Sari la conținut

Bruneta reala Diham 0759751870


Postări Recomandate

  • cleopatra01 a schimbat titlul în Bruneta reala Diham 0759751870

Bunaa😊
Eu sunt Emma 29ani 😘

Serviciile mele sunt de sex oral(neprotejat daca igiena corespunde😉)
Sex normal 🫶doar protejat‼️
Diferite fantezii discutabile,diferite pozitii🤪
Sarutari corporale 👅

Finalizarea 150
Ora 300

Zona diham 
Bul chisinau 

Zi frumoasa 🥰
Cu alegeri corecte🙃🫶

 

  • Like 1
Link spre comentariu
  • Oras:Hell
  • Oras:Hell

Am fost si eu la tipa asta...dar sincer....cred ca sunt 2 tipe diferite cu acelasi numar de telefon. 

Tipa la care am fost eu avea peste 35 de ani...mi se parea foarte matura. Arata foarte naspa la corp dar la servicii statea foarte bine. 

Link spre comentariu

Salutare confrati futaci. Am fost și eu la Ema ieri și va pot spune ca nu regret deloc. Confirm serviciile declarate de ea și pozele din anunț (deși nu sunt cele mai relevatoare, la fata locului iti dai seama ca este ea și nu ai surprize, decât placute).

Note:

Locatie - 8: în zona Diham, cu locuri de parcare la liber, un apartament decent, curat și cu tot ce ai nevoie. Nu e lux, dar nu mergi pentru condiții de 7 stele.

Fata - 8: Miniona, draguta, cu ceva forme numai bune sa ridice moralul. Per total o fata după care ai întoarce privirea pe strada și ti-ai face ceva fantezii cu ea. Foarte comunicativa și jucausa.

ON - 9: te întreabă cum vrei (slow sau hard), se mulează după indicații (care oricum nu prea trebuie sa le dai ca face exact cum trebuie), o ia pe toată din când în cand, duce și ritmuri mai rapide. Se uita și în ochii tai și se bate cu pula pe limba și pe sâni.