Sari la conținut

Postări Recomandate

• Oras:București

Bună, ma numesc Roxy sunt blonda ochii căprui am 24ani 48kg ca înălțime 1,57 sunt o persoana energica vorbareata, cu bun simt la mine vei găsi o partida bună de sex cât și o experienta bună liniștita și relaxanta🤭💓uni dintre voi ma știți care ați venit la mine ca servici nu am schimbat nimic doar locația iar pentru cei.care încă nu a avut parte de o partida bună cu mine va las detaliile mai jos.

💓Ca servici va pot oferi:oral în funcție de igiena, normal protejat, masaj erotic și de relaxare sărutări corporale și mici fantezii, preț. 150 o fin., 300 ora 2 fin

Ca servicii extra 

Cim. 50lei

Cof.50lei

Uro pasiv și activ. 70lei 

Ma puteți contacta telefonic sau whatsapp:0791539949💓💋

Link spre comentariu
  • Oras:Paris

If I am not mistaken, she is colleague to @Taniamaria who blocked me for no reason after cancelling our second meeting even though I was one of the first to praise her in her new topic with a good review

And she was colleague to sara24 when I met her

Should I expect such behavior from you Roxy?

I don't want to judge you because of your colleague

• Like 1
Link spre comentariu
14 minutes ago, bic.c said:

Cuibul din Moruzzi, nu? 

e mai mult asociatie familiala, probabil nu e de lucru la ferma in perioada asta si au zis sa-si incerce si ele norocul, ca in Bucuresti umbla cainii cu covrigii in coada si nu conteaza cum arati daca esti purtatoare de pizda.

Preturi ca pe Champ Elysee cu aspect de Ciorogarla si educatie de Bolintin.

• Like 1
  • Haha 1
Link spre comentariu
Acum 7 ore, clement mic a spus:

If I am not mistaken, she is colleague to @Taniamaria who blocked me for no reason after cancelling our second meeting even though I was one of the first to praise her in her new topic with a good review

And she was colleague to sara24 when I met her

Should I expect such behavior from you Roxy?

I don't want to judge you because of your colleague

Ya understand you but Naw I have adrees new Ya no colleague with Sara end Tania ok

• Like 1
Link spre comentariu
5 minutes ago, RoxyRoxa said:

Ya understand you but Naw I have adrees new Ya no colleague with Sara end Tania ok

Ok thanks, at least you seem to communicate better than them

I never had any issue with Sara though, she just wasn't my type of girl , plus she wanted to have sex with a dog in the same room

I have nothing against animals, I love them....But for me we can not do a threesome with a dog :)

• Like 1
Link spre comentariu
Acum 16 minute, clement mic a spus:

I never had any issue with Sara though, she just wasn't my type of girl , plus she wanted to have sex with a dog in the same room

I have nothing against animals, I love them....But for me we can not do a threesome with a dog :)

Yes, I know I understand you, I don't know what happened, I didn't talk to her, I'm talking ok because now I'm answering my comments have nice night Kiss you
  • Mersi 1
Link spre comentariu
  • Oras:outcall
  • Oras:outcall
Acum 23 ore, clement mic a spus:

you were the dog....

• Minus 1
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
  • Navigare recentă   0 members

No registered users viewing this page.

• Creează nouă...