Sari la conținut

pepene

Curvar Ucenic
  • Număr conținut

    4
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre pepene

pepene's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație

  1. pepene

    Sex violent

    Mulţi consideră că plăcerea derivată din durere este un fetiş. Pentru a exclude varianta aceasta este important să vezi cât de departe ai merge în privinţa stimulilor dureroşi. Vrei de fiecare dată mai mult şi nu eşti satisfăcută decât în cazul partidelor de sex violente? Atunci sexul violent este pentru tine un teren minat şi se poate vorbi de el ca de un fetiş.Sexul violent nu este fetiş dacă ai trasate clar în minte limitele până unde eşti dispusă să mergi şi consideri că puţină durere condimentează sexul, dar fără să fie indispensabilă satisfacţiei sexuale, arată askdanandjennifer.com.Sexul violent, în care plăcerea este obţinută prin stimuli dureroşi, este o formă controversată de satisfacere sexuală în cuplu. Adesea ea este ascunsă de ochii lumii.Monica Farro este un fotomodel din Uruguay şi nu se ascunde după degete atunci când vine vorba despre sex. Într-un interviu recent Monica a dezvăluit că îi place să fie dominată în pat şi să fie trasă de păr."Ador sexul violent. Când ajung acasă, îmi place ca iubitul să rupă hainele de pe mine, să mă domine, să mă tragă de păr. Doar aşa pot şti dacă el este sau nu bărbatul meu. Nu vă gândiţi însă că îmi place să fiu lovită. Doar ciupită, foarte puternic", spune Monica Farro, conform vdtonline.Voi ce parere aveti despre sexul violent ?
  2. pepene

    Meserii

    Aceasta poveste este reala si persoana care a relatat este cat se poate de sincera.Viata nu a fost prea darnica cu ea si de mica s-a confruntat cu probleme in familie.Uneori viata te impinge sa faci anumite fapte de care m-ai tarziu iti pare rau.Era o tipa foarte populara cu cei din jur dar acest lucru nu a impiedicat-o sa faca anumite fapte, sa fure. Bineinteles avea o varsta frageda si se imprietenise cu un tip care era in stare sa faca orice pentru el chiar sa fure. Intre timp a fost prinsa de politie si a trebuit sa faca cativa ani inchisoare. Dupa ce si-a savarsit pedeapsa fiind m-ai coapta la minte si traind in inchisoare a vazut altfel viata s-a decis sa isi schimbe viata.Scoala prea mult nu a tentat-o asa ca singura solutie era sa devina dama de companie dar nu la noi in tara ci in afara.Persoanele care le-a intalnit bineinteles ca au fost de toate categoriile si bogati si mai putin bogati dar trebuia sa se intretina si sa se ingrijeasca, totusi o dama de companie trebuie sa arate intr-un fel si sa atraga barbatul fizic la prima vedere.De cate ori venea in tara cu cateva prietene niciodata nu se ascundea de prieteni sau sa minta era o tipa dintr-o bucata si directa recunoastea ca este dama de companie si chiar povestea peripetiile ei. Avea o personalitate deosebita, era placuta sociabila si stia sa se descurce in orice discutie.Cu timpul umbland prin multe tari a cunoscut un tip care i-a fost client .Acest barbat a fost vrajit de ea si de felul ei de a fi si s-a indragostit de ea.Pot spune ca era casatorit atunci, intre timp a divortat si s-a cuplat cu aceasta tipa dama de companie.Ea s-a lasat de aceasta meserie, niciodata negand ca a fost dama de companie si e fericita cu acest domn caruia care l-a intalnit intr-una din tarile in care ea isi agata clientii.Si-a construit un viitor alaturi de el au o fetita impreuna si sunt foarte fericiti.Aceasta este povestea unei fete care a fost dama de companie si soarta nu a lasat-o sa practice aceasta meserie la nesfarsit ci prin aceasta meserie sa isi intalneasca viitorul.
  3. pepene

    Reale sau tunate?

    Putem da o definitie : A fi dama de companie inseamna o persoana draguta amabila care ofera anumite servicii anumitor persoane in schimbul unei sume de baniMajoriatatea femeilor stiu ca barbatii lor nu sunt usi de biserici, oricat am incerca noi femeile normale de rand am incerca sa-i tinem langa noi fara sa ne insele nu reusim.Totusi trebuie sa recunoastem ca ceea ce ofera ele cele de acasa nu ofera in totalitate tot ce isi doreste un barbat.Barbatii apeleaza la dame de companie nu numai pentru a intretine relatii sexuale cu ele ci ele pot fi si o companie placuta, in a le da sfaturi sau a le tine de urat.De exemplu oamenii stilati, cultivati, oamenii de afaceri cauta companie unei dame pentru a I se dastainui si probabil a-l sfatui in anumite probleme, sau calatorind prea mult uneori se simt singuri si au nevoie de o companie placuta.Nu trebuie sa judecam aceasta meserie practicata de unele femei , este un rau necesar barbatilor, damele de companie nu au aparut de ieri de azi, sunt multe femei dame de companie intrate in istorie.Pentru o femeie de rand dama de companie este vazuta ca o persoana rea care incearca dupa parerea ei sa-I fure persoana iubita si care-I maninca banii.Sunt femei care accepta ca sotii lor sa apeleze la dame de companie, ele fiind constiente ca tot la ele se vor intoarce, aceste femei ofera placeri pe care unele femei nu le pot oferi sau nu vor sa le ofere din prea multa mandrie.In concluzie trebuie sa le acceptam pe aceste persoane in societate deoarece barbatii au nevoie de ele si femeile de rand trebuie sa accepte nu au incotro, trebuie sa ne integram in societate si sa acceptam viata asa cum este cu bune si cu rele.
  4. am votat cu da.Mi se pare foarte comod si util si m-am documentat ca exista multe stiri legata online cu cardul de credit.Visa a anuntat ca in prezent autoritatile din 56 de orase din Romania accepta plata cu cardul a taxelor si impozitelor prin intermediul retelelor de POS-uri instalate la ghiseele administratiilor fiscale sau pe Internet."Visa Europe, impreuna cu bancile membre, va continua discutiile cu autoritatile locale pentru a introduce plata taxelor si impozitelor locale prin card, cel putin in toate resedintele de judet din tara, in acest an. Achitarea impozitelor cu ajutorul cardului este avantajoasa atat pentru contribuabil, cat si pentru administratie", a declarat directorul general pentru Romania al Visa Europe, Catalin Cretu.Ne-am putea trezi cu cardurile blocate de PastePotrivit Visa, primariile care implementeaza plata online prin card a taxelor isi vor imbunatati colectarea la bugetul local prin facilitarea platii pentru acei contribuabili care locuiesc in alte localitati sau alte tari.Plata se poate face cu orice card, de debit sau credit, emis de orice banca. in cazul in care administratia financiara ofera aceasta facilitate, plata se poate face total sau partial, la fel ca in cazul platii cu numerar.In Europa, sunt peste 380 milioane carduri Visa de debit, credit si business. La sfarsitul anului fiscal 2009, cardurile Visa au fost utilizate pentru plati si retrageri de numerar evaluate la peste 1.300 miliarde euro, 11,2% din cheltuielile din Europa fiind fost facute cu un card Visa.Visa Europe este o asociatie de membri - o organizatie detinuta si condusa de cele 4.000 banci membre din Europa - care a fost incorporata in iulie 2004. in octombrie 2007, Visa Europe a devenit independenta de noua corporatie globala Visa Inc., cu o licenta exclusiva, irevocabila si perpetua in Europa. Romania se poate mandri ca fiind singura tara in care la nivelul primariilor se actioneaza concentrat pentru implementarea acceptarii platii cu cardul a impozitelor si taxelor locale, gratie unei colaborari intre acestea, administratia centrala, banci si compania Visa, conform Romania Libera.Taxele locale sa pot plati in prezent prin intermediul cardulului (de orice marca) in 50 de orase, din care 23 resedinte de judet dintr-un total de 47. Aproximativ 70% din volumul total de impozite la nivel national se pot plati electronic.Achitarea impozitelor cu ajutorul cardului la POS sunt evitate cozile interminabile, nervii si timpul, plata facandu-se rapid si comod, cu orice card emis de orice banca, fara a se percepe comision la efectuarea tranzactiei.Mai mult, primariile au un control sporit asupra cheltuielilor, beneficiaza de reducerea costurilor aferente colectarii taxelor, isi vor imbunatati colectarea la bugetul local prin facilitarea platii prin internet de catre romanii care locuiesc in alte localitati sau alte tari.Cu ajutorul acestui sistem de plati se realizeaza un management eficient al datelor, sistemul permitand analize sectoriale care sa ajute primariile sa faca prognoze si analize complexe. Mesajele campaniilor vor fi prezentate pe print, radio, online, in benzinarii si mall-uri. Posturile de televiziune nu sunt incluse in campanie, potrivit Ziarul Financiar.Catalin Cretu, director general pentru Romania in Visa Europe, a declarat ca platile la comercianti reprezinta doar 12% din sumele tranzactionate pe card in Romania, restul fiind retrageri de numerar de la bancomate. In acelasi timp, procentul din Europa Centrala este de 20%, iar in Vest depaseste 50%.Pe langa folosirea cardului la comercianti, campania va promova si folosirea cardului pentru plata impozitelor locale. 41 de primarii accepta plata cu cardul, iar in continuare se poarta discutii cu reprezentantii administratiilor locale din cele mai mari orase din tara pentru a-i incuraja sa introduca acest serviciu, informeaza Gardianul."Avem ca obiectiv ca, pana la sfarsitul anului, 47 de resedinte de judet, inclusiv cele sase sectoare din Bucuresti, sa accepte platile prin card a impozitelor si taxelor.Din cele 41 de primarii care accepta deja, 25 sunt resedinte de judet si 5 accepta si platile online. Suntem in negocieri avansate de implementare a platilor online si in sectoarele 3 si 2", a declarat ieri directorul general al VISA Europe pentru Romania, Catalin Cretu.El a tinut sa precizeze ca nu se percepe comision pentru acest serviciu. Totodata, el a mai aratat ca VISA lucreaza si pentru acceptarea platilor online prin card la asiguratorii auto.Seful VISA Europe a afirmat ca plata online cu cardul este deja disponibila la Allianz Tiriac si Astra si estimeaza ca macar inca doua-trei companii de profil sa reuseasca sa implementeze acest serviciu in 2010. Conform datelor Visa Romania, un roman face 6,2 tranzactii de plata prin card pe an, insa estimarile arata o crestere a numarul de folosiri in anul 2010."Proportia platilor prin card in totalul tranzactiilor prin card a ajuns la 13%, in crestere cu doua puncte procentuale comparativ cu anul trecut. Pentru 2010, estimam ca in Romania ritmul de crestere se va imbunatati, dar va fi in continuare sub avansul inregistrat pana in 2008, de 3-4 puncte procentuale, in contextul in care si criza a avut un impact asupra pietei de profil", a afirmat Cretu, citat de Capital.Principalul motiv pentru care numarul de folosiri a cardului in tara noastra este atat de mic este mentalitatea romanilor care prefera cu precadere platile in numerar.Mai mult, criza a redus plata medie la 40 de euro. Cardul de debit a fost cel mai rezistent la criza, iar numarul de tranzactii la POS-uri prin aceste instrumente a continuat sa inregistreze cea mai mare crestere."In conditii de criza putem observa ca plata medie cu cardul a scazut de la 50 de euro in 2008 la sub 40 de euro in acest an. Cand scade atat de puternic valoarea medie tranzactata, te uiti la numarul de plati, care a continuat sa creasca. Astfel, si valoarea totala a tranzactiilor a continuat sa creasca", a mai spus Cretu.Reprezentantul Visa considera ca nu exista o singura cauza pentru aceasta evolutie a numarului de carduri de credit si nu se poate spune ca aceste produse s-au redus pentru ca lumea nu a mai putut sa plateasca.La sfarsitul lunii septembrie in tara noastra erau 2,2 milioane de carduri de credit si 10,5 -10,6 milioane de carduri de debit. La sfarsitul anului trecut, aproape 70.000 de comercianti din Romania acceptau plati cu cardurile Visa, informeaza NewsIn.In anul fiscal iunie 2007 - iunie 2008, numarul total de carduri Visa in Romania a crescut cu 15,7%, iar numaru total de tranzactii deruate pe cardurie Visa a crescut cu 29,8%."Rezultatele pozitive pe care le-am anuntat arata clar ca romanii folosesc cardurile Visa mai frecvent si apreciaza siguranta si comoditatea platilor efectuate cu cardul. Mai exact, una din patru tranzactii derulate cu carduri Visa sunt efectuate la comercianti", a mentionat Cretu.El a adaugat ca va consolida in continuare aceasta tendinta prin campanii de informare a consumatorilor, care vor fi lansate curand. De asemenea, tot mai multe companii utilizeaza cardurile Visa."Numarul de carduri Visa business a crescut cu 35,5% in anul fiscal 2008, in timp ce valoarea totala cheltuita la comercianti pe aceste carduri a crescut cu 81,7%", a mai spus directorul general Visa Europe Romania.Valoarea totala a tranzactiilor derulate pe cardurile de business a ajuns la 1,25 milirde euro.In Europa sunt peste 360 milioane de carduri Visa de debit, credit si business. La sfarsitul anului fiscal, care s-a incheiat in iunie 2008, cardurile Visa au fost utilizate pentru plati si retrageri de numerar evaluate la peste 1.300 miliarde euro, iar 11,4% din cheltuielile din Europa au fost facute cu un card Visa.Visa are cea mai mare acceptare la nivel global si una dintre cele mai mari retele de bancomate din lume, care furnizeaza numerar in monedele nationale a peste 170 de tari. Conditia pentru a avea acces la acest serviciu este ca utilizatorii sa aiba cardurile inrolate in 3D Secure, prin Romcard. Inrolarea se poate efectua direct de catre clienti, fara costuri suplimentare, prin intermediul datelor existente pe pagina de internet a Romcard. Clientii Unicredit Tiriac Bank isi pot inrola cardurile direct pe website-ul bancii.Serviciul este disponibil prin apelarea la un numar de telefon. Plata poate fi efectuata doar de catre titularul contractului de servicii Vodafone, care trebuie sa fie si titularul cardului bancar, se mai precizeaza in comunicatul bancii. Cele mai multe institutii media din Romania au intentia sa se dezvolte in mediul online, unde sunt prezente deja 90% dintre acestea. Totusi, cele mai multe redactii nu au organizat, pana acum, programe de instruire in jurnalism online si, desi managerii sunt interesati de asemenea programe, doar 22% sunt dispusi sa plateasca integral costurile pentru instruirea conducerii redactiilor si doar 17% pentru instruirea jurnalistilor, potrivit unui studiu realizat de Centrul pentru Jurnalism Independent in colaborare cu Clubul Roman de Presa si Asociatia Patronala a Editorilor Locali.Studiul "Jurnalism non-linear: perceptii asupra nevoilor de instruire in mediul online ale mass media romanesti" este o cercetare cantitativa referitoare la asteptarile jurnalistilor si oportunitatile pe care mediul online le poate oferi presei din Romania. Chestionarul a fost completat de aproape 50 de manageri editoriali sau noneditoriali si de aproape 130 de jurnalisti.Potrivit studiului: * in cele mai multe redactii care au raspuns chestionarului exista intentia de dezvoltare in mediul online. 90% dintre redactii sunt prezente in online, jurnalistii si editorii adaugand texte si imagini pe paginile de internet ale institutiilor media respective * 61% dintre redactiile participante la studiu spun ca publica informatii online si printr-un mediu traditional (TV/radio/print), 29% - doar online, iar 8% - doar printr-un mediu traditional * Doar 24% au organizat cursuri de jurnalism online in interiorul redactiei si doar 21% au trimis jurnalisti la cursuri specializate * 63% dintre redactii spun ca sunt interesate in mare sau foarte mare masura sa-si instruiasca managerii in domeniu, dar numai 22% dintre redactii sunt dispuse sa plateasca integral pentru pregatirea managerilor * 75% spun ca sunt interesate de instruirea jurnalistilor in jurnalism online in mare sau foarte mare masura, dar numai 17% spun ca ar plati integral pentru cursurile de specialitate * 15% dintre managerii de presa sunt de acord total iar 44% de acord partial cu ideea ca presa tiparita va continua sa fie mai profitabila decat media online in Romania, in viitorul apropiat. 48% sunt de acord total ca editiile print nu vor disparea in viitorul apropiat, iar 33% sunt de acord partial cu aceasta idee * intrebati daca piata de publicitate ofera sau nu pretul corect pentru audientele online, 53% dintre manageri spun ca pretul ar trebui sa creasca, 9% spun ca pretul este corect, 15% - ca pretul ar trebui sa scada, iar 23% - nu stiu/nu raspund * 35% dintre respondentii jurnalisti spun ca au urmat cursuri de jurnalism online * 89% dintre jurnalisti se declara interesati in mare sau foarte mare masura de jurnalismul onlinemi se par fff interesante articolele
×
×
  • Creează nouă...