Si eu am contactat-o de mai multe ori, cateodata raspundea la mesaje, cateodata nu.
Nu cred ca e rea vointa din partea ei ca nu raspunde la toate mesajele dar, ce am apreciat foarte mult cand i-am facut vizita, nu s-a atins de telefon niciodata (fiind pe silent in bucatarie) si a fost foarte implicata in act fara nici un semn de neplacere sau repaus. Poate si asta sa fie un impediment de ce nu raspunde la toti, chiar daca toti am vrea sa raspunda in maxim 5 min de la trimiterea mesajului. Fata isi valorifica timpul si pune respect mai mult pe ceea de are deja decat pe ce ar putea avea si plus de asta, faceti putin viceversa si puneti-va in locul ei sa raspunda la poate mai mult de 30 de mesaje cu detalii si confirmari pe zi si sa vina doar 2-3 clienti. Bataie multa de cap pe bani putini, in concluzie si eu as proceda la fel, as prefera cercul meu de clienti frecventi, bineinteles , la pachet cu un grad scazut de stres zilnic inaintea celor posibili clienti.
Nu ne-am putut sincroniza niciodata calendarele in ultimul an jumatate de la ultima vizita.
Asta este, dupa cum zice si colegul Dani8080, go next. Dar asta nu inseamna ca nu merita vizitata.