Sari la conținut

Un pic de matematică


Postări Recomandate

  • Oras:Dark Side
  • Oras:Dark Side
Acum 19 ore, the_big_man a spus:

https://ro.m.wikipedia.org/wiki/Distributivitate

Vă dau două expresii.

2*(1+2)  pun semnul înmulțirii

2(1+2)

Rezolvați -le dvs in ambele metode.

 

Acum 17 ore, the_big_man a spus:

În lecție, Distributivitatea se explică pe 3 termeni,nu 4.

Nu am văzut și nici dvs nu ați prezentat un model cu împărțirea înainte.Sa vedem cum se face.

Poate fi când e scrisă în exercițiu ca fracție.Eu așa cred.Daca e scris direct sub forma de fracție,aplic cu drag metoda colegului Cătălin

Okay, veniți cu exemple concrete.Unde ,in exercițiu s-a modificat o împărțire in fracție, ca soluție.

Hai sa o luam altfel:

avem 6:2=6/2 si 2(1+2)=2*(1+2)

25% din 50 de exemplu, cum se calculeaza ?

25% din 50=25/100*50=25:100*50, deci la fel ca mai sus a:b=a/b adica impartirea e o fractie si fractia e o impartire (https://www.suntparinte.ro/scoala/capitol/fractii-319)

Si atunci 6:2(1+2)=(6/2)*(1+2)=[6*(1+2)]/2=(6*3)/2=18/2=18:2=9; In concluzie 9 e rezultatul corect si atunci  6:2(1+2)=(6:2)*(1+2)=(6:2)*3=3*3=9. Celalta metoda, 6:2(1+2)=6:2*1+2*2 nu poate fi corecta pentru ca da alt rezultat.

 

La final o intrebare: cum se calculeaza 6:(1+2) ? 6:(1+2)=6:1+6:2 sau 6:(1+2)=6:3 sau 6:(1+2)=6:1(1+2)=6:1*1+1*2 ?

Si ca sa iti vin in ajutor o luam ca la clasa 1: ai 6 mere si 3 copii, unul imbracat in rosu si ceilati 2 in verde; cate mere poate primi fiecare (merele se impart in mod egal) ?

Acum 15 ore, Ella_Escorta a spus:

 doar că greu se mai ajunge la mine dacă careva nu are recomandare ooooooooooori nu-mi inspiră încredere cum trebuie :P

Oooooooooooooooori .... esti cam departe :)

 

Link spre comentariu
  • Escorta
  • Telefon: 0754605862
  • Oras:Iasi
  • Disponibila
  • Telefon: 0754605862
  • Oras:Iasi
  • Disponibila
1 oră în urmă, natoporus a spus:

Atunci e o problema de interpretare (inmultire explicita vs una implicita). Dar in expresia 6:2(1+2) e vorba de ordinea operatiilor, nu de distributivitate.

Si pentru matematicieni, corect? :)

Da, da. 🤣🤣 femei matematicieni.

  • Haha 2

Prețuri: 350 lei 1 oră și 200 lei 40 minute, filmare în timpul acțiunii 400 lei extra. Nu accept apeluri. Doar SMS sau WhatsApp.

NU SUNT SLIM!! Am un 1.63 și 77 kg, brunetă, sânii medii și cur bombat. NU OFER DEPLASĂRI DELOC! Servicii online cu poze/video personalizate pe Telegram. Fără show web. Poze/video pe Twitter X, pentru mai multe detalii contactați-mă pe WhatsApp.

Link spre comentariu
  • Escorta
  • Telefon: 0754605862
  • Oras:Iasi
  • Disponibila
  • Telefon: 0754605862
  • Oras:Iasi
  • Disponibila
Acum 14 minute, catalin2015 a spus:

Oooooooooooooooori .... esti cam departe :)

 

😂😂😂😂 da, ori asta.

Prețuri: 350 lei 1 oră și 200 lei 40 minute, filmare în timpul acțiunii 400 lei extra. Nu accept apeluri. Doar SMS sau WhatsApp.

NU SUNT SLIM!! Am un 1.63 și 77 kg, brunetă, sânii medii și cur bombat. NU OFER DEPLASĂRI DELOC! Servicii online cu poze/video personalizate pe Telegram. Fără show web. Poze/video pe Twitter X, pentru mai multe detalii contactați-mă pe WhatsApp.

Link spre comentariu
  • Oras:here,there,everywhere
  • Oras:here,there,everywhere
1 oră în urmă, catalin2015 a spus:

 

Hai sa o luam altfel:

avem 6:2=6/2 si 2(1+2)=2*(1+2)

25% din 50 de exemplu, cum se calculeaza ?

25% din 50=25/100*50=25:100*50, deci la fel ca mai sus a:b=a/b adica impartirea e o fractie si fractia e o impartire (https://www.suntparinte.ro/scoala/capitol/fractii-319)

Si atunci 6:2(1+2)=(6/2)*(1+2)=[6*(1+2)]/2=(6*3)/2=18/2=18:2=9; In concluzie 9 e rezultatul corect si atunci  6:2(1+2)=(6:2)*(1+2)=(6:2)*3=3*3=9. Celalta metoda, 6:2(1+2)=6:2*1+2*2 nu poate fi corecta pentru ca da alt rezultat.

 

La final o intrebare: cum se calculeaza 6:(1+2) ? 6:(1+2)=6:1+6:2 sau 6:(1+2)=6:3 sau 6:(1+2)=6:1(1+2)=6:1*1+1*2 ?

Si ca sa iti vin in ajutor o luam ca la clasa 1: ai 6 mere si 3 copii, unul imbracat in rosu si ceilati 2 in verde; cate mere poate primi fiecare (merele se impart in mod egal) ?

Oooooooooooooooori .... esti cam departe :)

Păi așa zi,că da alt rezultat. :))))

6:(1+2) ?

6:3= 2.

Da' știi de ce? Zdau o sticlă da Jack daca ghicești.

Merele sunt de la Ana? :)))

Link spre comentariu
  • Oras:Dark Side
  • Oras:Dark Side
Acum 5 minute, the_big_man a spus:
1 oră în urmă, catalin2015 a spus:

 

Hai sa o luam altfel:

avem 6:2=6/2 si 2(1+2)=2*(1+2)

25% din 50 de exemplu, cum se calculeaza ?

25% din 50=25/100*50=25:100*50, deci la fel ca mai sus a:b=a/b adica impartirea e o fractie si fractia e o impartire (https://www.suntparinte.ro/scoala/capitol/fractii-319)

Si atunci 6:2(1+2)=(6/2)*(1+2)=[6*(1+2)]/2=(6*3)/2=18/2=18:2=9; In concluzie 9 e rezultatul corect si atunci  6:2(1+2)=(6:2)*(1+2)=(6:2)*3=3*3=9. Celalta metoda, 6:2(1+2)=6:2*1+2*2 nu poate fi corecta pentru ca da alt rezultat.

 

La final o intrebare: cum se calculeaza 6:(1+2) ? 6:(1+2)=6:1+6:2 sau 6:(1+2)=6:3 sau 6:(1+2)=6:1(1+2)=6:1*1+1*2 ?

Si ca sa iti vin in ajutor o luam ca la clasa 1: ai 6 mere si 3 copii, unul imbracat in rosu si ceilati 2 in verde; cate mere poate primi fiecare (merele se impart in mod egal) ?

 

Păi așa zi,că da alt rezultat. :))))

6:(1+2) ?

6:3= 2.

Da' știi de ce? Zdau o sticlă da Jack daca ghicești.

Merele sunt de la Ana? :)))

Prin da alt rezultat ma refeream ca metoda ta 6:2(1+2)=6:2*1+2*2 da un rezultat diferit de 9, rezultat pe care il dau celelalte 2 varinte pe care ti le-am zis si care sunt conform a ce am scris sunt corecte. 

Nu stiu de unde sunt merele :)

Daca zici ca 6:(1+2)=6:3=2, de ce nu faci la fel si cu 6:2(1+2)=6:2*3=3*3=9 ?

Ca pana la urma 6:(1+2)=6:1(1+2); conform metodei tale ar fi 6:(1+2)=6:1(1+2)=6:1*1+1*2=6+2=8 care e diferit de ce ai zis 

6:(1+2)=6:3=2

Ce nu vrei tu sa pricepi e ca 6:2(1+2)=(6:2)*(1+2) si de asta metoda ta nu e corecta.

Link spre comentariu
  • Oras:here,there,everywhere
  • Oras:here,there,everywhere
Acum 3 minute, catalin2015 a spus:

Prin da alt rezultat ma refeream ca metoda ta 6:2(1+2)=6:2*1+2*2 da un rezultat diferit de 9, rezultat pe care il dau celelalte 2 varinte pe care ti le-am zis si care sunt conform a ce am scris sunt corecte. 

Nu stiu de unde sunt merele :)

Daca zici ca 6:(1+2)=6:3=2, de ce nu faci la fel si cu 6:2(1+2)=6:2*3=3*3=9 ?

Ca pana la urma 6:(1+2)=6:1(1+2); conform metodei tale ar fi 6:(1+2)=6:1(1+2)=6:1*1+1*2=6+2=8 care e diferit de ce ai zis 

6:(1+2)=6:3=2

Ce nu vrei tu sa pricepi e ca 6:2(1+2)=(6:2)*(1+2) si de asta metoda ta nu e corecta.

Că sunt bun și înțelegător,îți mai dau o șansă să ghicești :)))

N-am ținut la rezultat,repet,ci la modul de rezolvare. :)

 

Link spre comentariu
  • Oras:Dark Side
  • Oras:Dark Side
Acum 17 minute, the_big_man a spus:

Că sunt bun și înțelegător,îți mai dau o șansă să ghicești :)))

N-am ținut la rezultat,repet,ci la modul de rezolvare. :)

 

Nu stiu, nu pot ghici ce ai tu in cap :)

Tu poate nu tii la rezultat dar rezultatul e diferit in functie de metodă si problema e ca metoda ta e greșită.

Link spre comentariu
  • Oras:here,there,everywhere
  • Oras:here,there,everywhere
Chiar acum, catalin2015 a spus:

Nu stiu, nu pot ghici ce ai tu in cap :)

Tu poate nu tii la rezultat dar rezultatul e diferit in functie de metodă si problema e ca metoda ta e greșită.

Ai pierdut sticla de Jack,asta e :P

acum,să îți explic de ce 

Din cauza că ai pus semnul împărțirii între 6 și paranteză.Acel semn matematic stabilește clar  relația/raportul lui 6 cu următoarea valoare,care e data de adunare.

De aceea am subliniat importanța existenței/lipsei unui semn matematic.

In exercițiul simplu 2(1+2) nu avem semnul înmulțirii.Acel semn al înmulțirii stabilește relația/raportul între două valori.Din cauză că nu există,nu mai este o înmulțire obișnuită între două valori,ci una distributivă,o valoare cu mai multe valori(in cazul nostru două).Acum sper că s-a înțeles expresia mea "nu exista semn,nu exista înmulțire(între două valori)"

De aceea v-am spus că e greșit să treceți exercițiul drept 6:2*(1+2) când autorul l-a scris clar 6:2(1+2).Lipsa semnului înmulțirii insena clar că acolo e o înmulțire distributivă.

renunțați la prostia cu fracția.E frecție :))))

Link spre comentariu
  • Oras:Nicăieri
  • Oras:Nicăieri
Acum 12 minute, the_big_man a spus:

Ai pierdut sticla de Jack,asta e :P

acum,să îți explic de ce 

Din cauza că ai pus semnul împărțirii între 6 și paranteză.Acel semn matematic stabilește clar  relația/raportul lui 6 cu următoarea valoare,care e data de adunare.

De aceea am subliniat importanța existenței/lipsei unui semn matematic.

In exercițiul simplu 2(1+2) nu avem semnul înmulțirii.Acel semn al înmulțirii stabilește relația/raportul între două valori.Din cauză că nu există,nu mai este o înmulțire obișnuită între două valori,ci una distributivă,o valoare cu mai multe valori(in cazul nostru două).Acum sper că s-a înțeles expresia mea "nu exista semn,nu exista înmulțire(între două valori)"

De aceea v-am spus că e greșit să treceți exercițiul drept 6:2*(1+2) când autorul l-a scris clar 6:2(1+2).Lipsa semnului înmulțirii insena clar că acolo e o înmulțire distributivă.

renunțați la prostia cu fracția.E frecție :))))

Greșit, dacă voia ce ai spus tu, scria:

6:[2(1+2)]

Link spre comentariu
  • Oras:Otopeni
  • Oras:Otopeni
La 27.08.2023 la 10:05, the_big_man a spus:

Se dau următoarele exerciții:

6:2(1+2)

3+3:3(30-3x3)

La primul exercițiu rezultatul ar fi 9,la al doilea 4.

Vă băgați la rezolvat? :D

 Dacă la un exercițiu de aritmetică simplă au ieșit 13 pagini a câte 25 de răspunsuri mă gândesc ce ar fi fost dacă băgai una cu integrale, ieșea dezastru . Păcat că site-ul nu are semnele de matematici speciale 😁

  • Haha 1
Link spre comentariu
  • Oras:less than a mile away
  • Oras:less than a mile away
1 hour ago, Dezastru007 said:

 Dacă la un exercițiu de aritmetică simplă au ieșit 13 pagini a câte 25 de răspunsuri mă gândesc ce ar fi fost dacă băgai una cu integrale, ieșea dezastru . Păcat că site-ul nu are semnele de matematici speciale 😁

Ce pula mea ai venit tu cu probleme de facultate? Ăștia sunt încă la stadiul de ciclul primar. Se încurcă în aritmetică. 🤯

  • Haha 1
Link spre comentariu
  • Oras:Dark Side
  • Oras:Dark Side
Acum 48 minute, Dezastru007 a spus:

 Dacă la un exercițiu de aritmetică simplă au ieșit 13 pagini a câte 25 de răspunsuri mă gândesc ce ar fi fost dacă băgai una cu integrale, ieșea dezastru . Păcat că site-ul nu are semnele de matematici speciale 😁

Probabil nu ajungeam asa departe :)

1 oră în urmă, the_big_man a spus:

Ai pierdut sticla de Jack,asta e :P

acum,să îți explic de ce 

Din cauza că ai pus semnul împărțirii între 6 și paranteză.Acel semn matematic stabilește clar  relația/raportul lui 6 cu următoarea valoare,care e data de adunare.

De aceea am subliniat importanța existenței/lipsei unui semn matematic.

In exercițiul simplu 2(1+2) nu avem semnul înmulțirii.Acel semn al înmulțirii stabilește relația/raportul între două valori.Din cauză că nu există,nu mai este o înmulțire obișnuită între două valori,ci una distributivă,o valoare cu mai multe valori(in cazul nostru două).Acum sper că s-a înțeles expresia mea "nu exista semn,nu exista înmulțire(între două valori)"

De aceea v-am spus că e greșit să treceți exercițiul drept 6:2*(1+2) când autorul l-a scris clar 6:2(1+2).Lipsa semnului înmulțirii insena clar că acolo e o înmulțire distributivă.

renunțați la prostia cu fracția.E frecție :))))

Vezi, asta e o gresala a ta, tu crezi ca daca lipsește semnul înmulțirii, înseamnă ca nu e înmulțire.

A doua greșeala e ca spui ca din cauza asta e inmultire distributivă. Inmultirea e distributiva tor timpul, indiferent cum o scrii, ca e cu semn sau nu. Doar ca aici e împreună cu o alta operatie de acelasi grad si nu se mai aplica distributivitatea asa cum crezi tu.

A 3-a greșeala e ca fractia e o prostie. Ti-am explicat mai sus ca înmulțirea se poate scrie ca o fractie, e matematică elementara, vezi la procente.

Deci, da, inmultirea e distributivă dar fata de adunare si scadere, nu fata de impartire

6:2(1+2)=6(1+2):2 - am folosit formula ta cu distributivitatea, dar vezi ca 6 e inmultirea, nu 2, si asa se aplica distributivitatea.

Inmultirea e intre 6 si (1+2) nu intre 2 si (1+2) pt ca 2 e impartire.

Daca ar fi cum zici tu ar trebui sa fie 6:2(1+2)=6:[2(1+2)]=6:(2*3)=6:6=1 nu cum zici tu 6:2(1+2)=6:2*1+2*2=3+4=7

Ca sa aplici formula pt 2(1+2), cum zici tu ar trebui ca 2(1+2) sa fie fie impartitorul (6 oricum e deimpartitul). Dar daca e asa se aplica calculul de mai sus unde iti da 1, in nici un caz cum zici tu.

In concluzie pot exista 2 variante, in functie de cum vrei sa consideri exercițiul:

6:2(1+2)=6(1+2):2

sau 6:2(1+2)=6:[2(1+2)] si desi nu asta e exercitiul, doar in varianta asta a doua se poate aplica formula ta.

Altfel ce scrii tu e fals, nu poti schimba deimpartitul si impartitorul cum vrei tu. Ai o impartire, 6 impartit la ceva, 6 e deimpartitul, spune tu cine zici ca e impartitorul 2 sau 2(1+2) ? Corect e 2. Ca sa fie 2(1+2) trebuia scris 6:[2(1+2)]. E matematică elementara, scrie in manual.

  • Trist 1
Link spre comentariu
  • Oras:less than a mile away
  • Oras:less than a mile away
4 minutes ago, catalin2015 said:

Probabil nu ajungeam asa departe :)

Vezi, asta e o gresala a ta, tu crezi ca daca lipsește semnul înmulțirii, înseamnă ca nu e înmulțire.

A doua greșeala e ca spui ca din cauza asta e inmultire distributivă. Inmultirea e distributiva tor timpul, indiferent cum o scrii, ca e cu semn sau nu. Doar ca aici e împreună cu o alta operatie de acelasi grad si nu se mai aplica distributivitatea asa cum crezi tu.

A 3-a greșeala e ca fractia e o prostie. Ti-am explicat mai sus ca înmulțirea se poate scrie ca o fractie, e matematică elementara, vezi la procente.

Deci, da, inmultirea e distributivă dar fata de adunare si scadere, nu fata de impartire

6:2(1+2)=6(1+2):2 - am folosit formula ta cu distributivitatea, dar vezi ca 6 e inmultirea, nu 2, si asa se aplica distributivitatea.

Inmultirea e intre 6 si (1+2) nu intre 2 si (1+2) pt ca 2 e impartire.

Daca ar fi cum zici tu ar trebui sa fie 6:2(1+2)=6:[2(1+2)]=6:(2*3)=6:6=1 nu cum zici tu 6:2(1+2)=6:2*1+2*2=3+4=7

Ca sa aplici formula pt 2(1+2), cum zici tu ar trebui ca 2(1+2) sa fie fie impartitorul (6 oricum e deimpartitul). Dar daca e asa se aplica calculul de mai sus unde iti da 1, in nici un caz cum zici tu.

In concluzie pot exista 2 variante, in functie de cum vrei sa consideri exercițiul:

6:2(1+2)=6(1+2):2

sau 6:2(1+2)=6:[2(1+2)] si desi nu asta e exercitiul, doar in varianta asta a doua se poate aplica formula ta.

Altfel ce scrii tu e fals, nu poti schimba deimpartitul si impartitorul cum vrei tu. Ai o impartire, 6 impartit la ceva, 6 e deimpartitul, spune tu cine zici ca e impartitorul 2 sau 2(1+2) ? Corect e 2. Ca sa fie 2(1+2) trebuia scris 6:[2(1+2)]. E matematică elementara, scrie in manual.

Nu am răbdare sa citesc calcul aritmetic amestecat cu text PE UN FORUM DE CURVĂSĂREALĂĂĂ

Hai sa va ajut: folosiți o aplicație online de board, un whiteboard, blackboard, orice... si scrieți acolo aritmetică până vă ia Popa. Uite exemplu:

https://onlineboard.eu/b/oTlcO4yI

După acea va dați share in PM și gata! 

Sper să o rezolvați, va rog eu, ca să nu ajungem la probleme mai grave.

PS: Constat cu durere în suflet ca nimeni nu a răspuns la simplul calcul

2^30 + 2^30 + 2^30 + 2^30 = ? 

2^30 + 2^30 + 2^30 + 2^30 = 4 × 2^30 = 2^2 × 2^30 = 2^32

Se știe că în înmulțirea a două puteri cu aceeași bază, exponentul se adună.

Dovadă: 2^2 + 2^2 + 2^2 + 2^2 = 4 × 2^2 = 2^2 × 2^2 = 2^4 = 16 

Sau 4 + 4 + 4 + 4 = 16      În pula mea... scuze, q. e. d. 

  • Like 1
Link spre comentariu
  • Oras:Micul Paris
  • Oras:Micul Paris
Acum 2 ore, the_big_man a spus:

De aceea am subliniat importanța existenței/lipsei unui semn matematic.

In exercițiul simplu 2(1+2) nu avem semnul înmulțirii.Acel semn al înmulțirii stabilește relația/raportul între două valori.Din cauză că nu există,nu mai este o înmulțire obișnuită între două valori,ci una distributivă,o valoare cu mai multe valori(in cazul nostru două).Acum sper că s-a înțeles expresia mea "nu exista semn,nu exista înmulțire(între două valori)"

De aceea v-am spus că e greșit să treceți exercițiul drept 6:2*(1+2) când autorul l-a scris clar 6:2(1+2).Lipsa semnului înmulțirii insena clar că acolo e o înmulțire distributivă.

 

Eu sunt deja convins că tu trollezi, dar hai să ne mai amuzăm...

Deci, "importanța existenței/lipsei unui semn matematic", în cazul de față (înmulțirea), este aceea că... nu are nicio importanță!

E pur și simplu o convenție de scriere, să nu se mai pună semnul x sau * între un număr și o paranteză, dar (dacă nu există niciun alt semn, adică +,-,: ) se înțelege că e vorba de înmulțire. E doar o simplificare.

Deci, a*(b+c) și a(b+c) sunt fix același lucru, pe care îl poți rezolva în două moduri:

                   - ori calculând întâi b+c (paranteza) si apoi înmulțind rezultatul cu a;
                   - ori desfăcând paranteza în ab+ac

Dar ambele metode trebuie să dea același rezultat, pentru că matematica e una singură!

Acum, revenind la exercițiul nostru 6:2(1+2), care, cum spuneam, este fix același lucru cu 6:2*(1+2), trebuie să respecți regula de a efectua operațiile de același rang (înmulțirea și împărțirea) în ordine de la stânga la dreapta, adică întâi 6:2 = 3 și apoi 3*(1+2).
Și de-abia de aici poți să te joci în cele doua moduri:

                   - 3(1+2) = 3*3 = 9 (calculul direct al parantezei) sau
                   - 3(1+2) = 3*1 + 3*2 = 3+6 = 9 (aplicând distributivitatea)

Sau mai ai varianta să aplici distributivitatea din start, dar ținând cont că numărul din fața parantezei NU este 2, ci 6:2, și atunci:

                  - 6:2*(1+2) = 6:2*1 + 6:2*2 = 9

Aștept noi teorii :laugh2 

 

 

 

  • Like 1
  • Haha 1
Link spre comentariu
  • Escorta
  • Telefon: 0763718941
  • Oras:București, Bucur Obor
  • Disponibila
  • Telefon: 0763718941
  • Oras:București, Bucur Obor
  • Disponibila

Băgați și voi teorema lui " L Hôpital 😂😂😂😂

  • Haha 1

1-728x90-nimfo-Simona.gif.9d1a1bff0467eb88406e9498edde59e4.gif

Sex oral neprotejat ,Sex normal protejat.Fk, , Cob, Cunnilingus, 69.
 150 lei ( 30 min )  250 lei ora ( 60 min ) 350 ( 90 min )Programari Pm, sms sau mesaj pe whatapp .Confirmare cu două ore înainte!
Nr telefon 0763718941

Link spre comentariu

  • Escorta
  • Telefon: 0763718941
  • Oras:București, Bucur Obor
  • Disponibila
  • Telefon: 0763718941
  • Oras:București, Bucur Obor
  • Disponibila
Acum 7 ore, Bruneta168 a spus:

Te rog frumos , io, is praf pe matematica , știu tabla înmulțirii ,adunări , scăderii , însă , cum ai preconizat tu asta ? :) cum ai dedus? Dezvolta , te rog :) ❤️

😂😂😂

  • Haha 1

1-728x90-nimfo-Simona.gif.9d1a1bff0467eb88406e9498edde59e4.gif

Sex oral neprotejat ,Sex normal protejat.Fk, , Cob, Cunnilingus, 69.
 150 lei ( 30 min )  250 lei ora ( 60 min ) 350 ( 90 min )Programari Pm, sms sau mesaj pe whatapp .Confirmare cu două ore înainte!
Nr telefon 0763718941

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
  • Navigare recentă   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Creează nouă...