Nu,nu o i-au ca pe o critica...dar mi se pare (incorect) sa zici ca nu imi respect clientul. S-a intamplat in perioada care am activat in Suceava sa se intrerupa apa de 10 ori cel puțin nefiind anunțata cum ar fi fost normal, nici mie nu imi cadea bine sa anulez toate programarile facute pe ziua respectiva. Era normal ca unele persoane sa nu ma creada si chiar am invitat clientii sa vina in casa sa vada ca nu curgea apa..stiind ca vor crede ca e doar o scuza. Dar de aici pana la lipsa de respect si de comportament e mult.Cred ca era lipsa de respect fața de client daca i-as fi primit asa fara conditii atunci da era lipsa de respect. Asta a fost ghinionu meu sa stau pe o strada pe care se efectua lucrari mai mereu. Eu imi cer scuze tuturor care au avut ghinionu sa se programeze exact in ziua in care cei de la Apavital intrerupea apa exact de la 9 dimineața pana la 16:00... Scuzele meleðŸ™ðŸ™ðŸ™ðŸ˜˜ðŸ˜˜ðŸ˜˜