Sari la conținut

Mistress reala 29 ani

Postări Recomandate

• Oras:Timisoara
  • Oras:Timisoara

Am fost și eu la ea. Păcat ca nu face sex, face doar dominare. Mi-a placut foarte mult cum arata. Si costumatia din latex cu cizme peste genunchi a ei mi-a placut. Sunt incepator cu dominarea. Nu stiam ce vreau. S-a frecat de mine, și i-am mângâiat corpul. M-a biciuit un pic si mi-a plesnit fundul și spatele dar foarte ușor pentru ca îmi plăcea doar ideea de a fi biciuit, nu si sa imi lase vreun semn. M-a pus sa ii ling cismele. Nu am lasat-o sa mă penetreze pentru ca nu am vrut. Are tot felul de instrumente acolo pentru cei pasionați.

• Like 1
Link spre comentariu

Am fost și eu la ea. Păcat ca nu face sex, face doar dominare. Mi-a placut foarte mult cum arata. Si costumatia din latex cu cizme peste genunchi a ei mi-a placut. Sunt incepator cu dominarea. Nu stiam ce vreau. S-a frecat de mine, și i-am mângâiat corpul. M-a biciuit un pic si mi-a plesnit fundul și spatele dar foarte ușor pentru ca îmi plăcea doar ideea de a fi biciuit, nu si sa imi lase vreun semn. M-a pus sa ii ling cismele. Nu am lasat-o sa mă penetreze pentru ca nu am vrut. Are tot felul de instrumente acolo pentru cei pasionați.

In ce zona sta ? 

Link spre comentariu
  • Oras:bucharest
  • Oras:bucharest

Salut. 300 RON după câte îmi amintesc. Sper sa nu greșesc.

Multumesc.

I visited this mistress last week while on short visit to Timisoara.

I called 2 days ahead to check if she would be in Timisoara, we agreed that i would call her up on arrival to Timisoara and agree on timing.

Called on arrival and agreed to meet after 40 mn. I specified the fetish i was looking for and agreed on dress code. Quite open.

Arrived to the location slightly earlier, i was asked to come in after 5 mn. Overall she respected the agreed timing.

The apartment is at the basement of a small bloc.

The lady was waiting for me in black stocking, high heel shoes and leather dress.

Very similar to the pictures, her face is fine. About 7 to 8.

Body about the same, quite tall with nice legs and feet but some extra kgs around the ass and slight cellulite.

She had black pedicure which made my day right from the start.

She invited me to the living who is also a bedroom.

Quite small, fine for me as more into fetish than BDSM.

We started by talking about the session. After less than one mn describing my fantasies she asked me to stop as she can't keep in mind all these info and she got the big picture.

I insisted to at least mention my limits which she considered.

The session was quite good, even if she is young, she has experience. She knows what she is doing.

The session was rather soft, she didn't notice that i would have liked a bit more intensity.

Cunni was not allowed, approaching he neck or boobs wasn't allowed neither.

She wrote few sms during the session which i don't like when the phone is manipulated during thesession as u never know what can be done with that phone...other than that she was really focus on the session.

She finished me 50 mn after entering her place which is fair as she considered some more time for the shower....dressing up.

I enjoyed the session and i would definetly go again if I'm around Timisoara. overall note about 8.5

I'm sure with time she will get to know more ny limits and how to run the session.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
  • Navigare recentă   0 members

No registered users viewing this page.

• Creează nouă...