Sari la conținut

Postări Recomandate

Postat

Buna, numele meu este Diana si sunt o studenta de 19 ani dornica de aventuri si distractie ce se deplaseaza la domiciliu sau la hotel/motel.
Serviciile mele includ urmatoarele: french kiss, oral neprotejat, normal protejat, finalizare orala, faciala si corporala, annilingus, cunnilingus si sex anal protejat.
Pentru a nu ne grabi, o ora jumatate de nebunii in compania mea este de 300 RON incluzand toate cele de mai sus fara un anumit numar de finalizari. (Just Outcall)
Orice ora in plus se va taxa cu inca 100 de RON. La propunerea altor fantezii ce nu se afla pe lista mea de servicii (in functie de disponibilitatea mea) se va taxa suplimentar.
Ma puteti gasi la adresa de email: [email protected]m (nu am un numar de telefon public)
In continuare va atasez cateva poze cu mine
post-148452-0-69680600-1422050018_thumb.jpgpost-148452-0-52994600-1422050017_thumb.jpgpost-148452-0-46221100-1422050018_thumb.jpgpost-148452-0-08924100-1422050017_thumb.jpgpost-148452-0-02326800-1422050018_thumb.jpg

• Like 6
  • Oras:Romania
Postat

parca nu as da 300 ron pentru masaj si un shoot :)

150 ron ar merita :)..si as pleca in 10 min spre tine

• Minus 6
  • Oras:Sfantu Gheorghe (CV)
  • Oras:Sfantu Gheorghe (CV)
Postat

Nu ai citit atent.. in primul rand nu are locatie, face outcall, pretul e pt 90 minute, si nu specifica ca ar fi vorba de o singura finalizare

Serviciile mele includ urmatoarele: french kiss, oral neprotejat, normal protejat, finalizare orala, faciala si corporala, annilingus, cunnilingus si sex anal protejat.
Pentru a nu ne grabi, o ora jumatate de nebunii in compania mea este de 300 RON incluzand toate cele de mai sus fara un anumit numar de finalizari.

• Like 3
Vizitator FLQ
Reputație: 0
Postat

Sa-mi dai un cont ceva ca vreau sa -ti trimit 5 lei. Sa iti iei de ei doua beri, un mic, sa mergi la film la mall + nachos ( meniu mare) si taxi, de restul iti iei ce vrei.

Bafta.

• Like 5
Postat

Salut,