm(hetero).

Acest anunt este valabil doar pentru domnii seriosi,care doresc acest tip de fantezie in 3.
Cadoul este de 400/h la locatia noastra,locuim intr-un apartament curat,frumos amenajat,discret,intr-o zona retrasa si linistita(complex de blocuri noi).
Ne putem intalni si la hotel daca esti cazat (600 /h).
Pt swing in cuplu 600/ora.
Avem si dildo-uri .

Who we are?Let's say we are your fantasy, we are your wildest dream. Sexy, sophisticated blonde girl with a slim body willing to satisfy your wishes. Get ready to use your imagination to indulge yourself to our mystical pleasures. Do not hesitate to contact us, we are opened mind and very discreet couple! My picture are genuine ... KISSES! !

Belissima coppia con tanto voglia da sesso. Un vero spetacullo.Siamo qui per realizare tuoi sogni e ogni tuoi desiderio.*** bellissima come vedi in fotto molta brava e porca a letto lui vero toro maschio. viso carino bello fisico,con giocattone pieno da crema.siamo disponnibili per personi gentili motivati e decisi.viene da noi a vivere lo piacere della transgressione.riceviamo in ambiente tranquilo pulito e riservato.te aspettiamo con molta voglia per mommenti indimenticabilli

• Like 8
Link spre comentariu
  • Oras:iasi
  • Oras:iasi

1) Fata nu vorbește engleza deloc. Cred că pentru majoritatea dvs. nu va fi o problemă.

2) Fotografiile sunt într-adevăr despre ea, dar ea nu are nimic de-a face cu ceea ce vezi, are o față urâtă. Era de asemenea ridicată, nu era sigură de ce droguri, dar puteam vedea că ea râdea singură și că ochii îi priveau pierdut.

3) Publicitatea a spus că a făcut doar dominația. Dar ea nu știe cum să facă și nu are jucării. Mi-am adus, dar nu este o problemă din nou. Lucrurile încep să se rănească când am cerut să fac ceva ce mi-a spus că o face în mesaje și a refuzat. Mi-am cerut bani înapoi, deoarece nu a vrut să facă 2 din 3 lucruri despre care i-am întrebat în mod special despre mesaje și când am văzut că nu știe ce face.

De asemenea, ea a scris mesaje de la primul moment în care am intrat, foarte mult, iar răspunsul la banii mei a fost "pula mea" și a intrat într-o cameră înăuntru. A venit înapoi, mi-a spus din nou în limba română sau am plecat sau am rămas. Dar banii nu se mai întorc.

4) Am rămas și când i-am explicat ce are de făcut în singurul lucru din cele trei pe care a vrut să o facă (repet, la telefon mi-a spus că va face toate cele trei), ea a râs de mine spunându-i pe Iisus Hristos și faci gestul încrucișat pe care îl faci în biserică. Nu era nimic extrem de dominație, unele spanking și strapon. Ea a făcut-o, nu avea nici o idee cum, era teribil. Imi explic, inca nici o idee, si era foarte plictisita.

5) Când lucrul acesta sa terminat, i-am spus că ar trebui să-mi dea cel puțin jumătate din bani, pentru că totul a durat 10 minute, nu a făcut ceea ce am cerut, sa plictisit, l-am regretat de la început și alt motiv .

În acel moment, prietenul ei vine doar cu lenjeria de corp dintr-o cameră întunecată, era un boxer de când am văzut sac de box și mănuși și chel / musculare cu niște ochi nebun, arătând ca un cimpanzeu care avea banana lui furat. A început să mă insulte, că vreau banii mei înapoi și că mi-a fost extrem de amenințător, insultându-mă și alte lucruri. Am facut si arte martiale de multi ani, dar nu mi-as fi risipit viata peste chestia asta, din moment ce casa lor si nu stiu ce arme ar fi putut avea. Nu am făcut nimic și tocmai am plecat.

Prețul a fost de 400 / oră, a cerut o jumătate de oră, mi-au spus 300, apoi 200. M-am dus la 200, timp de 10 minute (probabil o jumătate de oră). Singurul lucru bun este că apartamentul a fost curat și frumos.

Un român nativ, vă rog să traduceți mesajul meu în limba dvs., astfel încât și localnicii să îl poată vedea și să-l evite. Acești oameni sunt cu adevărat nebuni, Vă avertizez

I saw this https://www.publi24.ro/anunturi/matrimoniale/diverse/anunt/-Fantezie-in-3-cuplu-ea-25-poze-reale-el-30For-single-gentlemen-Belissima-coppia/7b016770796b6351.html

Called and decided to go.

I dont know where to start.

1)The girl doesnt speak english at all. I guess for most of you that wont be a problem.

2)The photos are indeed of her, but she has nothing to do with what you see, she has an ugly face. She was also high, not sure from what drugs, but i could see that she was laughing alone and her eyes were looking lost.

3)The advertisement said she only did domination. But she doesnt know how to, and she doesnt have any toys. I brought my ones, but that's not a problem again. Things start getting bad when i asked to do something that she told me she does in the messages, and refused. I asked for me money back, since she didnt want to do 2 out of 3 things i specifically asked her about on the messages, and when i saw she had no idea what she does.

Also, she was texting since the first moment that i got in, a lot, and her reply to my money back was "pula mea" and went in a room inside. Came back, told me again in romanian, or i leave, or i stay. But the money are not going back.

4)I stayed, and when i explained her what she has to do in the only thing of the three that she wanted to do( i repeat, on the phone she told she will do all three), she was laughing at me, kept saying jesus christ, and do the cross gesture that you do in the church. It was nothing extreme for domination, some spanking and strapon. She did it, had no idea how, it was terrible. I explain, still no idea, and she was really bored.

5)When that thing finished, i told her that she should give me at least half of the money, because the whole thing lasted 10 minutes, didnt do what i asked, was bored, i had regretted it from the beginning, and other reason.

At that moment, her boyfriend comes just with his underwear from a dark room, he was a boxer since i saw boxing sack and gloves, and bald/muscular with some crazy eyes, looking like a chimpanzee that had his banana stolen. Started insulting me, that i want my money back, and came extremely threatening towards me, insulting me and stuff. I did martial arts for plenty of years as well, but i wouldnt risk my life over that stuff, since its their house and i dont know what weapons they might have had. I didnt do anything, and just left.

The price was 400/hour, asked for half an hour, they told me 300, then 200. I went for 200, for 10 minutes(supposedly half an hour). The only good thing its that the apartment was clean and nice.

A native romanian, please translate my message in your language, so locals can also see it and avoid it. These people are really crazy, Im warning you.

-------------------

This was the message

Cuplu nou in Iasi /New couple/Belissima coppia

Primul contact prin sms ! Doar domnii peste 35 de ani !
SMS 0742.621.139
PRACTIC DOMINARE SOFT SI HARD(sotia)
Suntem un cuplu casatorit
( SE POATE SI SEPARAT CU MINE(SOTIA)400/ora total), elegant, educat, curat si extrem de discret,, in cautare de barbati maturi pentru a petrece momente de neuitat. Oferim servicii totale, masaj erotic,annilingus plus multe alte fantezii pe care ti le doresti.
Ea 25 de ani,blonda,54kg,167cm.(poze reale)
El 30 de ani,80kg,172cm(hetero).

Acest anunt este valabil doar pentru domnii seriosi,care doresc acest tip de fantezie in 3.
Cadoul este de 400/h la locatia noastra,locuim intr-un apartament curat,frumos amenajat,discret,intr-o zona retrasa si linistita(complex de blocuri noi).
Ne putem intalni si la hotel daca esti cazat (600 /h).
Pt swing in cuplu 600/ora.
Avem si dildo-uri .

Who we are?Let's say we are your fantasy, we are your wildest dream. Sexy, sophisticated blonde girl with a slim body willing to satisfy your wishes. Get ready to use your imagination to indulge yourself to our mystical pleasures. Do not hesitate to contact us, we are opened mind and very discreet couple! My picture are genuine ... KISSES! !

Belissima coppia con tanto voglia da sesso. Un vero spetacullo.Siamo qui per realizare tuoi sogni e ogni tuoi desiderio.*** bellissima come vedi in fotto molta brava e porca a letto lui vero toro maschio. viso carino bello fisico,con giocattone pieno da crema.siamo disponnibili per personi gentili motivati e decisi.viene da noi a vivere lo piacere della transgressione.riceviamo in ambiente tranquilo pulito e riservato.te aspettiamo con molta voglia per mommenti indimenticabilli

• Like 2
Link spre comentariu

• Oras:romania
  • Oras:romania

Fratica dar asta e traducere la tine? :)) si google o facea mai bine...

Mai bine lasai asa ca lumea intelege engleza si omul s-a exprimat bine in limba lui..

da daca tu esti mai inteligent ca el cum nu ti dai seama ca traducerea aia e facuta cu google translate ??

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
  • Navigare recentă   0 members

No registered users viewing this page.

• Creează nouă...