Anunturile de pe site-urile cu escorte par sa fie trase la indigo. Toate promit escorte senzuale, curate, sexy, inteligente, frumoase, maestre in pat.Este piata se escorte una uniforma, in care modul de promovare este doar de complezenta si ajuta strict la obtinerea datelor de contact ale escotrei?Se pare ca , pe piata escortelor, cererea este mult mai mare ca oferta, astfel incat site-urile de escorte nu se prea inghesuie sa isi faca publicitate. Piata escortelor este una foarte diversificata, dar nu s-ar putea spune ca este si una concurentiala. Site-urile de escorte se impart in doua categorii: site-uri cu escorte ieftine, care sunt promovate cu ajutorul pozelor de proasta calitate si anunturilor pline de greseli si site-uri cu escorte de lux, care se afla pe o treapta calitativa superioara, unde gasesti poze clare si anunturi corecte, sumare. Cam la asta se rezuma diferentierile existente intre anunturile escortelor. In rest, escortele nu par sa se chinuie prea tare pentru a isi face promovare. Fetele aleg de regula calea conventionala, atotcunoscuta de catre utilizatorii de site-uri de escorte. Dintre sutele de anunturi de pe site-urile de escorte, extrem de putine sunt cele care atrag cumva atentia sau se diferentiaza de restul in vreun fel. In general, escortele au acelasi stil clasic de a isi promova serviciile, prin folosirea unor termeni deja consacrati, meniti sa atraga potentialii clienti.