Sari la conținut

Footfetish,footjob!

Vizitator gionibravu

Postări Recomandate

Vizitator gionibravu
Reputație: 0
Postat

Saru'mana doamnelor si domnisoarelor!Sunt mare amator de picioare(doar cela frumoase si ingrijite).

Pot fetele sa isi posteze poze cu simpaticele lor membre inferioare?eventual nr de tel!

Vizitator taki
Postat

facesitting faci?

Vizitator gionibravu
Postat

facesitting faci?

iti dai seama ca in loc de footjob scriam facesitting....

Vizitator gionibravu
Postat

http://1.bp.blogspot.com/-G7mtqShBiHA/TsQxA7GUcsI/AAAAAAAAAuM/O-qdeFME2uo/s1600/SC_caption_Not+foot+fetish.jpg

Daca asta intelegi tu prin 'ingrijite'...atunci e bine pt tine!

• Oras:worldwide
Postat

sunt submisivi care cer expres talpi murdare sau sosete albe murdarite pt foot worship. numai eu stiu inainte de sesiuni cat ma chinui sa intind scrum de tigara uniform pe ele.

• Like 1
Vizitator gionibravu
Postat

sunt submisivi care cer expres talpi murdare sau sosete albe murdarite pt foot worship. numai eu stiu inainte de sesiuni cat ma chinui sa intind scrum de tigara uniform pe ele.

ok,am uitat sa mentionez mai sus,exclusa dominarea!pur si simplu m ar interesa un picior frumos cu o pedichiura frumoasa;nu vreau sa duc acest fetish la extreme!ms oricum:*

Postat

ok,am uitat sa mentionez mai sus,exclusa dominarea!pur si simplu m ar interesa un picior frumos cu o pedichiura frumoasa;nu vreau sa duc acest fetish la extreme!ms oricum:*

raspunsesem domniloer de  mai sus care poznasi au postat deiverse foto. ca sa iti raspund tie ai putea sa iti numesti preferintele pt pedi si  asa sa raspunda cine considera ca se potriveste. altfel ce ai scris tu suna a fetishist care isi face una mica cu niste poze ..... multa bafta in a gasi ce cauti

• Like 2
Vizitator gionibravu
Postat

Daca voiam sa imi fac una mica intram pe site-ri de gen,dar ma rog fiecare cu rautatile lui/ei....fir intins!

Vizitator gionibravu
Postat

http://i.imgur.com/34Nwv4B.jpg

iti place la poponet,taki?

Postat