Pentru cei interesati de serviciile domnisoarei, poate ajuta informatia ca mie tocmai mi a livrat o mare țeapa!
Am stabilit toate detaliile la telefon si prin mesaje whatsapp la ora 17:19, pentru ane vedea la ora 19, urmand sa stau 1fin/30 min.
Toate bune si frumoase, la ora 18.30 i am dat mesaj ca am.plecat spre ea, ca sa stim amandoi ca programarea este ON, la care ea mi-a raspuns imediat: "Ok baby".
La 18.59 i-am scris ca am ajuns iar.dupa alte 5 min am intrebat-o la ce scara mai trebuie sa vin exact.
Nu mi-a raspuns si m-am gandit ca probabil o fi la duș sau programarea dinaintea mea s-o.mai fi intins cu cateva minute, deranjant in orice caz insa nimic din ce nu am mai patit in atatia ani de curvasareala.
Pe la 19.12 i am mai dat in mesaj si am si apelat-o telefonic, la fel niciun raspuns si nici mesajele nu apareau a fi citite.
La 19.20 i am multumit pte ca m-a pus degeaba pe drumuri si m-am indreptat spre locul unde parcasem.
La 19.30 a binevoit sa-mi raspunda.si duduița noastra: "Îmi cer mii de scuze am avut niște probleme în apartament. Abea acum am pus mâna pe telefon"
Eu i-am replicat mai.mult ptr a-mi confirma ceea ce era evident dar si ptr a-i oferi ocazia sa repare deranjul.provocat, in cazul in care ar fi avut o făramă de respect ptr clientii care vin si ii pun pe masa minim 200 ron: "Probleme client bagat in fata sau unul care a prelungit de la 30 min la 1h? La ce scara sa vin? Ca sunt inca in zona"
Donșoara nu a mai raspuns,.probabil era deja ocupata cu urmatoarea progamare, cea de dupa mine.
In cazul in care cineva pune la indoiala veridicitatea situatiei descrise, exista discutia pe whatsapp, cu ore si tot ce am spus. Nu am stat sa pun printscreenuri insa se poate face si asta la o adica.
Legat de d-ra, nu o sa mai spun nimic, sa traga fiecare concluziile...