Sari la conținut

Cum sa refuzi?


Postări Recomandate

Postat

Cel mai corect ar fii sa-l duci cu vorba, sunt convinsa ca i-ai memorat numarul de telefon asa ca nu iti va fi foarte greu sa-l amani. Il amani azi, il amani maine si se va plictisi singurel.

Pe urma, exista diverse nuante de a refuza pe cineva fara sa devi nepoliticos. Daca ii spui raspicat si direct ca nu mai are ce sa caute la tine, nu este o lipsa de politete.

  • Oras:xxx
  • Oras:xxx
Postat

Cel mai corect ar fii sa-l duci cu vorba

Corect? Cand duci pe cineva cu vorba nu mai poti vorbi de corectitudine.

Cred ca trebuie sa ii spui ca ti-ai impus o noua regula, si anume ca nu te intalnesti cu un client de mai multe ori. Motive : doresti sa nu apara vreo indragosteala sau iti dispare interesul pt clientul cu care o faci de mai multe ori si nu mai esti tu.Trebuie sa fii ferma si sa nu negociezi, atfel ti se urca in cap. Daca nu merge asa, dai un baiat convingator la telefon.

  • Oras:Cluj
  • Oras:Cluj
Postat

Asta e un topic din categoria: "Cum sa cuceresc o fata?"

Exista n metode, dar putine se aplica la o persoana si sunt diferite de la un om la altul. Reactiile iarasi.

 

Eu in sinea mea sunt corect, daca cineva imi spune sa nu mai vin singurul lucru cu care as insista ar fi sa imi spuna de ce, sa stiu cu ce am gresit (in caz ca nu mi-am dat seama). Munca de convingere sa fiu primit inapoi nu fac niciodata.

Dar din ce spui omul e un goriloi lipsit de bun simt care nu pricepe de vorba buna deci nu cred ca e cazul de fineturi.

Sper sa nu fie pornit sa faca rau. Plin de dereglati pe lumea asta.

  • Telefon: tali_banu69
  • Oras:Departe
  • Telefon: tali_banu69
  • Oras:Departe
Postat

Parerea mea:

-sa eviti sa raspunzi la tel - nu e ok

-sa invoci motive - nu mi se pare corect.

-eu personal as accepta o explicatie plauzibila pentru a putea pe viitor sa remediez problema, chiar daca nu te-as mai putea vedea niciodata.

-o alta varianta ar fi sa il primesti si sa nu il satisfaci sau sa fii foarte sictirita si sa il faci sa nu mai vina - depinde de felul de om

 

Eu unul sunt mai pasnic, daca mi-ai spune frumos ca nu vrei sa ma mai vezi m-as simti atat de prost incat nu as mai putea sa te sun vreodata. Sunt unii a caror nesimtire depaseste imaginatia multora dintre noi si atunci cu acele persoane nu stiu exact ce varianta ar fi cea mai ok.


Sper sa fiu de ajutor macar intr-o mica masura. 

  • Oras:N.Dame
  • Oras:N.Dame
Postat

Parerea mea:

-sa eviti sa raspunzi la tel - nu e ok

-sa invoci motive - nu mi se pare corect.

-eu personal as accepta o explicatie plauzibila pentru a putea pe viitor sa remediez problema, chiar daca nu te-as mai putea vedea niciodata.

-o alta varianta ar fi sa il primesti si sa nu il satisfaci sau sa fii foarte sictirita si sa il faci sa nu mai vina - depinde de felul de om

 

Eu unul sunt mai pasnic, daca mi-ai spune frumos ca nu vrei sa ma mai vezi m-as simti atat de prost incat nu as mai putea sa te sun vreodata. Sunt unii a caror nesimtire depaseste imaginatia multora dintre noi si atunci cu acele persoane nu stiu exact ce varianta ar fi cea mai ok.

 

Sincer, mi se pare la fel de incorect sa il primesti si sa nu il satisfaci facand pe sictirita (in fond, omul plateste, e ca si cum te-ai duce la service cu masina, iar mecanicul o repara aiurea fiindca nu-i place culoarea),  pe cat de incorect e si sa-l duci cu vorba.

Total de acord cu ideea de a-i da omului o explicatie cu ajutorul careia sa isi rezolve problema care te impeidica sa il mai primesti; daca e un tip rezonabil si cu bun-simt, o va remedia si totul poate continua, sau nu va insista fara rost.

Daca acel client e genul insistent si fara buna-cuviinta, se poate apela si la alte metode. Firea umana e deosebit de diversa, nu cred ca se poate identifica o reteta universal valabila.

  • Oras:Sfantu Gheorghe (CV)
  • Oras:Sfantu Gheorghe (CV)
Postat

Macar nu e insitent, dar sigur nu a  fost ultima oara cand ma suna.  Chiar daca ar fi corect cu cadoul, atitudinea lui e neplacuta pentru mine.

  • Telefon: tali_banu69
  • Oras:Departe
  • Telefon: tali_banu69
  • Oras:Departe
Postat

Sincer, mi se pare la fel de incorect sa il primesti si sa nu il satisfaci facand pe sictirita (in fond, omul plateste, e ca si cum te-ai duce la service cu masina, iar mecanicul o repara aiurea fiindca nu-i place culoarea),  pe cat de incorect e si sa-l duci cu vorba.

Total de acord cu ideea de a-i da omului o explicatie cu ajutorul careia sa isi rezolve problema care te impeidica sa il mai primesti; daca e un tip rezonabil si cu bun-simt, o va remedia si totul poate continua, sau nu va insista fara rost.

Daca acel client e genul insistent si fara buna-cuviinta, se poate apela si la alte metode. Firea umana e deosebit de diversa, nu cred ca se poate identifica o reteta universal valabila.

Legat de varianta cu nesatisfacerea clientului, am uitat sa specific, ma gandeam ca o ultima varianta. In cazul in care nu se poate in nici un fel si chiar trebuie scapat de el, facut sa nu mai vina :) Imi cer scuze ca nu am fost destul de explicit.


Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
  • Navigare recentă   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Creează nouă...