Sari la conținut

Noblesse Unic Masaj - 0727148861, 0212112555


Postări Recomandate

  • Oras:bucale
  • Oras:bucale

Kristi2222 sunt persoane pe aici care vor sa se dea destepte si umblate prin lumea ... saloanelor dar cred ca neuronul lor sta cam lejer si este si odihnit

esti o dovada clara ca laba tampeste...

 

ce placere mai e aia,sa nu ai voie sa atingi maseuza,sa nu se dezbrace,etc...pai la ce mai dau banii atunci??

daca trebuie sa stau ca scandura,mai bine nu merg deloc la astfel de salon....

cam tot ce e 80 de lei sau mai putin inseamna laba contracronometru.

nici vorba de atingeri, fingering, cunnilingus, finalizare cu gatul, sanii, vulva sau alte "variatiuni".

 

Isis masaj si Lucky masaj sunt masaje "erotice" fara finalizare

Prin nimfomane o sa vezi si care sunt maseuzele care nu se dezbraca.

 

sunt unii care dau banii pe asa ceva, fiindca nu afli decat dupa ce ai incercat (deobicei).

 

asa ca lumea masajului erotic e foarte diversa.

iar in strainatate, dati singuri banii si-o sa vedeti.

  • Like 1
Link spre comentariu
  • Oras:Bucuresti
  • Oras:Bucuresti

esti o dovada clara ca laba tampeste...

 

 

cam tot ce e 80 de lei sau mai putin inseamna laba contracronometru.

nici vorba de atingeri, fingering, cunnilingus, finalizare cu gatul, sanii, vulva sau alte "variatiuni".

 

Isis masaj si Lucky masaj sunt masaje "erotice" fara finalizare

Prin nimfomane o sa vezi si care sunt maseuzele care nu se dezbraca.

 

sunt unii care dau banii pe asa ceva, fiindca nu afli decat dupa ce ai incercat (deobicei).

 

asa ca lumea masajului erotic e foarte diversa.

iar in strainatate, dati singuri banii si-o sa vedeti.

Link spre comentariu
  • Oras:Bucuresti
  • Oras:Bucuresti

esti o dovada clara ca laba tampeste...

 

 

cam tot ce e 80 de lei sau mai putin inseamna laba contracronometru.

Nu stau sa dau explucatii unor retardati . Pentru ca nuronul lui este obosut se vede si din faptul ca nu a inteles nimic din ceea ce am spus .

O zi frumoasa

nici vorba de atingeri, fingering, cunnilingus, finalizare cu gatul, sanii, vulva sau alte "variatiuni".

 

Isis masaj si Lucky masaj sunt masaje "erotice" fara finalizare

Prin nimfomane o sa vezi si care sunt maseuzele care nu se dezbraca.

 

sunt unii care dau banii pe asa ceva, fiindca nu afli decat dupa ce ai incercat (deobicei).

 

asa ca lumea masajului erotic e foarte diversa.

iar in strainatate, dati singuri banii si-o sa vedeti.

Link spre comentariu
  • Oras:bucale
  • Oras:bucale

bietul de tine!

ce-oi fi spus prima data: mama?

 

pe aici nu se spune nimic, doar se scrie.

 

tu esti o exceptie, desigur, fiindca nu stii sa scrii: nu stii sa pui cratima (ma-ta are cratima), nu folosesti virgula samd.

postezi de cate 2 ori lucruri identice si nu ai dat niciun fel de amanunt concret despre Noblesse

 

pari a fi doar un . :fish12 prost!

  • Like 1
Link spre comentariu
  • Oras:Bucuresti
  • Oras:Bucuresti

Ca sa alungam putin monotonia discutiei, as reveni concret la subiect. So, la Noblesse, in prezent lucrurile au cam deviat. Eu stiu salonul de vreo 5-6 ani, in perioada lui de inceput si glorie. Fete frumoase, client respectat. A fost primul salon in care asternuturile erau "sigilate" cu papuci de unica folosinta. Acum papucii sunt de plastic si plini de ulei...

Sa revenim la fete. Unele din ele sunt chiar dragute, dar probabil se contamineaza unele de la altele. Chestia cu bacsisul e reala. Daca nu se cere pe fata, se face indirect prin invocarea unor motive stupide: copil acasa, mama bolnava sau mai nou dat exemple de clienti care lasa chiar de 2 ori suma ceruta. Stupid si neelegant. Fetele sunt destul de absente la prestatie (vezi Giulia, Lara) sau te tin cu mult sub 1 ora. Atmosfera cam de cuib evoluat. Din pacate trendul e in scadere.

  • Like 2
Link spre comentariu
  • Oras:Bucuresti
  • Oras:Bucuresti

Eu am fost la acest salonn anul treacut cred ca prin noiembrie de vreo 4 sau 5 ori in decursul a trei saptamini maxim .

.....

 

Surpriza trecusera doar 50 min din momentul in care eu sunasem de la poarta inainte sa intru . Ii spun domnisoarei si foarte nervoasa ma duce la receptie de unde vorbesc cu mamagerul salonului telefonic vreo 15 min . Binenteles o discutie inutila aproape in toata discutia nedindu mi mie dreprate . Sa oferit untradevar ca la urmatoarea mea vizita sa mi ofere o jumatate de ora gratis . Dar binentekes va nu am mai fost . Cu vechea domnisoara nu as mai fi intrat la masaj uar alta domnisoara de ce sa munceasca gratis o jumatate de ora pt nesimitirea alteia .

cu stima

 

Vedem orice forum ca pe o comunitate care trebuie sa se dovedeasca utila membrilor ei prin informatiile publicate.

De aceea consideram ca, in masura in care anumite postari le consideram denigratoare sau arunca cu noroi in locatia noastra sa luam atitudine.

Am lasat sa treaca putin timp ca si membrii forumului sa isi dea seama ca daniel_2599 e o persoana mai dificila, pe care si noi si si salon nu l-am putut multumi, desi am incercat.

Acum am observat ca a si fost banat de administratori.

 

Se intampla adeseori ca intre clienti si maseuze sa se creeze o relatie de fidelizare si clientii sa vina mai des la salon si sa faca masaj doar cu o anumita maseuza.

Uneori aceasta relatie se strica si cei doi devin neutri sau alteori chiar incompatibili (adica desi tu ca salon vrei sa pastrezi clientul respectiv, nu e recomandat sa il lasi sa mai faca din nou masaj cu o maseuza cu care a avut in trecut orice fel de conflict).

Este cazul si domnului mentionat in acest post, care a facut de mai multe ori masaj cu o domnisoara maseuza de la noi, maseuza pe care o cunostea anterior din alt salon.

Cand au intervenit neintelegeri, am incercat sa mediem acest lucru pe cat posibil.

 

In primul rand noi, Noblesse Unic, fiind un salon uneori mai aglomerat, se intampla ca orele la care programam clientii sa se decaleze cu cateva minute (in general maxim 15 minute).

In aceste cazuri, spatiul mare de care dispune locatia permite ca si clientii sa astepte intr-un loc civilizat, ferit de priviri indiscrete, eventual sa serveasca ceva de la bar sau sa intretina o conversatie, daca doresc, cu alte maseuze sau cu receptionera.

Nu tot timpul putem functiona ca la matematica la ore exacte.

Tocmai fiindca in general se respecta timpul alocat masajelor, chiar se mai si depaseste, se mai produc intarzieri la alte programari.

In plus, unii clienti stau mai mult la dush si nu e stilul nostru sa ii grabim.

Alti clienti stau mai mult in cafenea si servesc o cafea sau un suc, sau o bautura alcoolica, si intra peste 10-15 minute in masaj, ceea ce poate afecta putin o viitoare programare deja existenta pentru maseuza respectiva.

Cei care frecventeaza saloanele probabil cunosc aceste lucruri, insa pentru alti clienti sunt motive de nemultumire.

Noi dam prioritate celor aflati in locatie si incercam sa le respectam timpul alocat, chiar daca au inceput cu intarziere sedinta.

E o alegere care uneori produce neplaceri altor clienti, insa rar.

Sa stiti ca nu toti clientii respecta ora la care se programeaza si ar fi ciudat sa grabesti pe cei din masaje pentru clienti care nu vin la ora stabilita sau, mai rar ce-i drept, nu mai ajung deloc.

 

Nu inseamna ca nu trebuie sa prezinti scuze unui client care ajunge la ora programata si trebuie sa mai astepte putin pentru ca maseuza sau camera sa se elibereze.

Asta i s-a explicat si lui daniel_2599 de catre maseuza si de catre receptionera, ca ne pare rau dar matematica programarilor nu a functionat perfect in ziua aceea la salonul de masaj.

Cati dintre voi nu ati mers poate si la medic la ora fixata si ati intrat in cabinet poate peste 30 minute pentru ca s-au decalat programarile?

 

Clientul fiind in continuare nemultumit, receptionera nu a dorit ca sa lase lucrurile asa si a anuntat managerul.

Managerul a discutat intr-adevar prin video-telefon cu clientul, pentru ca ne pasa de orice client si dorim sa lamurim orice nemultumire la fatza locului.

Legat de durata sedintei de masaj avute, mai scurta cu cateva minute, s-a dat dreptate clientului si i s-a oferit posibilitatea (cu rezerva ca nu ne mai amintim exact) sa faca gratuit masaj cu o alta domnisoara atunci, sau la o vizita ulterioara sa beneficieze de prelungirea gratuita cu 30 minute a sedintei de masaj.

Insa clientul a refuzat si a spus ca nu o sa mai ne viziteze.

 

Ulterior a tot revenit de 5-6 ori cu reclamatii online legate de domnisoara cu care facuse masaj, si cu diverse amenintari ca va posta lucruri negative despre salon.

A mai proferat si alte amenintari pe care prefer sa nu le mentionez aici pentru ca nu dorim sa intretinem o stare conflictuala si dorim ca si posturile sa fie constructive.

 

In concluzie, ca orice business, oricate eforturi ai face, un procent (ideal cat mai mic) dintre clienti vor ramane tot timpul nemultumiti

Noi am putut multumi deplin acest client in primele 5-6 vizite, apoi la prima experienta mai negativa, desi am incercat, nu am mai putut pastra acest client mai pretentios.

Si nu am vrea sa dezvoltam mai mult aceasta intamplare.

 

Link spre comentariu
  • Oras:Bucuresti
  • Oras:Bucuresti

...povestea incepe cu multi ani in urma. Era pe la incepturile vietii de curvar cand am descoperit salonul noblesse.

..................................

Oricum, overall, au fost vremuri bune pe acolo.

Dupa o perioada de pauza, am revenit la salon prin 2010. Dezamagire mare. Fetele erau cu totul din alt film, fiind complicat sa faci o alegere. Si din pacate motivele erau cu totul altele fata de cele din urma cu doi ani.

A urmat o alta perioada de pauza si mai mare, si iata-ma in fata salonului undeva spre sfarsitul anului trecut.

 

LOCATIA

 

Foarte ok din toate punctele de vedere. Pozitie buna, zona centrala, dar suficient de bine camuflata. Interior curat, jacuzzi. Singurul minus ar fi reducerea din suprafata camerelor prin spargerea celor initiala in mai multe incaperi.

 

FETE

 

Nu la nivelul celor din 2008, dar mult mai ok decat cele din 2010. Le-as aprecia cu un 7-8 pe o scala de la 1 la 10.

 

SERVICII

 

Servicii standard, prestate intr-un salon in adevaratul sens al cuvantului. Fetele chiar stiu sa faca masaj si isi dau silinta. De asemenea partea erotica nu este una fada. Am avut doua experiente in ultimele doua luni, fete diferite si chiar nu as putea sa reprosez ceva legat de prestatie.

Una peste alta o alternativa peste medie, raport pret calitate foarte bun, de revenit.

Singura recomandare ar fi i privinta programarilor. De ambele dati a trebuit sa astept 10-15 minute pentru eliberare fete/camere.

 

 

........................

So, la Noblesse, in prezent lucrurile au cam deviat. Eu stiu salonul de vreo 5-6 ani, in perioada lui de inceput si glorie. Fete frumoase, client respectat. A fost primul salon in care asternuturile erau "sigilate" cu papuci de unica folosinta. Acum papucii sunt de plastic si plini de ulei...

......................

 

noroc bun si Diadoraboss,

 

Se pare ca faceti parte din categoria de clienti vechi ai salonului, care au prins intr-adevar perioada de "glorie" din 2007-2009.

Intra-adevar, locatia era noua, fetele de atunci aveau poate alt entuziasm.

Totusi, ca sa fim obiectivi, era perioada de boom dinainte de criza economica.

Banii se faceau mai usor (de catre clienti) si se cheltuiau mai usor. Chiar si preturile la saloanele de masaj erotic erau mai mari.

 

Suntem convinsi ca unii dintre membrii forumului au si ei afaceri in diverse ramuri si pot confirma afirmatiile urmatoare.

Venirea crizei a afectat absolut toate afacerile, din toate domeniile de activitate.

Unele dintre ele au mers mai prost si altele care nu au stiut sa se adapteze au disparut definitiv.

 

Si noi am trecut prin momente mai proaste, (2010 cum ati mentionat, chiar si 2011).

Am incercat sa ne "reinventam" si sa putem oferi cumva aceleasi servicii de calitate la preturi mai mici.

Clientii au devenit mult mai pretentiosi, mai atenti cum cheltuiesc banii si mai selectivi. Si cu un buget mai mic in general.

Si maseuzelor le-a trebuit timp sa inteleaga ca trebuie sa fie mai "profi" ca sa mai faca o treaba buna si ca veniturile lor ca si angajate s-au micsorat.

 

Noblesse Unic - Private Massage & SPA a ramas tot salon de masaj, functioneaza si in 2014 la aceeasi adresa, Leonida 8, ca si in 2007.

Asta inseamna stabilitate si ca nu ne-a omorat criza, insa cu siguranta ca anumite lucruri le-a schimbat si influentat decisiv.

 

noroc bun,

Am explicat intr-un post anterior de ce se mai intarzie programarile la un salon care e mai busy.

Si in momentele de glorie salonul era aglomerat la anumite ore. In orice afacere exista ore de varf si ore mai slow.

Am incercat sa compensam problema prin marirea numarului de camere, a numarului de maseuze si, important, am mai construit inca doua bai astfel incat acum aproape fiecare camera are si baie proprie si lucrurile se misca mai fluent si mai placut pentru clienti.

Si spatiile de asteptare le-am recompartimentat pentru mai multa confidentialitate.

Totusi, mai ales cand vin grupuri, se mai decaleaza programarile.

 

Diadoraboss,

La papucii de unica folosinta am renuntat de mult timp in favoarea celor de plastic.

Acestia trebuie in mod normal spalati si dezinfectati si uscati dupa fiecare client.

Prosoapele vin tot in pungi personalizate si acum.

Daca papucii nu au fost in regula e foarte negativ, ne insusim critica si o sa luam masuri sa verificam si corectam aspectul semnalat.

In acest fel alti membri de pe forum care poate ne viziteaza vor avea de castigat, asta numim noi critica constructiva.

Aspectele legate de cerutul de tips de catre fete o sa le tratam intr-un post ulterior.

 

Ca sa concluzionam,

Poate comparativ cu alte perioade ale salonului, pentru anumiti clienti serviciile nu mai sunt la fel de bune.

Ceea ce am incercat a fost sa revenim la a oferi un raport calitate/pret excelent.

Suntem pe drumul cel bun, majoritatea clientilor sunt multumiti (receptionerele ii intreaba cum s-au simtit fara a fi maseuzele de fatza).

Si pe clientii cu nemultumiri ii respectam, ii ascultam si incercam sa vedem ce mai putem corecta si ce mai e de imbunatatit.

In doua cuvinte: NE PASA

Speram si noi sa facem o treaba din ce in ce mai buna si sa revenim cat mai aproape de locul unde eram odata ca si grad al satisfactiei clientelei.

Link spre comentariu
  • Oras:Bucuresti
  • Oras:Bucuresti

O sedinta gratis cred ca l-ar fideliza.

 

Stima

 

E o idee buna pe care am dori sa o punem in aplicare.

Daca mafci accepta, Il rugam pe el sau pe administrator sa ne spuna cum putem sa ii transmitem lui mafci si doar lui un cod unic de discount pe care sa-l foloseasca pentru a primi sedinta gratuita.

Link spre comentariu
  • Oras:Bucuresti
  • Oras:Bucuresti

................................

 

Avantaje

+ au program zilnic, inclusiv dumnica

+ deobicei gasesti macar 4-5 fete disponibile

+ relativ usor de ajuns

 

Dezavantaje

- fetele sunt de nota 6-7, si desi sunt multe disponibile cam greu de ales una

- la majoritatea camerelor dusul este pe hol si te poti intalni cu  alti clienti

- unele fete cer extra pentru atingeri

- partea erotica e cam grabita

 

Am intrat cu Irina, Lara si inca o fata al carei nume nu l-am retinut.

.................................................

Halat: 100 sau 140 lei (au promotie intr-una din zilele saptamanii)

 

Iti multumim si tie pentru review

Am vrea sa comentam putin listarea ta la Dezavantaje:

 

Dezavantaje

- fetele sunt de nota 6-7, si desi sunt multe disponibile cam greu de ales una

Actualmente apreciem echipa noastra de fete ca si aspect fizic de nota 7-8, iar cateva fete sunt si de nota 9

Sa stii ca multe compenseaza prin calitatea masajului si prin capacitatea de comunicare, relaxarea e o ecuatie formata din mai multi factori nu doar aspectul fizic al maseuzei

Noi avem si multi clienti care nu sunt romani si care te asigur ca apeciaza cu totul diferit aspectul fizic al fetelor. S-a intamplat ca strainii, la o prezentare de 6-7 fete sa aleaga fetele considerate de clientii romani mai putin atractive fizic.

 

- la majoritatea camerelor dusul este pe hol si te poti intalni cu  alti clienti

Asta a fost situatia pana la jumatatea lui 2013.

Din vara lui 2013, aproape toate camerele au baie proprie.

Doar camera 1 a ramas cu baie pe hol din motivul ca e cea mai frumos amenajata camera si daca faceam o minibaie stricam decorul si spatiul existent.

O alta camera care mai foloseste baia de pe hol e si camera 4, doar uneori, alteori foloseste o baie de langa ea.

Camerele 2,3,5 si camera din zona SPA au bai proprii.

 

- unele fete cer extra pentru atingeri

La orice salon exista fete care folosesc atingerile ca o eventuala sursa de tips.

Regulamentul salonului nostru permite clientului sa atinga maseuza in limita bunului simt, cu evitarea zonei intime (maseuza este nud) si fara a o face sa se simta inconfortabil.

Orice client care achita pretul masajului erotic poate atinge maseuza in aceste limite si maseuzele nu au voie sa pretinda tips ca sa fie atinse astfel.

Aceste reguli au rolul de a proteja fetele si de a tine lucrurile in anumite limite si de a evita discutiile cu anumiti clienti mai nepoliticosi ca sa folosesc un termen elegant.

Ganditi-va ca avem deschis de la 12 pranz pana pe la 06-07 dimineata, uneori la ore tarzii si cu lumea intr-o stare bahica relativa e mai greu sa discuti, mai bine subliniezi mai strict regulile.

 

Daca insa clientii doresc atingeri si mai indraznetze, si unele maseuze permit mai multe atingeri clientilor fideli sau gentlemeni, eventual in zona intima, e alegerea fetelor si ele se expun unor riscuri, fac un compromis.

Fiindca ofera clientului ceva suplimentar, o experienta si mai erotica, se asteapta sa primeasca si un tips.

Nici nu putem obliga fetele sa accepte atingeri intime, nici nu le putem interzice celor care fac asta deja.

Ideea e sa fie ceva consensual si clientul sa inteleaga care sunt limitele masajului pe care l-a achitat la receptie.

Daca fetele ti-au cerut extra pentru atingeri probabil ai vrut sa le atingi mai mult decat permite regulamentul si ai gasit o fata dispusa sa accepte asta.

In general accepta pentru bani, mai rar fara bani. Poate alta maseuza te-ar fi refuzat categoric si cu tips si fara tips. E alegerea lor, sunt sentimentele lor.

 

E un domeniu de prestari servicii si da, maseuzele se asteapta sa primeasca tips daca multumesc clientii, asa cum si ospatarii si taximetristii si multi alti lucratori se asteapta sa primeasca peste ceea ce scrie pe nota de plata. Asa stau lucrurile in multe tari nu doar in Romania.

 

- partea erotica e cam grabita

Aici depinde si de maseuza si de client, e bine sa comunici maseuzei daca doresti sa experimentezi masajul erotic pe o durata mai lunga din timpul sedintei de masaj.

Sunt clienti care solicita majoritatea orei relaxare si doar cateva minute erotic, in timp ce alti clienti doresc majoritatea timpului sa fiealocata pentru  partea de body masaj si/sau erotica.

Intre maseuza si client se formeaza un fel de "chimie" in timpul orei de masaj, avem clienti care comunica cu fetele nonverbal perfect si altii care sunt mai timizi si din pacate nu pleaca asa multumiti.

Cu incredere va recomandam sa comunicati maseuzei in timpul masajului si sa o indrumati spre a va face sedinta cat mai ok, in limitele permise la noi bineinteles.

Link spre comentariu
  • Oras:Bucuresti
  • Oras:Bucuresti

 

............................

Sunt foarte curios si eu ce o sa-mi raspundeti sau ce scuze o sa mai gasiti (observ ca asta faceti, gasiti scuze)

...................................

........ cine scrie aici (n.b. pe forum)  nu cred ca are vreun avantaj daca minte...doar ridicarea calitatii serviciilor la voi si la alte saloane pentru ca scopul este ca noi sa ne simtim bine si voua sa va mearga bine, nu ne iese un masaj mai placut sau vreun beneficiu daca reclamam aiurea.

...................................

 

Draga bodgy,

Astazi am postat mai multe lucruri despre salon, si unele dintre problemele pe care le-ai ridicat au primit raspuns in posturile anterioare.

E normal sa scuzam activitatea mai defectuoasa care s-a intamplat uneori. La unele intamplari exista uneori explicatii, la unele nu prea.

In general prezentarea experientei clientilor pe forumuri ii ajuta si pe altii sa ia decizii.

 

Ar fi ideal ca toti care posteaza sa fie sinceri, insa nu traim intr-o lume perfecta. Daca insa majoritatea sunt obiectivi, e un real ajutor pentru locatie ca sa isi cunoasca punctele slabe si sa poata sa le elimine.

Sa stii ca s-a demonstrat ca majoritatea clientilor multumiti pastreaza pentru ei experienta avuta si posteaza mai rar.

Insa un client nemultumit din orice motiv, va fi mult mai predispus sa impartaseasca si altora experienta sa negativa.

 

Noi incercam sa discutam cu clientii si sa rezolvam eventualele nemultumiri (sunt putine la noi ca si procent) inca din momentul cand clientul se afla inca in locatie.

Atunci cand un client e nemultumit si nu are cu cine sa comunice (receptionera sau manager), deja e un esec.

Alocam timp si suntem atenti la aceste aspecte, comparativ cu alte saloane.

 

Si noi ne dorim sa ridicam calitatea serviciilor si sa se simta clientii mai bine, insa lucram cu oameni (fete, maseuze) si uneori nu totul se intampla cum iti propui.

Cei care vin la noi si frecventeaza si alte saloane ne dau in general note bune comparativ cu alte locatii...

 

Consideram ca, din pacate, calitatea serviciilor din toate saloanele de masaj erotic a scazut in ultimii ani (care au mai ramas inca saloane de masaj).

Link spre comentariu
  • Oras:bucuresti
  • Oras:bucuresti

E o idee buna pe care am dori sa o punem in aplicare.

Daca mafci accepta, Il rugam pe el sau pe administrator sa ne spuna cum putem sa ii transmitem lui mafci si doar lui un cod unic de discount pe care sa-l foloseasca pentru a primi sedinta gratuita.

 

Multumesc ,,, dar ,,, nu este nevoie ....

 

Este suficient sa stiu ca in viitor, daca voi mai vizita salonul, nu voi mai avea experiente neplacute ...

 

Cu respect,

Mafci

Link spre comentariu

- partea erotica e cam grabita

Aici depinde si de maseuza si de client, e bine sa comunici maseuzei daca doresti sa experimentezi masajul erotic pe o durata mai lunga din timpul sedintei de masaj.

Sunt clienti care solicita majoritatea orei relaxare si doar cateva minute erotic, in timp ce alti clienti doresc majoritatea timpului sa fiealocata pentru  partea de body masaj si/sau erotica.

Intre maseuza si client se formeaza un fel de "chimie" in timpul orei de masaj, avem clienti care comunica cu fetele nonverbal perfect si altii care sunt mai timizi si din pacate nu pleaca asa multumiti.

Cu incredere va recomandam sa comunicati maseuzei in timpul masajului si sa o indrumati spre a va face sedinta cat mai ok, in limitele permise la noi bineinteles.

 

Din cele trei domnisoare vizitate, Lara a fost singura care a tinut cont de ceea ce am comunicat in timpul sedintei.

Celelalte doua nu s-au deranjat.

Cat despre partea de bani extra mi-au fost ceruti fara sa propun sau sa incerc eu sa le ating in alte locuri decate cele normale in timpul masajului, ceea ce mi s-a parut deplasat.

 

Per total daca consider cele trei experiente, nu am niciun motiv sa revin la voi la salon.

  • Like 2
Link spre comentariu
  • Oras:Bucuresti
  • Oras:Bucuresti

Din cele trei domnisoare vizitate, Lara a fost singura care a tinut cont de ceea ce am comunicat in timpul sedintei.

Domnisoara Lara este una dintre cele mai apreciate maseuze de la noi. Speram sa o tina tot asa...

Celelalte doua nu s-au deranjat.

Cat despre partea de bani extra mi-au fost ceruti fara sa propun sau sa incerc eu sa le ating in alte locuri decate cele normale in timpul masajului, ceea ce mi s-a parut deplasat.

Celelalte doua, precum si toate maseuzele de la noi, se vor stradui mai mult de acum incolo ca sa ofere clientilor o experienta cat mai placuta. Speram ca in urma lecturarii si de catre ele a acestor discutii serviciile prestate sa devina mai ok. Unele persoane chiar cred ca fac o treaba buna, pana la proba (dovada) contrarie...

Cu partea de bani extra ceruti in felul acela iti dam dreptate deplina ca a fost deplasat, speram sa nu mai se intample prea des ca deloc ar fi idealul care nu prea exista in saloane...

 

Multumim de feedback si speram sa ne ridicam calitativ...

Link spre comentariu
  • Oras:Bucuresti
  • Oras:Bucuresti

Multumesc ,,, dar ,,, nu este nevoie ....

 

Este suficient sa stiu ca in viitor, daca voi mai vizita salonul, nu voi mai avea experiente neplacute ...

 

Cu respect,

Mafci

 

Mafci, dai dovada de un mare caracter.

Cand am facut aceasta propunere sa stii ca ne-am si gandit ca poate sa sune asa ca o tentativa de "corupere", te asiguram insa ca in orice situatie daca scrii un feedback consideram ca poti fii la fel de obiectiv ca si pana acum.

E insa alegerea ta sa refuzi masajul oferit si o respectam...

Link spre comentariu

Duminica seara am fost sa luam  un prieten de la eraport, si cum eram 4 baieti si a fost ziua mea, am zis sa mergem la un salon si fac eu cinste. Am ales Noblesse pentru ca aveau jacuzzi si a parut interesant. Am sunat si ne-am programat cu 30 min inainte (in jur de ora 0), am ajuns, erau vre-o 8-9 fete disponibile. Ni s-au prezentat pachetele si am ales pachetul de 250 ron de persoana. Am luat o sticla de vin, pepsi la fetele care nu au vrut vin, am stat un pic la taclale, ne-am dezechipat, am facut dus si ne-am bagat la jacuzzi. A venit o oferta ca este o fata mai noua si daca dorim sa o primim si pe ea sa mai capete experienta pentru 100 ron in plus. Baietii nu au vrut asa ca am acceptat eu. Dupa ce ne-am balacit un pic in jacuzzi am plecat pe camere. Pe camera am plusat inca 100 pentru fiecare fata ca doar venisem sa ma simt bine, dar cu toate insistentele mi s-a spus ca doar masaj cu finalizare. Dupa un pic de masaj pe picioare, un pic de giugiuleala, un pic de cunnilingus, a urmat o finalizare prin tehnica msajului. Am iesit in salon si am continuat iar cu cateva sticle de vin, cocktail-uri la fete (un pic cam scumpe, cocktail-urile au fost 500 ron - 48 lei/buc), apa redbull, pepsi, etc.. si sa nu uit am primit o sampanie din partea fetelor. Nici unul din baieti nu am fost multumiti asa ca am zis sa mai incercam o data. Am luat iar pachetele de 250 ron, eu am ales fata cea noua, ne-am bagat la jacuzzi si iar pe camere. Am plusat 200 ron pe camera, dar tot cu un masaj pe picioare si o finalizare prin tehnica masajul. I-am explicat si fetei ca pentru o laba nu o sa ma mai chinui sa vin vreodata la acest salon. Cel putin 2 dintre noi au avut parte de oral/normal pentru ca au avut mai mult noroc la ales fetele. Am plecat in jur de ora 6 dimineata si am platit cca 4000 ron.

 

Avantaje:

jacuzzi, fete suficiente, ambianta placuta

 

Dezavantaje:

barbologie multa; scopul principal este sa-ti ia banii

 

Note:

aspect fete: 7-8

curatenie: 10

masaj: 6

 

Din punctul meu de vedere nu se merita.

  • Like 3
Link spre comentariu
  • Oras:Bucuresti
  • Oras:Bucuresti

Vedem orice forum ca pe o comunitate care trebuie sa se dovedeasca utila membrilor ei prin informatiile publicate.

De aceea consideram ca, in masura in care anumite postari le consideram denigratoare sau arunca cu noroi in locatia noastra sa luam atitudine.

Am lasat sa treaca putin timp ca si membrii forumului sa isi dea seama ca daniel_2599 e o persoana mai dificila, pe care si noi si si salon nu l-am putut multumi, desi am incercat.

Acum am observat ca a si fost banat de administratori.

 

Se intampla adeseori ca intre clienti si maseuze sa se creeze o relatie de fidelizare si clientii sa vina mai des la salon si sa faca masaj doar cu o anumita maseuza.

Uneori aceasta relatie se strica si cei doi devin neutri sau alteori chiar incompatibili (adica desi tu ca salon vrei sa pastrezi clientul respectiv, nu e recomandat sa il lasi sa mai faca din nou masaj cu o maseuza cu care a avut in trecut orice fel de conflict).

Este cazul si domnului mentionat in acest post, care a facut de mai multe ori masaj cu o domnisoara maseuza de la noi, maseuza pe care o cunostea anterior din alt salon.

Cand au intervenit neintelegeri, am incercat sa mediem acest lucru pe cat posibil.

 

In primul rand noi, Noblesse Unic, fiind un salon uneori mai aglomerat, se intampla ca orele la care programam clientii sa se decaleze cu cateva minute (in general maxim 15 minute).

In aceste cazuri, spatiul mare de care dispune locatia permite ca si clientii sa astepte intr-un loc civilizat, ferit de priviri indiscrete, eventual sa serveasca ceva de la bar sau sa intretina o conversatie, daca doresc, cu alte maseuze sau cu receptionera.

Nu tot timpul putem functiona ca la matematica la ore exacte.

Tocmai fiindca in general se respecta timpul alocat masajelor, chiar se mai si depaseste, se mai produc intarzieri la alte programari.

In plus, unii clienti stau mai mult la dush si nu e stilul nostru sa ii grabim.

Alti clienti stau mai mult in cafenea si servesc o cafea sau un suc, sau o bautura alcoolica, si intra peste 10-15 minute in masaj, ceea ce poate afecta putin o viitoare programare deja existenta pentru maseuza respectiva.

Cei care frecventeaza saloanele probabil cunosc aceste lucruri, insa pentru alti clienti sunt motive de nemultumire.

Noi dam prioritate celor aflati in locatie si incercam sa le respectam timpul alocat, chiar daca au inceput cu intarziere sedinta.

E o alegere care uneori produce neplaceri altor clienti, insa rar.

Sa stiti ca nu toti clientii respecta ora la care se programeaza si ar fi ciudat sa grabesti pe cei din masaje pentru clienti care nu vin la ora stabilita sau, mai rar ce-i drept, nu mai ajung deloc.

 

Nu inseamna ca nu trebuie sa prezinti scuze unui client care ajunge la ora programata si trebuie sa mai astepte putin pentru ca maseuza sau camera sa se elibereze.

Asta i s-a explicat si lui daniel_2599 de catre maseuza si de catre receptionera, ca ne pare rau dar matematica programarilor nu a functionat perfect in ziua aceea la salonul de masaj.

Cati dintre voi nu ati mers poate si la medic la ora fixata si ati intrat in cabinet poate peste 30 minute pentru ca s-au decalat programarile?

 

Clientul fiind in continuare nemultumit, receptionera nu a dorit ca sa lase lucrurile asa si a anuntat managerul.

Managerul a discutat intr-adevar prin video-telefon cu clientul, pentru ca ne pasa de orice client si dorim sa lamurim orice nemultumire la fatza locului.

Legat de durata sedintei de masaj avute, mai scurta cu cateva minute, s-a dat dreptate clientului si i s-a oferit posibilitatea (cu rezerva ca nu ne mai amintim exact) sa faca gratuit masaj cu o alta domnisoara atunci, sau la o vizita ulterioara sa beneficieze de prelungirea gratuita cu 30 minute a sedintei de masaj.

Insa clientul a refuzat si a spus ca nu o sa mai ne viziteze.

 

Ulterior a tot revenit de 5-6 ori cu reclamatii online legate de domnisoara cu care facuse masaj, si cu diverse amenintari ca va posta lucruri negative despre salon.

A mai proferat si alte amenintari pe care prefer sa nu le mentionez aici pentru ca nu dorim sa intretinem o stare conflictuala si dorim ca si posturile sa fie constructive.

 

In concluzie, ca orice business, oricate eforturi ai face, un procent (ideal cat mai mic) dintre clienti vor ramane tot timpul nemultumiti

Noi am putut multumi deplin acest client in primele 5-6 vizite, apoi la prima experienta mai negativa, desi am incercat, nu am mai putut pastra acest client mai pretentios.

Si nu am vrea sa dezvoltam mai mult aceasta intamplare.

 

Link spre comentariu
  • Oras:Bucuresti
  • Oras:Bucuresti

Duminica seara am fost sa luam  un prieten de la eraport, si cum eram 4 baieti si a fost ziua mea, am zis sa mergem la un salon si fac eu cinste. Am ales Noblesse pentru ca aveau jacuzzi si a parut interesant. Am sunat si ne-am programat cu 30 min inainte (in jur de ora 0), am ajuns, erau vre-o 8-9 fete disponibile. Ni s-au prezentat pachetele si am ales pachetul de 250 ron de persoana. Am luat o sticla de vin, pepsi la fetele care nu au vrut vin, am stat un pic la taclale, ne-am dezechipat, am facut dus si ne-am bagat la jacuzzi. A venit o oferta ca este o fata mai noua si daca dorim sa o primim si pe ea sa mai capete experienta pentru 100 ron in plus. Baietii nu au vrut asa ca am acceptat eu. Dupa ce ne-am balacit un pic in jacuzzi am plecat pe camere. Pe camera am plusat inca 100 pentru fiecare fata ca doar venisem sa ma simt bine, dar cu toate insistentele mi s-a spus ca doar masaj cu finalizare. Dupa un pic de masaj pe picioare, un pic de giugiuleala, un pic de cunnilingus, a urmat o finalizare prin tehnica msajului. Am iesit in salon si am continuat iar cu cateva sticle de vin, cocktail-uri la fete (un pic cam scumpe, cocktail-urile au fost 500 ron - 48 lei/buc), apa redbull, pepsi, etc.. si sa nu uit am primit o sampanie din partea fetelor. Nici unul din baieti nu am fost multumiti asa ca am zis sa mai incercam o data. Am luat iar pachetele de 250 ron, eu am ales fata cea noua, ne-am bagat la jacuzzi si iar pe camere. Am plusat 200 ron pe camera, dar tot cu un masaj pe picioare si o finalizare prin tehnica masajul. I-am explicat si fetei ca pentru o laba nu o sa ma mai chinui sa vin vreodata la acest salon. Cel putin 2 dintre noi au avut parte de oral/normal pentru ca au avut mai mult noroc la ales fetele. Am plecat in jur de ora 6 dimineata si am platit cca 4000 ron.

 

Avantaje:

jacuzzi, fete suficiente, ambianta placuta

 

Dezavantaje:

barbologie multa; scopul principal este sa-ti ia banii

 

Note:

aspect fete: 7-8

curatenie: 10

masaj: 6

 

Din punctul meu de vedere nu se merita.

 

Ne flateaza aprecierea cu nota 10 a curateniei locatiei si consideram cam severa nota 6 data masajului. Si noi am subliniat in postari anterioare ca avem fete de 7-8 ca medie, cu toate ca unele dintre ele de nota 9.

Deoarece acest client ne-a trimis si noua direct un feedback cu cateva ore inainte de postarea pe forum, am avut posibilitatea sa purtam cu dumnealui prin email un dialog constructiv despre experienta avuta.

In principiu am incercat sa determinam ce anume l-a condus la o concluzie negativa, desi a enumerat destule aspecte pozitive ale vizitei la noi.

Avand acordul clientului, ne permitem sa reproducem si aici pe forum discutia, considerand-o utila pentru acest topic.

Am inlocuit numele clientului cu userul de pe forum pentru a-i pastra confidentialitatea.

 

 

Citam integral corespondenta din email, in ordine cronologica inversa:

 
20.02.2014, ora 21:44, ice_angel4me wrote:
 
Buna seara,

 

Cu reproducerea partiala nu pot fi de acord (sa copiati parti din discutie si sa postati pe forum), in schimb sunt de acord cu reproducerea intregii discutii (daca este necesar). Pentru orice alte concluzii pe care le trageti dumneavoastra, nu aveti nevoie de acordul meu.

 

Eu postez pe forum doar cand sunt foarte nemultumit, in ideea de a nu mai pierde si alte persoane (cu anumite pretentii) timp sau bani in anumite situatii. Asadar activitatea mea pe forum nu este de notorietate.

 

 

Multumesc,

ice_angel4me

 

 

On 20.02.2014 16:32, NOBLESSE UNIC - Private Massage & Spa wrote:

Buna ziua,

 

M-am referit la reproducerea partiala, sau a concluziilor, era un sau acolo, situatie necesara pentru a pastra confidentialitatea amanuntelor pe care nu le-ati dezvaluit pe forum.
Nu as vrea ca sa denaturez cumva prin scoaterea din context si nici sa reiau pe forum discutia foarte detaliata avuta pe email, considerand lamurita problema.

 

O zi frumoasa si dvs!

---------------------------------------

NOBLESSE UNIC

Private Massage & SPA

 

În data de 19 februarie 2014, 11:51, ice_angel4me wrote:

Buna ziua,

 

Nu sunt de acord cu reproducerea partiala a unei conversatii.

Categoric a fost o alegere total neinspirata din partea mea si cu parere de rau va spun ca nu imi permit sa mai pierd timp la salonul dumneavoastra. Banii conteaza mai putin, totusi, cum spunea cineva pe forum: "pe banii tai, trebuie sa ai pretentii, dar si pretentiile trebuie sa fie pe masura banilor".

 

O zi frumoasa,

ice_angel4me

 

 

On 19.02.2014 04:15, NOBLESSE UNIC - Private Massage & Spa wrote:

Buna seara din nou,

 

Apreciem ca ne impartasiti pertinent si punctual experienta avuta.
As dori sa va cer acordul sa reproduc, bineinteles cu pastrarea confidentialitatii, parti din dialogul avut pe email, sau concluziile acestuia, si pe threadul ce ne este dedicat pe forumul site-ului nimfomane.

 

Cu regretul ca serviciile pe care vi le-am oferit nu au fost in totalitate pe masura asteptarilor dvs, speram ca pe viitor sa ne putem imbunatati calitativ si sa putem multumi un procent mai mare dintre cei care ne viziteaza.

Poate si pe dvs, daca veti mai considera la un moment dat ca mai se merita o vizita.

Pentru ca orice afacere evolueaza si se adapteaza la piata, uneori mai repede, alteori mai incet.

 

Va asiguram in final, inca o data, ca respectam parerile si banii oricarui client care ne trece pragul.
Si multumim pentru dialogul civilizat si util si pentru timpul pe care l-ati acordat acestui feedback!

 

Daca veti fi in continuare activ pe forum, vom urmari cu curiozitate si alte postari ale dvs si despre alte experiente viitoare pe care le veti mai avea la alte saloane, cu convingerea ca dati dovada de obiectivitate si cu dorinta de a invata din ceea ce altii fac mai bine decat noi.

-------------------------------

NOBLESSE UNIC

Private Massage & SPA

 

În data de 19 februarie 2014, 01:07, ice_angel4me wrote:

 

Buna seara,

 

On 19.02.2014 00:13, NOBLESSE UNIC - Private Massage & Spa wrote:

 

Domnule ice_angel4me,

 

Va multumim ca ne-ati contactat! Cu placere, simteam nevoia sa-mi exprim nemultumirea

 

 

Consideram feedback-urile primite de la clientii care ne viziteaza ca fiind foarte importante pentru a ne imbunatati activitatea pe viitor.

 

Referitor la aspectele semnalate de dvs, am vazut ca v-ati referit la ele si pe forumul site-ului nimfomane si acum avem o imagine mai clara despre cand ne-ati vizitat.

 

Din punctul nostru de vedere grupul dvs reprezinta un segment de clienti manierati si potenti financiar, pe care va spunem sincer ca am dori sa ne viziteze cat mai des nicidecum sa fie nemultumiti de ceva in urma vizitarii salonului.

 

Sa stiti ca majoritatea clientilor ce ne frecventeaza considera ca avem un bun raport calitate/pret la serviciile pe care le oferim. Nu va pot contrazice, totusi imi pare rau ca nu ne-am putut incadra si noi in acea majoritate

 

Dvs spuneti ca ati stat impreuna cu prietenii dvs aprox 6 ore, (ati fost 4 persoane in total dupa cum spuneti pe forum) de la ora 00 pana la 06 dimineata si v-ati distrat cu maseuzele la sauna, jacuzzi si masaj si cu consumatia de la bar aferenta spuneti ati cheltuit 4000 lei.

 

Noi zicem ca daca cineva nu se simte bine intr-un loc isi scurteaza sederea nicidecum nu sta atatea ore. Cel putin o data pe luna mergem la un salon de masaj sa ne deconectam. De aceasta data, am decis sa suport eu toata cheltuiala, dar sa alegem si alt salon. Timpul alocat este cam acelasi mereu si la final se decide daca a fost ok sau nu. Am fost neinspirat de aceasta data.
Reclamatia e facuta doar in numele dvs sau si al prietenilor dvs? 2 au primit in runda a 2-a ceea ce asteptau, 2 nu. Asta inseamna 2 voturi neutre si 2 contra. Nu este o reclamatie, este un feedback.
Pentru ca noi am intrebat maseuzele si ele ne-au spus ca per ansamblu a fost totul ok si ca ati fost niste clienti draguti si ca si ele s-au simtit ok in compania dvs. Fetele nu au nici o vina ca managementul este defectuos.

 

Ne pare rau ca ne reprosati ca ati cheltuit prea mult doar pentru masaj, insa noi nu ascundem faptul ca suntem doar un salon de masaj erotic, fara sex, si astea sunt regulile noastre de atatia ani. Toate saloanele de masaj ofera doar masaj. Nu mergem pentru prima oara la un salon de masaj. Nu pot sa reprosez cuiva ca am cheltuit prea multi bani ci am spus doar ca am acheltuit o anumita suma care la final nu s-a justificat.
Cu tot cu aceste reguli considerate stricte de catre unii, clientii se simt in general bine si revin la noi. Si noi am vizitam constant anumite saloane deci sunt perfect de acord. Toate saloanele au aceleasi reguli stricte.

 

Referitor la tarifare, am verificat notele de plata si nu exista vreun serviciu sau consumatie de la bar pe care sa le fi achitat la vreun pret diferit fata de preturile noastre standard care sunt si prezentate printate clientilor la receptie inainte de a achita. Nu am insinuat niciodata ca am fost tras in piept la nota de plata. O iau ca pe o greseala de exprimare si nu ca pe o jignire.
Pur si simplu faptul ca ati stat ca si grup atatea ore si ati ales acele pachete si mai multe domnisoare costa suma respectiva, receptionera a facut ok calculatiile si in acele momente aglomerate (a fost o seara aglomerata) a fost asistata chiar de catre manager. Nu am comentat pretul, ci serviciile. Nu pretul a fost ridicat, ci serviciile nu au fost pe masura asteptarilor.
 
Va multumim pentru diversele aprecieri printre care cele referitoare la ambient, atmosfera si curatenie, precum si pentru ca v-ati purtat asa frumos cu domnisoarele maseuze.

 

Chiar ne pare rau de concluzia pe care ati prezentat-o ca nu s-a meritat vizita, consideram ca e putin nedrept sa acuzati ca fetele respecta in marea lor majoritate regulamentul, dar e parerea dvs si o respectam intocmai.

 

Va multumim inca o data pentru feedback!

 

 

Sofia,
receptioner
----------------------------------------

NOBLESSE UNIC

Private Massage & SPA

8 Leonida St. , Sector 2

Bucharest, Romania

Reception phones
Please note that all appointments
must be made by phone only,
30 to 60 minutes prior to your arrival.

 

--

Va multumim ca ne-ati contactat!

Formular contact de pe www.private-massage.ro, Limba Romana

In data de 18.02.2014, ora 16:53 ne-ati transmis urmatorul mesaj:

Numele dumneavoastra: ice_angel4me

Email: ...

Telefon: 07.......

Subiect: de evitat

Mesaj:

Pentru 4000 de lei cat am lasat la salon nu m-am suficient de bine. E pacat pentru ca aveti un ambient mult peste alte saloane, dar e prea scump doar pentru masaj.

--

Acest email a fost trimis prin intermediul formularului de contact de pe www.private-massage.ro, Limba Romana

 

 

 

Link spre comentariu
  • Oras:Bucuresti
  • Oras:Bucuresti

Vedem orice forum ca pe o comunitate care trebuie sa se dovedeasca utila membrilor ei prin informatiile publicate.

De aceea consideram ca, in masura in care anumite postari le consideram denigratoare sau arunca cu noroi in locatia noastra sa luam atitudine.

Am lasat sa treaca putin timp ca si membrii forumului sa isi dea seama ca daniel_2599 e o persoana mai dificila, pe care si noi si si salon nu l-am putut multumi, desi am incercat.

Acum am observat ca a si fost banat de administratori.

 

Se intampla adeseori ca intre clienti si maseuze sa se creeze o relatie de fidelizare si clientii sa vina mai des la salon si sa faca masaj doar cu o anumita maseuza.

Uneori aceasta relatie se strica si cei doi devin neutri sau alteori chiar incompatibili (adica desi tu ca salon vrei sa pastrezi clientul respectiv, nu e recomandat sa il lasi sa mai faca din nou masaj cu o maseuza cu care a avut in trecut orice fel de conflict).

Este cazul si domnului mentionat in acest post, care a facut de mai multe ori masaj cu o domnisoara maseuza de la noi, maseuza pe care o cunostea anterior din alt salon.

Cand au intervenit neintelegeri, am incercat sa mediem acest lucru pe cat posibil.

 

In primul rand noi, Noblesse Unic, fiind un salon uneori mai aglomerat, se intampla ca orele la care programam clientii sa se decaleze cu cateva minute (in general maxim 15 minute).

In aceste cazuri, spatiul mare de care dispune locatia permite ca si clientii sa astepte intr-un loc civilizat, ferit de priviri indiscrete, eventual sa serveasca ceva de la bar sau sa intretina o conversatie, daca doresc, cu alte maseuze sau cu receptionera.

Nu tot timpul putem functiona ca la matematica la ore exacte.

Tocmai fiindca in general se respecta timpul alocat masajelor, chiar se mai si depaseste, se mai produc intarzieri la alte programari.

In plus, unii clienti stau mai mult la dush si nu e stilul nostru sa ii grabim.

Alti clienti stau mai mult in cafenea si servesc o cafea sau un suc, sau o bautura alcoolica, si intra peste 10-15 minute in masaj, ceea ce poate afecta putin o viitoare programare deja existenta pentru maseuza respectiva.

Cei care frecventeaza saloanele probabil cunosc aceste lucruri, insa pentru alti clienti sunt motive de nemultumire.

Noi dam prioritate celor aflati in locatie si incercam sa le respectam timpul alocat, chiar daca au inceput cu intarziere sedinta.

E o alegere care uneori produce neplaceri altor clienti, insa rar.

Sa stiti ca nu toti clientii respecta ora la care se programeaza si ar fi ciudat sa grabesti pe cei din masaje pentru clienti care nu vin la ora stabilita sau, mai rar ce-i drept, nu mai ajung deloc.

 

Nu inseamna ca nu trebuie sa prezinti scuze unui client care ajunge la ora programata si trebuie sa mai astepte putin pentru ca maseuza sau camera sa se elibereze.

Asta i s-a explicat si lui daniel_2599 de catre maseuza si de catre receptionera, ca ne pare rau dar matematica programarilor nu a functionat perfect in ziua aceea la salonul de masaj.

Cati dintre voi nu ati mers poate si la medic la ora fixata si ati intrat in cabinet poate peste 30 minute pentru ca s-au decalat programarile?

 

Clientul fiind in continuare nemultumit, receptionera nu a dorit ca sa lase lucrurile asa si a anuntat managerul.

Managerul a discutat intr-adevar prin video-telefon cu clientul, pentru ca ne pasa de orice client si dorim sa lamurim orice nemultumire la fatza locului.

Legat de durata sedintei de masaj avute, mai scurta cu cateva minute, s-a dat dreptate clientului si i s-a oferit posibilitatea (cu rezerva ca nu ne mai amintim exact) sa faca gratuit masaj cu o alta domnisoara atunci, sau la o vizita ulterioara sa beneficieze de prelungirea gratuita cu 30 minute a sedintei de masaj.

Insa clientul a refuzat si a spus ca nu o sa mai ne viziteze.

 

Ulterior a tot revenit de 5-6 ori cu reclamatii online legate de domnisoara cu care facuse masaj, si cu diverse amenintari ca va posta lucruri negative despre salon.

A mai proferat si alte amenintari pe care prefer sa nu le mentionez aici pentru ca nu dorim sa intretinem o stare conflictuala si dorim ca si posturile sa fie constructive.

 

In concluzie, ca orice business, oricate eforturi ai face, un procent (ideal cat mai mic) dintre clienti vor ramane tot timpul nemultumiti

Noi am putut multumi deplin acest client in primele 5-6 vizite, apoi la prima experienta mai negativa, desi am incercat, nu am mai putut pastra acest client mai pretentios.

Si nu am vrea sa dezvoltam mai mult aceasta intamplare.

 

Buna ziua .

Sunt  fost daniel_2599

Am tinut sa postez din nou un raspuns la cele relatate de catre cei de la salon din respect pentru cei care citesc  acest  forum si probabil sunt influentati de cele relatate aici . Cei de la salon sunt foarte nevinovati de ceea ce se intimpla si mi se pare a fi un afront asupra clientului ca sa nu-I spun altfel :  nerusinare sau nesimtire .

Nu stiu dup ace criteria si necunoscindu-ma au putut sa ma catalogheze ca fiind o persoana dificila . Eu

am prieteni avocati , prieteni care lucreaza in politie , ingineri , doctori si numai ei cunoscindu-ma  ar putea sa-si dea parerea despre ce fel de persoana sunt eu .

Sa revin pe scurt la cele intimplate . La a 5 a vizita la salon , chiar facind programarea cu 5 ore inainte a trebuit sa astept la poarta in masina vreo 20 min si vreo 5 min inauntru . Fara sa-si ceara nimeni nici o scuza dupa cum pretend cei de la salon . Am primit un masaj in scarba , maseoza fiind foarte ofuscata de

“tupeul “ meu avut de a intreba receptionera cum este posibil asa ceva .

Ok . Am zis s-a intimplat si peste 4 – 5 zile merg din nou . Iarasi primesc un masaj in scarba . Se temina masajul in sensul ca maseoza imi spune ca nu mai este timp si trebuie sa merg la dus .  Fara nici o finalizare , fara nimic  . Dusul fiind in camera in timpul dusului maseoza a plecat din camera . Fac dus , ma imbrac , si astept inca vreo 5 min pina vine maseoza . In momentul in care maseoza s-a intors in camera a inceput din nou discutia cu data trecuta si “ tupeul meu “ de a intreba receptionera de ce a trebuit sa astept afara 20 min . In acest moment eu nu am ce face scot telefonul  si constat ca trecusera doar 50 min din momentul in care  eu am sunat de la poarta sa anunt ca am sosit si daca pot intra . Deci masajul ( ceva in scarba ) a durat maxim 40 min cu dusuri cu tot . In acel moment eu i-am zis maseozei sa ma lase cu discutia de acum cateva zile sis a-mi spuna despre durata acestui masaj . In acel moment ea foarte nervoasa m-a  dus la receptive si am avut discutia telefonica cu manegerul salonului , dupa cum am spus si data trecuta o discutie inutila chiar daca mi s-a propus ca data viitoare sa beneficiez de 30 min fe masaj gratis . Deci eu la acest salon am plati 6 masaje x 140 lei = 840 lei in decurs de maxim 3 saptamini cred din care 280 le platiti pentru ceva facut cu scarba si nici macar timpul alocat . Asta pentru viitori doritori de a merge la acest salon .

Singurul care ntradevar si-a cerut scuze a fost managerul salonului telephonic dar noi clietii nu mergem sa aruncam  banii pe niste scuze .

Salonul spune ca maseoza  si receptionera mi-au explicat si cerut scuze . NISTE MINCIUNI SFRUNTATE . CA DREPT RECOMPENSA DE LA MASEOZA AM PRIMIT CEEA CE V-AM RELATAT .

Am refuzat oferta managerului din mai multe motive . Cu aceasta maseoza nu m-ai intram . De ce o colega de-a ei sa munceasca 30 min pentru greseala caltcuiva ? In plus , si mai mult ca sigur ; maseozele puteau vorbi intre ele si data viitoare sa merg sis a primesc ce ? Tot ceva facut in scarba . PENTRU CARE ORICE CLIENT PLATESTE .

ULTERIOR NU AM FACUT NICI O RECLAMATIE SI NICI O AMENINTARE : NU SUNT TAMPIT . STIU CE FEL DE PERSOANE SUNT IN SPATELE SALOANELOR DE MASAJ EROTIC .

Aviz amatorilor de a merge in aceasta locatie si increderi in inocenta prezentata de cei de la acest salon .

Cu stima

  • Like 2
Link spre comentariu

  • Oras:bucale
  • Oras:bucale

. Cel putin 2 dintre noi au avut parte de oral/normal pentru ca au avut mai mult noroc la ales fetele. Am plecat in jur de ora 6 dimineata si am platit cca 4000 ron.

 

 

Reclamatia e facuta doar in numele dvs sau si al prietenilor dvs? 2 au primit in runda a 2-a ceea ce asteptau, 2 nu. 

 

inteleg ca se face si sex la voi?

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
  • Navigare recentă   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Creează nouă...