claudion Reputație: 69 Postat Septembrie 1, 2019 Oras:Bucuresti Oras:Bucuresti Postat Septembrie 1, 2019 Salut , imi poate recomanda si mie o transexuala pasiva si feminina, intreb asta pentru ca sunt incepator si sunt nou pe site
alenats Reputație: 466 Postat Septembrie 1, 2019 Oras:BACAU Oras:BACAU Postat Septembrie 1, 2019 Salut , imi poate recomanda si mie o transexuala pasiva si feminina, intreb asta pentru ca sunt incepator si sunt nou pe site Ariana (cristina) sau Deea Lolo (Alessandra) cele mai feminine din București 👑👑
afrodita adaliz Reputație: 490 Postat Septembrie 1, 2019 Oras:bucuresti Oras:bucuresti Postat Septembrie 1, 2019 Sunt mai multe Alenuța..draga mea!! Că nu esti tu prietene cu toate partea 2-a... Dragul meu feminine sunt cam toate de pe forum..depinde și de gusturile pe care le ai..
alenats Reputație: 466 Postat Septembrie 1, 2019 Oras:BACAU Oras:BACAU Postat Septembrie 1, 2019 Sunt mai multe Alenuța..draga mea!! Că nu esti tu prietene cu toate partea 2-a... Dragul meu feminine sunt cam toate de pe forum..depinde și de gusturile pe care le ai.. Eu am spus de cele care le am văzut macar odata in viata si cu Deea nu am nici o prietenie doar salut salut! Nu am cum sa recomand unei persoane cea ce cauta daca eu nu v am văzut macar odata in viata fata in fata
afrodita adaliz Reputație: 490 Postat Septembrie 1, 2019 Oras:bucuresti Oras:bucuresti Postat Septembrie 1, 2019 Ah și încă ceva.. Una e să fii feminină cu gesturi de femeie... Și alta este să fii feminină cu gesturi de bulangii... (Nu mă refer la deea sau ari..pe ele le cunosc și eu ) Deci întradevăr sunt căteva nu multe, doar citeste recenziile
bawss123 Reputație: 416 Postat Septembrie 1, 2019 Postat Septembrie 1, 2019 Ah și încă ceva.. Una e să fii feminină cu gesturi de femeie... Și alta este să fii feminină cu gesturi de bulangii... (Nu mă refer la deea sau ari..pe ele le cunosc și eu ) Deci întradevăr sunt căteva nu multe, doar citeste recenziileNobody cares.