Postări Recomandate

• Telefon: 0758176908
  • Oras:București
  • Disponibila
  • Disponibila
Acum 37 minute, damianblack a spus:

Ce program si preturi si servicii? Cam ce zona in sectorul 3 sa vad timpul de ajuns acolo.

Servicii 😜😜😜

😈Oral P/ N

Normal protejat❤️🔥

🛑Saruturi in functie de igiena 

Finalizare corporala 🔞

‼️Footjob,Handjob,69

Diverse fantezi🛑

❤️🔥Girlfriendexperience

Masaj erotic sau de relaxare

200-30 minute , 400-h pentru mai multe detalii  pm , whatsApp, sms .. 0758176908❤️🔥

Link spre comentariu
  • Disponibila
  • Disponibila
Acum 3 ore, maa5fu1.v1 a spus:

Sa imi aduci osul din nasul unui sef de trib dacă tot te duci in africa 😎

😂😂😂

Link spre comentariu
  • Disponibila
  • Disponibila

Servicii 😜😜😜

😈Oral P/ N

Normal protejat❤️🔥

Finalizare corporala 🔞

‼️Footjob,Handjob,69

Diverse fantezi🛑

❤️🔥Girlfriendexperience

200-30 minute , 400-h pentru mai multe detalii  pm , whatsApp, sms .. 0758176908❤️🔥

Link spre comentariu
  • Oras:bucharest
  • Oras:bucharest

I have visited Iulia a few days ago. And I can tell that it was supeeeeerr nice. She is the number one girl that I have been!!.

Iulia is young, very beautiful, positive, talkative, energetic, funny, and a bit crazy. She is slim with a perfect body, she is just WOW!
The smile was on her face all the time and combine with her eyes,  you can forget about everything and just be with her, spend a nice time and have fun.  She is really sweet! and she speaks English ;)
Iulia appearance 10! 

GFE and atmosphere: 10 -  during the meeting I felt that she is into me, and she also wanted to enjoy our meeting. 
She knows how to build an atmosphere that you can feel like with a friend or even more than that. We get naked and she started
hugging and kissing me, and very fast we came to DFK. After a while, I lay her down, very slowly on her bed, because her bed is not build to throw the girl on it, haha...

The main game: 10 - ...and I got down on her and started to eat her, I could even put my fingers inside her :D After that, we kissed again and we decide to use my little monster. She wanted to get him to her mouth, but I skipped that part ( i am not a huge fan of blowjob). She put on the condom, and without any question, she just sat down on me and started riding me. She put whole inside her, and that was really awesome!! We changed two more positions and I finished in condom. She likes to play hard but I think she also enjoys soft games ;) Sex 10!

After I finished she was still with me, doesn't run away. We kissed again, I started to dress up, she was sitting in the bed naked. So we spoke a bit, and for goodbye, we kissed again. We spend a bit more than 30 minutes without a rush.

She is really cool girl, you cannot say no to her. I wanted to get her home and do more stuff for her. That girl has something more, but still don't know what, and I need to back again to find out. 

Iulia thank you for your time and for your engagement in our meeting. Take care and all the best my love! And see ya again for sure ;)

Guys, I know this is not the best description (English either) but I hope you can get what I meant ;)

• Like 1
  • Mersi 1
  • Inimioara 1
Link spre comentariu
  • Disponibila
  • Disponibila
Acum 6 ore, falcon007 a spus:

I have visited Iulia a few days ago. And I can tell that it was supeeeeerr nice. She is the number one girl that I have been!!.

Iulia is young, very beautiful, positive, talkative, energetic, funny, and a bit crazy. She is slim with a perfect body, she is just WOW!
The smile was on her face all the time and combine with her eyes,  you can forget about everything and just be with her, spend a nice time and have fun.  She is really sweet! and she speaks English ;)
Iulia appearance 10! 

GFE and atmosphere: 10 -  during the meeting I felt that she is into me, and she also wanted to enjoy our meeting. 
She knows how to build an atmosphere that you can feel like with a friend or even more than that. We get naked and she started
hugging and kissing me, and very fast we came to DFK. After a while, I lay her down, very slowly on her bed, because her bed is not build to throw the girl on it, haha...

The main game: 10 - ...and I got down on her and started to eat her, I could even put my fingers inside her :D After that, we kissed again and we decide to use my little monster. She wanted to get him to her mouth, but I skipped that part ( i am not a huge fan of blowjob). She put on the condom, and without any question, she just sat down on me and started riding me. She put whole inside her, and that was really awesome!! We changed two more positions and I finished in condom. She likes to play hard but I think she also enjoys soft games ;) Sex 10!

After I finished she was still with me, doesn't run away. We kissed again, I started to dress up, she was sitting in the bed naked. So we spoke a bit, and for goodbye, we kissed again. We spend a bit more than 30 minutes without a rush.

She is really cool girl, you cannot say no to her. I wanted to get her home and do more stuff for her. That girl has something more, but still don't know what, and I need to back again to find out. 

Iulia thank you for your time and for your engagement in our meeting. Take care and all the best my love! And see ya again for sure ;)

Guys, I know this is not the best description (English either) but I hope you can get what I meant ;)

I'm glad you felt that,I enjoyed the time spent.. Thank you for the appreciation ( and also for the show 😁😁) see you soon .. kisses 😘 hugs 🫂 

• Like 1
Link spre comentariu
  • Disponibila
  • Disponibila
La 07.08.2021 la 15:19, Iulia98 a spus:

Disponibilă ❤️🔥❤️🔥❤️🔥

🤗🤗🤗

Link spre comentariu
  • Membru Premium
  • Oras:Bucuresti

Va salut. 

Ieri dupa-amiaza, m-am revazut cu my Olga Kurylenko 😊

Din fericire inca nu a plecat si ne-am sincronizat perfect. 

A fost o revedere WAU  ! Bine , imi si era foarte dor de ea asa ca a fost absolut senzational. 

Programarea efectuata din timp si respectata fara probleme - nota 10 pentru seriozitate. 

Locatia - o garsoniera in Vitan , micuta , curata, baie curata, geluri de dus din belsug - nota 8.

Iulia este la fel de frumoasa, vesela, joviala,  fresh , o incantare. 

Actiunea a debutat cu FK susținut si intretinut ca la carte ( se simte super excitant pierce-ul 😊 , atat la FK , cat si la oral ) , urmat apoi de o sesiune prelunga de cunni .  A urmat un oral nepro excelent pentru gustul meu : DT cotor, lins pula pe lateral, lins oo-le ,  exact ce imi place.

Fiind extrem de incins , am montat rapid un prez pe pula si am trecut direct la umeri-craci : fut la greu, de anduranta, eye-contact si finalizat glorios in cauciuc. 

Pauza , dusuri, discutii, și numărul doi a inceput cu acelasi tipic : DFK la greu pentru intarirea soldatului ,  oral nepro,  valuri de DT complet și  montarea cauciucului. 

Prima poziție : LOT de toata frumusetea , m-a futut temeinic cateva minute bune , apoi am schimbat in pozitia caprita,  aici a urmat un fut excelent, cu contre absolut de senzatie ( se simtea cum se infige in pula , minunata senzatie ) , dat tare si ritmic minute bune si am capitulat si a doua oara in cauciuc. 

Notele finale din punctul meu de vedere sunt : 

Aspect - 10 pentru gustul meu. 

Oral - 10 , nepro, dedicat, supt cu presiune , lent , Deep complet. Chiar si fara CIM, pentru mine e perfect. 

Normal - 10 , fut implicat, pozitii schimbate , gemete .

Igiena - 10 , curata impecabil. 

GFE - 10 ,  FK excelent si intretinut. 

Cadoul - 400 RON, timp aproximativ 1 ora , fara pic de graba. 

Abia aștept sa se întoarcă din vacanta. 

Cum i-am zis si ei , nici nu a plecat si abia astept s-o revad. 

O zi buna va doresc  ! 

• Like 5
  • Mersi 1
  • Inimioara 1
Link spre comentariu
La 11.08.2021 la 13:20, falcon007 a spus:

Iulia appearance 10! 

Thanks, will also visit "Olga"

Link spre comentariu
  • Disponibila
  • Disponibila
La 19.08.2021 la 14:45, il pupparo a spus:

Va salut. 

Ieri dupa-amiaza, m-am revazut cu my Olga Kurylenko 😊

Din fericire inca nu a plecat si ne-am sincronizat perfect. 

A fost o revedere WAU  ! Bine , imi si era foarte dor de ea asa ca a fost absolut senzational. 

Programarea efectuata din timp si respectata fara probleme - nota 10 pentru seriozitate. 

Locatia - o garsoniera in Vitan , micuta , curata, baie curata, geluri de dus din belsug - nota 8.

Iulia este la fel de frumoasa, vesela, joviala,  fresh , o incantare. 

Actiunea a debutat cu FK susținut si intretinut ca la carte ( se simte super excitant pierce-ul 😊 , atat la FK , cat si la oral ) , urmat apoi de o sesiune prelunga de cunni .  A urmat un oral nepro excelent pentru gustul meu : DT cotor, lins pula pe lateral, lins oo-le ,  exact ce imi place.

Fiind extrem de incins , am montat rapid un prez pe pula si am trecut direct la umeri-craci : fut la greu, de anduranta, eye-contact si finalizat glorios in cauciuc. 

Pauza , dusuri, discutii, și numărul doi a inceput cu acelasi tipic : DFK la greu pentru intarirea soldatului ,  oral nepro,  valuri de DT complet și  montarea cauciucului. 

Prima poziție : LOT de toata frumusetea , m-a futut temeinic cateva minute bune , apoi am schimbat in pozitia caprita,  aici a urmat un fut excelent, cu contre absolut de senzatie ( se simtea cum se infige in pula , minunata senzatie ) , dat tare si ritmic minute bune si am capitulat si a doua oara in cauciuc. 

Notele finale din punctul meu de vedere sunt : 

Aspect - 10 pentru gustul meu. 

Oral - 10 , nepro, dedicat, supt cu presiune , lent , Deep complet. Chiar si fara CIM, pentru mine e perfect. 

Normal - 10 , fut implicat, pozitii schimbate , gemete .

Igiena - 10 , curata impecabil. 

GFE - 10 ,  FK excelent si intretinut. 

Cadoul - 400 RON, timp aproximativ 1 ora , fara pic de graba. 

Abia aștept sa se întoarcă din vacanta. 

Cum i-am zis si ei , nici nu a plecat si abia astept s-o revad. 

O zi buna va doresc  ! 

🤗🤗💋💋💋

Link spre comentariu
  • Disponibila
  • Disponibila
La 20.08.2021 la 15:27, giancarlofis a spus:

Buna Iulia,

astazi la birou sau la plaja ?

Eram la plajă 😅💋

• Haha 1
Link spre comentariu
  • Disponibila
  • Disponibila
Acum 6 ore, tendoi a spus:

A fost la plajă...pă bloc. Așa frumos se vedea Calea Vitan😂...de sus. 🥰

😂😂😂😂😂

Link spre comentariu
  • Disponibila
  • Disponibila
Acum 6 ore, peperinho a spus:

A plecat în vacanță sau mai e în București? 😁

Mai sunt :) 🤗

Link spre comentariu
  • Disponibila
  • Disponibila

•  

Servicii 😜😜😜

😈Oral P/ N

Normal protejat❤️🔥

Finalizare corporala 🔞

‼️Footjob,Handjob,69

Diverse fantezi🛑

❤️🔥Girlfriendexperience

200-30 minute , 400-h pentru mai multe detalii  pm , whatsApp, sms .. 0758176908❤️🔥

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
  • Navigare recentă   0 members

No registered users viewing this page.

• Creează nouă...