Sari la conținut

Body secrets massage 0729312065 / 0723052223


Postări Recomandate

  • Oras:Timisoara
  • Oras:Timisoara

Sunt un pic amator de masaj erotic. Am incercat cateva saloane insa in timp iar ultimul salon de cand m.am mutat din oras a fost acesta. Dupa ce pleci lucrurile se schimba . Apar alte saloane alte fete , numerele vechi sunt scoase din uz sau alte motive.

 

La acest salon am fost acum 3 luni maxim . Am cautat pe net primul gasit primul servit . Locatie la bvd. Siteul e acesta www.bodysecretsmassage.ro. Pozele sunt din salon receptia camera de masaj etc.

 

Pareri personale. Locatie centrala usor de ajuns . Nu e prea comod cu parcarea , exact la bulevard discretie minima insa poti parca pe stradute imediat in apropierea salonului . Salonul la o vila la etaj . Cu un minibar si camera de primire . O camera de masaj baie si jacuzzi din ce am putut observa la prima vedere .Personal nu m-a impresionat . Obscur fara teme ca in alte saloane din ct as spune slabut.

 

Fetele: cautam ceva cu sanii mari .pana la urma la asta se rezuma masajul :) am fost asigurat ca da insa nu prea s-a potrivit cu asigurarile oferite. 5 fete modeste . Am ales ce parea mai rasarit. Am ales masaj combinat cu jacuzzi . Ne.am incins ne.am balacit apoi jacuziul era defect un pic fata nu prea stia cu ce se 'mananca' nu reusea ba potrivirea cu apa calda/rece ba muzica de la cada .

 

A durat mai mult de o ora . Pret 200 platiti la inceput.

 

 

Locatie 9 central 6 pt discretie

Vila 6

Fete 6 nimic sa ma de-a pe spate.

Prestatie8 si-a dat silinta fata joviala si zambareata.

  • Like 6
Link spre comentariu
  • Telefon: 0722511750
  • Oras:Bucuresti
  • Telefon: 0722511750
  • Oras:Bucuresti