Sari la conținut

Recomandari cel mai bun sex oral ❗️

Postări Recomandate

• Oras:Bucuresti
Postat

Salut colegi , caut si eu o domnisoara cu un oral demential , sunt incepator si mi as dori sa gasesc ceva cu experienta deep sa il faca de dispara ,cu alte cuvinte sa te zapaceasca

multumesc astept ceva propuneri , voi reveni cu recenzie

• Membru Premium
  • Oras:Error 404: Not found.
Postat
35 minutes ago, baiatu baiatu said:

Salut colegi , caut si eu o domnisoara cu un oral demential , sunt incepator si mi as dori sa gasesc ceva cu experienta deep sa il faca de dispara ,cu alte cuvinte sa te zapaceasca

multumesc astept ceva propuneri , voi reveni cu recenzie

Bianca Blue de la top. Dacă ești amabil și ai prenteții de hard core (face-fuck sau alte chestii "speciale") are o tehnică f bună. Dar ai grijă, nu acceptă CIM.

Roxy total de la testate mai face un oral bun.

• Like 1

Țineți minte, folosiți-vă mereu capul: al organului pentru sex, cel de pe umeri pentru restul!

Postat

Sunt testate? Am citit ceva pe forum si aceste nume aunt prima data , rog sa lasati si pretuei , va salut cu respect

• Membru Premium
Postat
44 minutes ago, fakeaccount said:

Bianca Blue de la top. Dacă ești amabil și ai prenteții de hard core (face-fuck sau alte chestii "speciale") are o tehnică f bună. Dar ai grijă, nu acceptă CIM.

RECTIFICARE:

Bianca Blue de la top. Dacă ești amabil și NU ai pretenții de hard core (face-fuck sau alte chestii "speciale") are o tehnică foarte bună. Dar ai grijă, nu acceptă CIM.

28 minutes ago, baiatu baiatu said:

unt testate? Am citit ceva pe forum si aceste nume aunt prima data , rog sa lasati si pretuei , va salut cu respect

Da sunt ambele testate, inclusiv de mine,  Am fost de mai multe ori la ele.

Găsești toate infomațiile în topic.

Țineți minte, folosiți-vă mereu capul: al organului pentru sex, cel de pe umeri pentru restul!

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu