bettyblu Reputație: 2297 Postat Februarie 8, 2016 Oras:Bvd Unirii 63 Oras:Bvd Unirii 63 Postat Februarie 8, 2016 Nemtoaica, blonda, finuta si frumoasa, 28 de ani, 1, 78 m, 53 kg, sani marimea 3 ofer companie de neuitat domnilor maneriati in locatia mea.Sunt singura in locatie.Discretie maxima. Zona Vitan. Non Stop.Detalii suplimentare la telefon.POZE REALE!!! Speak english 5 1
Vizitator stau de sase Reputație: 0 Postat Februarie 9, 2016 Postat Februarie 9, 2016 sprechen germanish?
fmox Reputație: 102 Postat Februarie 9, 2016 Oras:Stop acting so small. You are the universe in ecstatic motion. Oras:Stop acting so small. You are the universe in ecstatic motion. Postat Februarie 9, 2016 sprechen germanish?http://cdn.meme.am/instances/500x/52157760.jpg
bettyblu Reputație: 2297 Postat Februarie 9, 2016 Oras:Bvd Unirii 63 Oras:Bvd Unirii 63 Autor Postat Februarie 9, 2016 ja, ich spreche germanisch 3 1
fmox Reputație: 102 Postat Februarie 9, 2016 Oras:Stop acting so small. You are the universe in ecstatic motion. Oras:Stop acting so small. You are the universe in ecstatic motion. Postat Februarie 9, 2016 ja, ich spreche germanisch
xrxx77 Reputație: -452 Postat Februarie 9, 2016 Oras:Ploiesti Oras:Ploiesti Postat Februarie 9, 2016 Besser deutsch 1 2
laury Reputație: 24071 Postat Februarie 9, 2016 Oras:Los Angeles Oras:Los Angeles Postat Februarie 9, 2016 Betty nemtoaica, detaliaza si tu servicii si preturi.
bettyblu Reputație: 2297 Postat Februarie 10, 2016 Oras:Bvd Unirii 63 Oras:Bvd Unirii 63 Autor Postat Februarie 10, 2016 Betty nemtoaica, detaliaza si tu servicii si preturi.1fin cu oral si normal 100RONora cu 2fin 150RONanal contra cost +50RON 3 1
Vizitator Reputație: 0 Postat Februarie 10, 2016 Postat Februarie 10, 2016 Hallo , du blutjunge Verführerin, deine Anzeige darf sehr interessant zu sein, aber manche Fotos nicht echt sind, oder habe ich etwas falsches gemacht ?Ich beziehe mich auf verschiedene Fotos die im Internet unter dieser Tel Nummer 0765.763.308 angezeigt werden. Was kannst du machen / anbieten wenn das Begehren eines Mannes spürst ? Bist du eigentlich ein Ausbruch aus dem Alltag , wenigstens für eine heiße halbe Stunde ? Lasse mich überraschen ! Alles Gute und wünsche ich dir viel Erfolg ! Tschüß,GG in der Erwartung einer neuen extatischen Erfahrung, och, jaaa ! 4
bettyblu Reputație: 2297 Postat Februarie 10, 2016 Oras:Bvd Unirii 63 Oras:Bvd Unirii 63 Autor Postat Februarie 10, 2016 Hallo , du blutjunge Verführerin, deine Anzeige darf sehr interessant zu sein, aber manche Fotos nicht echt sind, oder habe ich etwas falsches gemacht ?Ich beziehe mich auf verschiedene Fotos die im Internet unter dieser Tel Nummer 0765.763.308 angezeigt werden. Was kannst du machen / anbieten wenn das Begehren eines Mannes spürst ? Bist du eigentlich ein Ausbruch aus dem Alltag , wenigstens für eine heiße halbe Stunde ? Lasse mich überraschen ! Alles Gute und wünsche ich dir viel Erfolg ! Tschüß,GG in der Erwartung einer neuen extatischen Erfahrung, och, jaaa ! Hallo Fremder, erstmal vielen Dank fuer deine Nachricht.die Bilder in dieser Anzeige sind alle real. Ich kann dir eine heisse halbe Stunde mit 1 Explosion fuer 100Ron oder eine Stunde mit 2 Explosionen fuer 150Ron anbieten. Wuensche dir auch alles gute und einen wunderschoenen und stressfreien Tag. Vielleicht bis bald Kuesschen 5 1
Vizitator Reputație: 0 Postat Februarie 10, 2016 Postat Februarie 10, 2016 Hallo Fremder, erstmal vielen Dank fuer deine Nachricht.die Bilder in dieser Anzeige sind alle real. Ich kann dir eine heisse halbe Stunde mit 1 Explosion fuer 100Ron oder eine Stunde mit 2 Explosionen fuer 150Ron anbieten. Wuensche dir auch alles gute und einen wunderschoenen und stressfreien Tag. Vielleicht bis bald KuesschenHallo du blonder Engel, daaanke für dein rasches Reagieren auf meine Nachfrage, Hut ab !Ja, bis zu diesem Zeitpunkt erkläre ich mich vorbehaltslos was deine Person betrifft, hast du klar die Prüfung der deutschen Sprache bestanden ! Hoffe ich daß, die Tatsache von deinem kleinen Tempel der Lust das virtuelle Image von hier überschreiten wird und werden wir beide einige intensive Momente voller Ausschweifung erleben , miammm ! Mache ich dir leider ein Geständnis - unser eventueller Termin muß für Monat März verschoben werden, aus finanziellen Gründen... traurig aber wahr, das bleibt ein Geheimnis zwischen uns zwei , ja ? Viele Wintergrüße ,GG noch geduldig und neugierig.... 4
bettyblu Reputație: 2297 Postat Februarie 10, 2016 Oras:Bvd Unirii 63 Oras:Bvd Unirii 63 Autor Postat Februarie 10, 2016 Hallo du blonder Engel, daaanke für dein rasches Reagieren auf meine Nachfrage, Hut ab !Ja, bis zu diesem Zeitpunkt erkläre ich mich vorbehaltslos was deine Person betrifft, hast du klar die Prüfung der deutschen Sprache bestanden ! Hoffe ich daß, die Tatsache von deinem kleinen Tempel der Lust das virtuelle Image von hier überschreiten wird und werden wir beide einige intensive Momente voller Ausschweifung erleben , miammm ! Mache ich dir leider ein Geständnis - unser eventueller Termin muß für Monat März verschoben werden, aus finanziellen Gründen... traurig aber wahr, das bleibt ein Geheimnis zwischen uns zwei , ja ? Viele Wintergrüße ,GG noch geduldig und neugierig.... Sehr gerne... Natuerlich bleibt das unter uns - das bleibt unser kleines Geheimnis Schade, dass wir noch bis Maerz warten muessen, aber es heisst ja nicht umsonst:Vorfreude ist die schoenste Freude Melde dich einfach, sobald du mich besuchen kommen moechtest... Kuesschen 3 1
bettyblu Reputație: 2297 Postat Februarie 10, 2016 Oras:Bvd Unirii 63 Oras:Bvd Unirii 63 Autor Postat Februarie 10, 2016 Besser deutsch auch deutsch ab und zu 3 1
ionut34 Reputație: 71 Postat Februarie 13, 2016 Oras:Bucuresti Oras:Bucuresti Postat Februarie 13, 2016 Hallo du blonder Engel, daaanke für dein rasches Reagieren auf meine Nachfrage, Hut ab !Ja, bis zu diesem Zeitpunkt erkläre ich mich vorbehaltslos was deine Person betrifft, hast du klar die Prüfung der deutschen Sprache bestanden ! Hoffe ich daß, die Tatsache von deinem kleinen Tempel der Lust das virtuelle Image von hier überschreiten wird und werden wir beide einige intensive Momente voller Ausschweifung erleben , miammm ! Mache ich dir leider ein Geständnis - unser eventueller Termin muß für Monat März verschoben werden, aus finanziellen Gründen... traurig aber wahr, das bleibt ein Geheimnis zwischen uns zwei , ja ? Viele Wintergrüße ,GG noch geduldig und neugierig....Sincer........voi sunteti nebuni??? Vorbiti dracu in romana fiindca nu toata lumea zbungheste germana!!! Deci.........traducerea.......... va rugam!
parlamentaru Reputație: -38 Postat Februarie 13, 2016 Postat Februarie 13, 2016 Hallo Fremder, erstmal vielen Dank fuer deine Nachricht.die Bilder in dieser Anzeige sind alle real. Ich kann dir eine heisse halbe Stunde mit 1 Explosion fuer 100Ron oder eine Stunde mit 2 Explosionen fuer 150Ron anbieten. Wuensche dir auch alles gute und einen wunderschoenen und stressfreien Tag. Vielleicht bis bald Kuesschenha ha, guten tag, abend oder nacht...kann ich dich heute besuchen ?? na ja, bist ja echt scharf...mal sehen wie du blasen kannst
email_naspa Reputație: 85 Postat Februarie 13, 2016 Oras:Bucuresti Oras:Bucuresti Postat Februarie 13, 2016 .
bettyblu Reputație: 2297 Postat Februarie 13, 2016 Oras:Bvd Unirii 63 Oras:Bvd Unirii 63 Autor Postat Februarie 13, 2016 ha ha, guten tag, abend oder nacht...kann ich dich heute besuchen ?? na ja, bist ja echt scharf...mal sehen wie du blasen kannst hallo, aber sicher... ich arbeite heute ab 14uhr bis spaet in die Nacht.Ruf mich einfach an, wenn du kommen moechtest kuesschen 3 1
bettyblu Reputație: 2297 Postat Februarie 13, 2016 Oras:Bvd Unirii 63 Oras:Bvd Unirii 63 Autor Postat Februarie 13, 2016 Sincer........voi sunteti nebuni??? Vorbiti dracu in romana fiindca nu toata lumea zbungheste germana!!! Deci.........traducerea.......... va rugam!Traducerea: a intrebat daca pozele sunt reale, si a facut o programare 3 1
steev Reputație: 410 Postat Februarie 13, 2016 Oras:Bucuresti Oras:Bucuresti Postat Februarie 13, 2016 Bună Betty și bine ai venit printre noi.Finalizare orală faci? Deep?Îți mulțumesc și sper sa ajung cât mai repede la tine. 1
alexalex545 Reputație: 533 Postat Februarie 13, 2016 Oras:bucuresti Oras:bucuresti Postat Februarie 13, 2016 Hai sa va lamuresc eu cu nemtoiaca.Am vizitat-o acum cateva zile,programare stabilita telefonic si respectata de amandoi.Locatia langa Casa de Pensii unde s-au perindat si alte fete in trecut.Ajuns,primit ultimele indicatii referitor la numarul de interfon si etaj.Deschis usa evident ascunsa dupa usa,invitat in camera de lucru,povestit un pic impreuna pret de o tigara apoi mers impreuna la dud pentru improspatare.Revenim in camera,continuam cu fk intretinut,oral destul de ok,montat caciulita si trecut la normal cu ea deasupra,schimbat in misionar apoi anal.Aici te roaga sa intri incet pana se acomodeaza,destul de ok si fara surprize neplacute.Fata se implica in ceea ce face,vrea sa te simti bine,nu te grabeste.Ca aspect imbracata arata bine,este o blonda cu ochi mari albastri,insa in momentul in care se dezbraca sanii nu mai sunt asa atragatori,sunt destul de lasati si moi,sustine ca a slabit destul de mult si de repede insa compenseaza foarte mult prin atitudine.Notele:Aspect:7Oral:7,5Normal:9Anal:8.Gfe:9.Nota de plata 150 pt o finalizare sex total.Daca va doriti o experienta placuta cu o fata care stie sa te faca sa te simti bine si care nu te grabeste,va recomand. 2
galmencea2 Reputație: -28 Postat Februarie 13, 2016 Postat Februarie 13, 2016 Hai sa va lamuresc eu cu nemtoiaca.Am vizitat-o acum cateva zile,programare stabilita telefonic si respectata de amandoi. Locatia langa Casa de Pensii unde s-au perindat si alte fete in trecut.Ajuns,primit ultimele indicatii referitor la numarul de interfon si etaj.Deschis usa evident ascunsa dupa usa,invitat in camera de lucru,povestit un pic impreuna pret de o tigara apoi mers impreuna la dud pentru improspatare.Revenim in camera,continuam cu fk intretinut,oral destul de ok,montat caciulita si trecut la normal cu ea deasupra,schimbat in misionar apoi anal. Aici te roaga sa intri incet pana se acomodeaza,destul de ok si fara surprize neplacute.Fata se implica in ceea ce face,vrea sa te simti bine,nu te grabeste. Ca aspect imbracata arata bine,este o blonda cu ochi mari albastri,insa in momentul in care se dezbraca sanii nu mai sunt asa atragatori,sunt destul de lasati si moi,sustine ca a slabit destul de mult si de repede insa compenseaza foarte mult prin atitudine. Notele: Aspect:7 Oral:7,5 Normal:9 Anal:8. Gfe:9. Nota de plata 150 pt o finalizare sex total. Daca va doriti o experienta placuta cu o fata care stie sa te faca sa te simti bine si care nu te grabeste,va recomand. la fatza ce nota ai dai?
redless70 Reputație: 85 Postat Februarie 13, 2016 Oras:Bucharest Oras:Bucharest Postat Februarie 13, 2016 Am observat ca mai este o bettyblu la testate.Poate ne lamureste ea daca mai are conturi pe aici.Eu cred ca titulara a fost la treaba in Jermanica.Nu cred ca ar veni o adevarata nemtoaica in Ro,parerea mea 1
alexalex545 Reputație: 533 Postat Februarie 13, 2016 Oras:bucuresti Oras:bucuresti Postat Februarie 13, 2016 Unele poze sunt reale,la fata este foarte draguta.Ea sustine ca este nemtoaica,bunicul ei este roman si este in tara de 5 ani.Referitor la aspectul fetei poate fi in functie de gusturile fiecaruia.
bettyblu Reputație: 2297 Postat Februarie 13, 2016 Oras:Bvd Unirii 63 Oras:Bvd Unirii 63 Autor Postat Februarie 13, 2016 ha ha, guten tag, abend oder nacht...kann ich dich heute besuchen ?? na ja, bist ja echt scharf...mal sehen wie du blasen kannst hallo,ja sicher doch.. du findest mich bis morgens um 04.00 3 1
Postări Recomandate