Sari la conținut

AVOCATII, JURISTII SI POPII...

Postări Recomandate

Toata lumea e platita pentru rezultat/produs ACUM, jegosii astia cer bani pe povesti. Daca avocatu' pierde procesul, de ce mai ia bani? Daca nu e in stare sa-l castige, sa nu-l ia; daca il ia si pierde - timpul si paguba lui! Parazitii iau banii si-ti dau cu tifla, se inteleg intre ei s-o lungeasca la infinit samd. Iar in fata statului sunt mielusei, asemeni inaintasilor de pe vremea comunistilor, care isi acuzau ei insisi victimele politice. Nu s-a schimbat nimic, aceeasi securisti imputiti, acum boiti cu smacuri "occidentale"| si "capitaliste". 

Era o carte scrisa de de un anume George Orwell, 1948 se numea. Acolo se povestea despre dublugandire. Mai recent a fost difuzat un serial la HBO, Westworld ii este numele. Unul din episoadele care are legatura cu dubluganditul este ultimul episod din sezonul 1 The bicameral mind. Doctorul Ford unul din creatorii parcului tematic Westworld genial interpretat de inegalabilul Sir Hopkins Anthony are urmatorul monolog:

"Good evening. Since I was a child... I always loved a good story. I believed that stories helped us to ennoble ourselves, to fix what was broken in us, and to help us become the people we dreamed of being. Lies that told a deeper truth. I always thought I could play some small part in the grand tradition. And for my pains... I got this. A prison of our own sins. 'Cause you don't want to change, or cannot change. Because you're only human after all. But then I realized someone was paying attention, someone who could change. So I began to compose a new story for them. It begins with the birth of a new people and the choices they will have to make. And the people, they will decide to become. And we'll have all those things that you have always enjoyed: surprises and violence. It begins in times of war, with a villain, named Wyatt. And a killing. This time by choice. I'm sad to say, this will be my last story. An old friend once told me something that gave me comfort. Something he had read. He said that Mozart, Beethoven and Chopin never died, they simply became music. So I hope you will enjoy this last piece... very much."

• Like 3
Link spre comentariu
  • Oras:F
  • Oras:F

Era o carte scrisa de de un anume George Orwell, 1948 se numea. Acolo se povestea despre dublugandire. Mai recent a fost difuzat un serial la HBO, Westworld ii este numele. Unul din episoadele care are legatura cu dubluganditul este ultimul episod din sezonul 1 The bicameral mind. Doctorul Ford unul din creatorii parcului tematic Westworld genial interpretat de inegalabilul Sir Hopkins Anthony are urmatorul monolog:

"Good evening. Since I was a child... I always loved a good story. I believed that stories helped us to ennoble ourselves, to fix what was broken in us, and to help us become the people we dreamed of being. Lies that told a deeper truth. I always thought I could play some small part in the grand tradition. And for my pains... I got this. A prison of our own sins. 'Cause you don't want to change, or cannot change. Because you're only human after all. But then I realized someone was paying attention, someone who could change. So I began to compose a new story for them. It begins with the birth of a new people and the choices they will have to make. And the people, they will decide to become. And we'll have all those things that you have always enjoyed: surprises and violence. It begins in times of war, with a villain, named Wyatt. And a killing. This time by choice. I'm sad to say, this will be my last story. An old friend once told me something that gave me comfort. Something he had read. He said that Mozart, Beethoven and Chopin never died, they simply became music. So I hope you will enjoy this last piece... very much."

Who are you, really?  :kiss3

• Like 1
Link spre comentariu
Vizitator gyulia94
Reputație: 0

Am si eu o nelamurire: de ce lumea accepta sa le dea bani popilor si avocatilor FARA SA PRIMEASCA NIMIC IN SCHIMB? Adica, de ce nu platesc dupa ce obtin un rezultat favorabil? De ce simpla prezenta a unui astfel de gunoi subuman trebuie remunerata, in timp ce de la toate celelalte categorii de participanti la viata economica se astepta ceva in schimb? Si... de ce nu exista forum-uri in care se expuna lumea "tepele" luate de la avocati, juristi si ceilalti paraziti imputiti aciuati pe langa aparatul unui stat represiv, banditesc si eminamente criminal?!  :onloo

ai dreptate nu exista forumuri dar cred ca fiecare dintre noi am vazut sau auzit de cate o chestie de genu de exp. Eu am platit un avocat cu 6000€ si in final tot pedeapsa cu suspendare mi.am luat pffff pentru ca am caftit o femeie app :)))
  • Like 1
Link spre comentariu

ai dreptate nu exista forumuri dar cred ca fiecare dintre noi am vazut sau auzit de cate o chestie de genu de exp. Eu am platit un avocat cu 6000€ si in final tot pedeapsa cu suspendare mi.am luat pffff pentru ca am caftit o femeie app :)))

Si cu bani luati si f......

Link spre comentariu

Vizitator
Reputație: 0

Multă lume uită un lucru: verdictul nu îl dă avocatul, ci judecătorul.

Desigur, avocatul poate influența acest verdict, însă nu poate face minuni, mai ales atunci când probele lipsesc.

procurorul este cheia

• Like 1
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
  • Navigare recentă   0 members

No registered users viewing this page.

• Creează nouă...