Sari la conținut

Postări Recomandate

Vizitator dan cel nou
Reputație: 0

Salutare la toata lumea! 

Rasfoind pagina de la Fantasy, observ (din greseala) ca s-a intors Adelus! 😁

Intreb, (tot din greseala), asa e ? S-a intors fata cu 6-pack pe burtica?  😏

Dupa Monica (cine stie, cunoaste), de departe maseuza cu cel mai mare lipici! Maiestrie in ceea ce face + dependenta! 🙃

Link spre comentariu
  • Oras:everywhere
  • Oras:everywhere

vreau sa revin cu explicatii la ce am scris despre  Ela......mai, ca sa fiu corect......eu am cerut TIE AND TEASE ....fata si a intrat in rol......deci ceea ce face in timpul   masajului e   super......doar inainte si dupa e nitel  cam  distanta,atat.......ea,fizic,e superba, .........in afara   actiunii propriu-zise da nitel  senzatia de   plictis,dar o inteleg....

Link spre comentariu
  • Oras:South Romania
2 hours ago, kristi22222 said:

vreau sa revin cu explicatii la ce am scris despre  Ela......mai, ca sa fiu corect......eu am cerut TIE AND TEASE ....fata si a intrat in rol......deci ceea ce face in timpul   masajului e   super......doar inainte si dupa e nitel  cam  distanta,atat.......ea,fizic,e superba, .........in afara   actiunii propriu-zise da nitel  senzatia de   plictis,dar o inteleg....

I can only agree with the previous speaker regarding the services of Ela. IMO she is the benchmark at Fantasy and most other places. The somewhat "bored" demeanor can simply be due to the fact that the sparks don't jump over. The chemistry can't always be right... The chemistry between me and Ela is right and every contact was just great.

Unfortunately, after being a regular for several years with minimum 12 visits per year, I'm not visiting Fantasy since a few month, because the last two appointments were "screwed" up by Larissa. The penultimate time it was very complicated to make an appointment and I was already a bit upset about her comportment. I said to myself, don´t be so hard on her, smile it away, she doesn't know me so well and the procedures i had with Ema, although she knew very well about the trusting interaction between me and Ema. So we talked it out, i explained her how we handled the things with Ema for years and i was positive misunderstandings will not happen in the future. But the last time - Ela was double booked and I was there for nothing to be send away.

In all the years with Ema, nothing like this has ever happened. In all the years i had to cancel/reschedule only 2 appointments because of illness. And the height of the whole thing is that Larissa still believes that she is doing everything right, she is resistant to critics and advise and she gives the customer the feeling that he is the stupid one.

Since it has also become very quiet here in the forum about Fantasy Massage, I will continue to wait until the positive reports from the past increase again or i will sence a change of attitude from Larissa.

• Like 1
Link spre comentariu
13 hours ago, matatakakiba said:

I can only agree with the previous speaker regarding the services of Ela. IMO she is the benchmark at Fantasy and most other places. The somewhat "bored" demeanor can simply be due to the fact that the sparks don't jump over. The chemistry can't always be right... The chemistry between me and Ela is right and every contact was just great.

Unfortunately, after being a regular for several years with minimum 12 visits per year, I'm not visiting Fantasy since a few month, because the last two appointments were "screwed" up by Larissa. The penultimate time it was very complicated to make an appointment and I was already a bit upset about her comportment. I said to myself, don´t be so hard on her, smile it away, she doesn't know me so well and the procedures i had with Ema, although she knew very well about the trusting interaction between me and Ema. So we talked it out, i explained her how we handled the things with Ema for years and i was positive misunderstandings will not happen in the future. But the last time - Ela was double booked and I was there for nothing to be send away.

In all the years with Ema, nothing like this has ever happened. In all the years i had to cancel/reschedule only 2 appointments because of illness. And the height of the whole thing is that Larissa still believes that she is doing everything right, she is resistant to critics and advise and she gives the customer the feeling that he is the stupid one.

Since it has also become very quiet here in the forum about Fantasy Massage, I will continue to wait until the positive reports from the past increase again or i will sence a change of attitude from Larissa.

For English, press 1. 

• Haha 1
Link spre comentariu
  • Oras:Bucuresti
On 7/24/2022 at 1:06 PM, matatakakiba said:

Hi,

We are sorry for the inconvenience caused and we can only stress that it was just a missunderstanding. Larisa is still ramping up as receptionist, therefore she is also getting aquinted with the regular customers. Usually we get a clear confirmation from customers in the same day of the appointment, but there are certain exceptions as agreed also with Ema.

That being said we hope to see you again soon and rest assured, Larisa will accomodate you next time.

Thank you!

Link spre comentariu
  • Oras:tariledejos
18 hours ago, bebe2014 said:

A Mai fost cineva la Katy?

DE Alessia se mai știe ceva? A MAI evoluat ca maseuza?

A FOST CINEVA RECENT,  și binevoiește să lase 2 cuvinte aici despre ultima experiență?

Salut,

Alessia stiam ca e in concediu, abia astept sa revina ca sa ne dumirim care e treaba ;)

Daca ne potrivim la program dau de stire kum fu

• Like 1
Link spre comentariu
On 7/30/2022 at 7:09 PM, bebe2014 said:

A Mai fost cineva la Katy?

Nu stiu cum s-a nimerit, dar de cateva ori am sunat si nu erau disponibile nici Katy, nici Ela, Am intrat la utlima vizita cu Diana. E mai micuta de statura, destul de slim, draguta la fata, nu prea stiu ce sa adaug fata de ce se vede in pozele de pe site. Doar ca a purtat ochelari pe toata durata intalnirii

Pentru amatorii de asa ceva, nu face masaj fantasy

Am sarit peste masajul de relaxare si am inceput direct cu cel erotic. A fost destul de bine facut, ea este destul de permisiva cu atingerile, nu am ce sa ii reprosez din acest punct de vedere

Am terminat cam in 45 de minute, dupa care m-a intrebat daca poate merge ea prima la dus. Nu am avut nimic impotriva, iar dupa aceea, in timpul dusului meu, deja dezinfectase patul si il pregatise pentru urmatorul musteriu. Ca termen de comparatie, cand am fost cu Andreea actiunea durase cam 50 de minute, iar ea s-a oferit ca in restul timpului sa imi faca masaj de relaxare... 

Probabil ca era o ora mai aglomerata acum, pentru ca exact cand ieseam pe poarta un coleg tocmai suna la sonerie

• Like 3
  • Mersi 1
  • Haha 1
Link spre comentariu
On 7/14/2022 at 12:11 AM, dan cel nou said:

Salutare la toata lumea! 

Rasfoind pagina de la Fantasy, observ (din greseala) ca s-a intors Adelus! 😁

Salutare, daca tot e sezon de "come back", cum ar fi sa se intoarca si Eva?!...

are cineva vreo veste, inside information, ceva...?!

Link spre comentariu
Acum 4 ore, argonaut a spus:

Eu astept sa se intoarcă Larisa la masaj.. ca tot vorbim de “come back” :)

• Like 1
Link spre comentariu
On 8/3/2022 at 7:07 PM, argonaut said:

"Eva" apare, în poze cel puțin, ca fiind parte din echipa de la Geisha. Pe site‐ul lor are numele "Sakura". De acord cu tine că, dacă e prinsă în toane bune, e în stare să țină omul în edging 50 de minute 😉.

... și de fapt vorbim de Nilla Black.

Link spre comentariu
  • Oras:bucuresti
Acum 12 ore, FatStrat a spus:

"Eva" apare, în poze cel puțin, ca fiind parte din echipa de la Geisha. Pe site‐ul lor are numele "Sakura". De acord cu tine că, dacă e prinsă în toane bune, e în stare să țină omul în edging 50 de minute 😉.

Sakura de la Geisha seamana putin, dar nu este Eva care a fost la Fantasy(stiu ca ea s-a retras).

Link spre comentariu
  • Oras:București
  • Oras:București
La 03.08.2022 la 16:19, ice19967 a spus:

Salut ! 

A practicat cineva masaj lingam cu una din fetele de pe site ?

Daca da , povesteste-ne mai detaliat si cu cine !👉👌

La capitolul + , e răsfățată zona care trebuie. Dezmierdat, mângâiat, încet și meticulos. Toată ședința, dacă reziști. 

La capitolul - , dacă ai chef și de relaxare sau de atins alte zone, specificul masajului e că nu se poate. Se poate doar zona aia. 

Cu Andreea. Face foarte bine. 

Link spre comentariu
On 8/5/2022 at 1:06 AM, FatStrat said:

Never ever, sorry. 

Eva anyway retired after my informations.

Link spre comentariu
On 7/30/2022 at 7:09 PM, bebe2014 said:

DE Alessia se mai știe ceva? A MAI evoluat ca maseuza?

A FOST CINEVA RECENT,  și binevoiește să lase 2 cuvinte aici despre ultima experiență?

Ca sa raspund pe scurt, nu, dar asta e doar parerea mea :(

pe mine cel putin nu m-a convins si nu mai revin la ea. partea de relaxare slab, doar ceva mangaiat cu ulei pe spate, trecerea spre partea a doua, de erotic, s-a facut cu clasica deja comanda "intoarce-te" dupa cateva gemete false in ureche si atins cu sanii pe spate... neplacut a fost si faptul ca era murdara pe talpile picioarelor, probabil de la mers desculta prin salon sau prin camera, asta mi-a cam taiat cheful. pacat

Link spre comentariu
  • Oras:Balkani
  • Oras:Balkani

Am fost acum vreo doua luni la acest salon si vreau sa spun ca am ramas placut impresionat. Arata superb, foarte elegant, intr-o locatie buna si curata. Au dus in camera. A fost primul meu masaj erotic si mi-a placut foarte mult. Andreea m-a facut sa ma simt excelent in prezenta ei pe tot parcusul intalnirii.

Link spre comentariu
1 oră în urmă, argonaut a spus:

pe mine cel putin nu m-a convins si nu mai revin la ea. partea de relaxare slab, doar ceva mangaiat cu ulei pe spate, trecerea spre partea a doua, de erotic, s-a facut cu clasica deja comanda "intoarce-te" dupa cateva gemete false in ureche si atins cu sanii pe spate... neplacut a fost si faptul ca era murdara pe talpile picioarelor, probabil de la mers desculta prin salon sau prin camera, asta mi-a cam taiat cheful. pacat

Când ai fost la ea ?

Când s-a întâmplat ce ai relatat mai sus?

Link spre comentariu
  • Telefon: PM [Only]
  • Oras:AboveTheSky
  • Telefon: PM [Only]
  • Oras:AboveTheSky
Acum 4 ore, argonaut a spus:

Cum arata in realitatea Alessia ?

Din poza nu prea imi dau seama, cineva scria pe aici ca re in jur de 80 kg!

Mersi.

• Haha 1
Link spre comentariu
Acum 18 minute, vuceam a spus:

Cum arata in realitatea Alessia ?

Din poza nu prea imi dau seama, cineva scria pe aici ca re in jur de 80 kg!

Mersi.

Îți dai seama că exagerează cu alea 80 kg

😂😂😂😂😂

Ce contează la momentul respectiv  , din punctul meu de vedere , este dacă și-a îmbunătățit prestația. 

Și la începutul carierei Alessiei,  când sunai la Salon,  ți se spunea că este începătoare.... este clar pentru toată lumea ce înseamnă asta....... dar au trecut ceva luni de când a apărut,  mă gândesc să fata a mai căpătat experiență...... și la telefon când suni,  se menționează faptul că "a mai învățat" între timp. 

Deci,  dacă recenzia de mai sus este de acum 3 luni .... putem înțelege lipsa "îndemânării" ...... dacă e recentă experiența..... nu e așa Cool să mergem la Alessia 

Așteptăm lămuriri de când a fost vizita ....

• Like 1
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
  • Navigare recentă   0 members

No registered users viewing this page.

• Creează nouă...