Sari la conținut

Cristina 0733142475


Postări Recomandate

  • Oras:Oras
  • Oras:Oras
hah, nu mi-am dat seama ca a venit la TM :)

am nimerit la ea la CJ prin vara

aveam ceva treba cu masina, in fine, daca tot sunt pe aici am zis sa incerc ceva local :P

si bine am facut

am stat o ora si apoi am mai prelungit cu o ora

de la telefon intelesesem asa: 150 fin/15 min, 300/ora, care include si oral. Am intrebat clar daca ora e ora si: da, o ora e o ora

Ajuns la fata locului am mai aflat ca: ON e 50 lei extra, accepta 69, oral de la mine, sarutari pe corp -> cum ziceam m-am hotarat la o ora

puii mei, pt mine 15 min e mult prea putin, de fapt nici 30 min nu-mi ajunge :P

ramas pt o ora, cu intelegerea ca daca merge bine, mai stau o ora

mie fata mi s-a parut foarte timida, draguta, pozele sunt ale ei, corp fain, sani superbi, draguta la fata

am inceput cu ON, destul de fain (eu nu sunt mare amator de oral), m-am jucat un pic cu sanii ei superbi si am trecut la 69

pasarica exact cum imi place mine, curata, fara surprize

echipat, am trecut la LOT, se misca binisor, eu hipnotizat de miscarea sanilor, deh :)

schimbat caprita un pic si apoi misinar pentru finalizare

aici scena finala mi-a placut f mult: am avut un orgasm neobisnuit de lung, am luat-o in brate si in timpul finalizarii fata parca ma tragea in ea, ...foarte fain

m-am refreshuit un pic la baie ca ma incalzisem, apoi si ea

 

dupa revenire ma intreaba daca vreau sa trecem la masaj, i-am propus sa ii ofer un oral (aveam ganduri mari) -> ok

am dat din limba si din cap pe toate directiile pana am ametit, n-am reusit sa o termin, pana s-a terminat prima ora :)

achitat si pt ora doua, ma ridic langa ea si continui sa ma joc cu pasarica ei, condus fiind de mana ei, in timp ce ea se arcuieste cumva si incepe oral

trecem iar la 69, ocazie cu care am constatat ca ii place si anni oarecum. hmm, ok, interesant

continuam cu LOT si apoi iar caprita unde am finalizat