Sari la conținut

Footfetish,footjob!


Vizitator gionibravu

Postări Recomandate

Vizitator gionibravu
Reputație: 0

Saru'mana doamnelor si domnisoarelor!Sunt mare amator de picioare(doar cela frumoase si ingrijite).

Pot fetele sa isi posteze poze cu simpaticele lor membre inferioare?eventual nr de tel!

Link spre comentariu
Vizitator gionibravu
Reputație: 0

http://1.bp.blogspot.com/-G7mtqShBiHA/TsQxA7GUcsI/AAAAAAAAAuM/O-qdeFME2uo/s1600/SC_caption_Not+foot+fetish.jpg

Daca asta intelegi tu prin 'ingrijite'...atunci e bine pt tine!

Link spre comentariu
Vizitator gionibravu
Reputație: 0

sunt submisivi care cer expres talpi murdare sau sosete albe murdarite pt foot worship. numai eu stiu inainte de sesiuni cat ma chinui sa intind scrum de tigara uniform pe ele.

ok,am uitat sa mentionez mai sus,exclusa dominarea!pur si simplu m ar interesa un picior frumos cu o pedichiura frumoasa;nu vreau sa duc acest fetish la extreme!ms oricum:*

Link spre comentariu
  • Oras:worldwide
  • Oras:worldwide

ok,am uitat sa mentionez mai sus,exclusa dominarea!pur si simplu m ar interesa un picior frumos cu o pedichiura frumoasa;nu vreau sa duc acest fetish la extreme!ms oricum:*

raspunsesem domniloer de  mai sus care poznasi au postat deiverse foto. ca sa iti raspund tie ai putea sa iti numesti preferintele pt pedi si  asa sa raspunda cine considera ca se potriveste. altfel ce ai scris tu suna a fetishist care isi face una mica cu niste poze ..... multa bafta in a gasi ce cauti

  • Like 2
Link spre comentariu
  • Oras:worldwide
  • Oras:worldwide

Daca voiam sa imi fac una mica intram pe site-ri de gen,dar ma rog fiecare cu rautatile lui/ei....fir intins!

esti putin impertinent pt un fetishist. ti-am facut o simpla recomandare de a detalia cum vezi tu o pedicura draguta. nu am fost deloc rautacioasa. in fine....

Link spre comentariu
Vizitator gionibravu
Reputație: 0