Revin , am facut operatiunea, baiatul mi-a facut un program de 120 de minute, a fost profi in sensul ca din start a specificat ca nu imi da multe detalii despre ce o sa se intample o sa vad la finalul operatiunii, in timpul procesului dupa 20 de minute mi sa parut ca aud motorul mai rotund, fum nu imi scoate nu am vazut o schimbare in privinta asta, in momentul cand a conectat furtunele sa simtit motorul ca a prins o vlaga, sa turat putin mai mult dar dupa aceea si-a revenit la relanti normal. La intervale de aproximativ 15 minute masina se accelera circa un minut pana la 4 mii de ture, asta din ce mi-au explicat baietii in urma procesului calamina si depunerile se desprind prin descompunere, particule foarte mici si asa le ajuta sa le elimine mai repede din motor, din filtru , direct prin teava de esapament, totusi la final am vazut ca pe asflat la toba a ramas o mica pata umeda . Rezultate : Dupa ce sa terminat totul baietii mau sfatuit sa fac un drum de aproximativ 20km la drum intins si un mers mai turat pentru ca fi siguri ca se elimina tot, masina imi raspunde acum mult mai bine la comenzi, se acelereaza foarte bine mai ales vad diferenta acum cand intru in depasire si ma duc la o turatie mai ridicata efectiv masina imi fuge de sub picioare sa ma exprim asa. Consumul la bord mi-a scazut cu un 0,5 din ce imi indica in regimul meu de mers. Nu pot sa zic decat ca am fost multumit pentru 250 RON si doua ore pierdute. Nu e ceva wow dar cum au zis si ei ca este o intretinere nu o reparatie !