Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Aia zic si eu...mai mult complici lucrurile cu nunta! Bataie de cap inutila!😄
  3. Metoda de contact pt programări : mesaj pe WhatsApp la numărul 0742902675 📞Nu răspund la apelurile telefonice in timpul programului ❗️ ⛔️Nu Răspund mesajelor de genul “Buna , ce faci”. Eu sunt bine 😀, sunt sigură ca și voi 😉. 🔴Rugămintea mea este sa specificați pana la ce ora pot sa vă răspund, însă si câteva cuvinte despre voi , sunt binevenite. Fotografie la Whatsapps sau în privat este important deoarece sunt persoane cu care nu doresc să colaborez. 🔴 In mesaj , Va rog să Precizați ziua și ora când doriți sa ne vedem . Verific in agenda si revin cu un răspuns sau o alta varianta . 🔜 Promit sa revin cu un răspuns , cât de repede se poate . 🔴Daca nu reușesc sa răspund in timp util , va rog să reveniți când timpul va permite . 🤗. InsistațI, nu ma supăr 😘!
  4. Oare cand o sa intelegeti ca este doar o afacere pentru fete ? Futi / nu futi ... afacerea merge. Si merge bine in majoritatea cazurilor.
  5. Hugo .hioppotanule sa iti bag p in gura la toate minusurile tale
  6. Ana draga ar fi mai ok sa raspunzi la mesaje chiar daca le spyi la fraieri nu mai am locuri disponibile. Asa ar fi mai frumos din partea ta.Dar nu stiu de ce scri ca est disponibila sau la cat incepi programul sau altceva daca nu raspunzi la mesaje. O zi buna. P.s.De fiecare data cand anunti ca esti in Oradea scriu dar nu primesc nici un raspuns.
  7. Eu am ceva impotriva clar !! Faptul ca nu te-am prins 😁😁
  8. Neuroni mulți u nu ai Fata... Credeti ca, aici la focsangeles să vărsat căruță cu fraieri.. ( ca tine eu am vazut sute) esti un circ și la propriu și la figurat... Dați drumu la Brăila... Să luați bătaie.. Cu atitudinea 👉asta
  9. Mâine este ultima zi dragilor !! Vă aștept în privat pentru a programa întâlnirea ! Vă puppp😘😘😘
  10. Buna,dragilor!🤗😘 Va aștept sa ma vizitați pana la ora 22:00. Locația-Ioan Ursu 7 Zi frumoasă si pupici dulci 😘
  11. Salutare ciocănarilor ! Am reușit să o vizitez pe Bia astăzi. Îmi place de ea, companie plăcută. Nu am foarte mult timp la dispoziție, dar o sa revin ci o recenzie mai amanuntita, oricum am în plan să mai trec pe la ea. Un mare plus, ca am rugat-o sa îmbrace o anumită ținută și exact așa ma asteptat ca în poze. Oralul executat chiar bine, iam savurat păsărica puțin și apoi un normal bun. Ma excitat super îmbrăcămintea ei, ii ador șolurile și ochii aia mari. Te pup Bia. Pe curand. 🥰🥰🥰 P.S. să ne mai pui poze cu ținute sexi.
  12. Furi curet ia si studiaza toate topicile din toata tara sa vezi ca eu stau singura peste tot ❗❗❗❗ nu mai au voie vecini sa urce in bloc ca ajunsesi tu la pizda. Dc nu iai zis cumetre eu merg la vecina ta la pizda sa vezi ce zice ca aici esti tare in clanta fata in fata nu mai ereai STAI FARA GRIJA DRAGA CA SI CU TINE SI FARA TINE TOT FAC CA MA CUNOAȘTE LUMEA STIE CE FAC SI CE NU 🤪 STUDIAZA MAI BINE TOPICILE DE OE IASI CRAIOVA PLOIEȘTI SI ALTELE DEGEABA NU STATEAM ❗❗
  13. Buna ,dragilor ! Mi as dori sa va vizitez si eu, am auzit ca sunteti niste oameni super ok, si as fi incantata ,sincer ! Rugamintea mea este , daca sunteti amabili, sa ma ajutati cu o locatie care sa va fie si voua si mie la îndemana . Multumesc ! ❤️
  14. Proverbul românesc „Câinii latră, ursul trece” sintetizează în mod metaforic o realitate psihologică și socială profundă: opoziția între acțiunea fermă și consecventă a individului puternic și agitația superficială a celor care, prin invidie sau resentiment, încearcă să-l deturneze. Imaginea ursului, simbol al forței și al direcției clare, contrastează cu haosul și zgomotul ineficient al câinilor, reprezentanți ai celor care comentează, judecă sau critică fără fundament. În plan social, acest proverb poate fi interpretat ca o alegorie a succesului autentic, adesea însoțit de reacții ostile din partea celor care nu au curajul sau capacitatea de a ieși din propria lor mediocritate. Invidia, o emoție umană frecvent întâlnită, este adesea manifestată nu prin confruntare directă sau competiție onestă, ci prin vorbire de rău, ironie și minimizare a meritelor celuilalt. „Latratul” devine astfel un simptom al neputinței, o încercare disperată de a destabiliza pe cel care înaintează nestingherit. Omul „mic”, în accepțiunea filozofică și morală, nu este definit de statutul social sau de nivelul intelectual, ci de atitudinea interioară față de realizările altora. Lipsa unei viziuni proprii, combinată cu orgoliul rănit, îl determină să devină un observator acid al drumului altuia, fără să aibă forța de a-și construi propriul parcurs. În acest context, tăcerea și perseverența „ursului” devin nu doar atitudini strategice, ci și expresii ale unei superiorități morale. Proverbul „Câinii latră, ursul trece” este mai actual ca oricând, oferind o lecție de echilibru și reziliență. Într-o societate în care zgomotul a devenit adesea mai vizibil decât acțiunea, cei care aleg să continue pe drumul lor, indiferent de comentariile din jur, sunt cei care modelează cu adevărat realitatea. Câinii latră, ursul trece: dinamica relațiilor dintre escorte și clienți în contextul autonomiei și presiunilor externe Sintagma populară „câinii latră, ursul trece” reflectă situațiile în care opoziția sau criticile externe nu împiedică acțiunile decisive ale unui actor principal. În contextul relațiilor dintre escorte și clienți, aceasta oferă un cadru pentru analizarea autonomiei, puterii și strategiilor de supraviețuire în interacțiuni consensuale sau complexe, inclusiv în situații cu riscuri de escrocherie sau intermediari (proxeneți). În această analogie, „câinii” simbolizează actorii mai vulnerabili sau cei care manifestă opoziție, fie că sunt critici sociali, proxeneți sau prestatori care încearcă să profite de situație. „Ursul” reprezintă actorii care acționează cu autonomie, siguranță și capacitate de a trece peste obstacole externe. Clientul ca urs, escorta ca câine: Clientul deține inițiativa și poate menține controlul asupra experienței, chiar dacă escorta sau intermediarii încearcă să-l influențeze. Exemplu: un client care evită presiunile financiare nejustificate sau solicitările suplimentare neconvenite și finalizează experiența conform dorințelor proprii. Escorta ca urs, clientul ca câine: Escorta stabilește limitele și regulile interacțiunii. Chiar dacă clientul manifestă ezitare sau opoziție, prestatoarea controlează serviciul și negociază termenii. Exemplu: o escortă care stabilește clar ce servicii oferă și la ce preț, indiferent de insistențele clientului de a obține servicii suplimentare fără acord. Escorta ca „câine” cu proxenet sau intenții de înșelăciune: În anumite situații, escorta poate fi presată de un proxenet sau poate avea intenții de a obține sume nejustificate. Clientul, în rolul „ursului”, își păstrează autonomia și trece peste aceste obstacole, protejându-se de exploatare. Exemplu: un client care detectează tentativele de a fi taxat suplimentar și negociază respectarea înțelegerii inițiale. Interacțiuni reciproce și autonomie mutuală: În cele mai echilibrate situații, atât clientul, cât și escorta acționează cu discernământ, negociind consensual termenii experienței. „Câinii latră” reprezintă factorii externi – critici, proxeneți sau presiuni sociale – care nu afectează deciziile actorilor principali. Exemplu: ambii părți decid în prealabil durata, natura și limitele experienței, menținând controlul asupra interacțiunii. Scenarii combinate și complexitate: Există situații în care escorta poate fi „ursul” într-un segment al interacțiunii, iar clientul „ursul” în alt segment, reflectând un echilibru dinamic al puterii. Alte situații includ proxeneți care intervin ca „câini” pentru a controla sau manipula interacțiunea, dar actorii principali trec peste aceste obstacole. Sintagma „câinii latră, ursul trece” oferă un cadru conceptual robust pentru înțelegerea complexității relațiilor dintre escorte și clienți, subliniind autonomia, discernământul și reziliența actorilor în fața presiunilor externe. Prin exemple concrete, putem observa cum atât clientul, cât și escorta pot prelua rolul „ursului” în funcție de context, iar factorii perturbatori – proxeneți, escrocherii sau presiuni sociale – nu compromit deciziile consensuale. Această perspectivă academică evidențiază importanța clarității, negocierii și autonomiei în navigarea unui teritoriu complex și adesea stigmatizat. Dihotomia Existențială în Aforismul Popular: O Analiză a Dinamicii dintre Merit și Resentiment în Expresia „Câinii Latră, Ursul Trece” În panteonul înțelepciunii populare românești, aforismul „Câinii latră, ursul trece” ocupă un loc privilegiat, depășind cu mult statutul unei simple constatări etologice. El transcende observația literală pentru a se constitui într-o puternică metaforă a condiției umane, o paradigmă a interacțiunii dintre forța suverană, orientată teleologic, și vacarmul reactiv, impotent. Acest eseu își propune să deconstruiască semantica profundă a acestei expresii, argumentând că „lătratul câinilor” nu reprezintă o formă de critică legitimă, ci o manifestare a invidiei corozive și a resentimentului – concept teoretizat de Friedrich Nietzsche – caracteristice indivizilor și colectivităților a căror unică modalitate de auto-validare constă în negarea și denigrarea valorii superioare. Vom analiza arhetipurile Ursului și Câinilor, vom explora rădăcinile psihologice ale „lătratului” și vom concluziona asupra imperativului etic și strategic pe care „trecerea” îl impune individului de excepție, luând în considerare și excepțiile care confirmă regula. Deconstrucția Arhetipurilor: Semantica Puterii și a Zgomotului Analiza hermeneutică a proverbului impune, în primul rând, o decodificare a celor două entități antagoniste. Ursul nu este doar un animal, ci un arhetip al puterii intrinseci, al substanței și al scopului imperturbabil. Existența sa este definită de o traiectorie proprie, de o mișcare vectorială către un destin pe care nu îl negociază și nu îl justifică. Forța sa nu este performativă; ea pur și simplu este. Ursul posedă o gravitate ontologică, o autosuficiență care îl plasează dincolo de necesitatea validării externe. El reprezintă individul de merit, inovatorul, liderul sau creatorul a cărui valoare nu derivă din opinia publică, ci din calitatea intrinsecă a ființei și a acțiunilor sale. În antiteză, Câinii simbolizează colectivitatea nediferențiată, corul anonim al mediocrității. Spre deosebire de Urs, a cărui identitate este autonomă, identitatea Câinilor este fundamental reactivă și contingentă. Ei nu există în proverb prin ei înșiși, ci doar în relație cu trecerea Ursului. Lătratul lor este actul care le conferă o prezență efemeră, un zgomot care umple vidul propriei lor lipse de substanță. Ei reprezintă mulțimea, grupul social care, în absența unui proiect creator propriu, se definește prin opoziție și judecată. Lătratul lor este un discurs al periferiei, o încercare disperată de a influența centrul, de a afecta traiectoria celui pe care, în secret, îl recunosc ca fiind superior. Rădăcinile Psihologice ale Lătratului: Invidie, Resentiment și Nivelarea prin Denigrare Fenomenul „lătratului” nu poate fi redus la o simplă divergență de opinii. Rădăcinile sale sunt adânc înfipte în solul toxic al psihologiei umane, în special în teritoriul invidiei. Trebuie să distingem clar între emulație – dorința de a atinge excelența altuia – și invidie (invidia), care, așa cum a definit-o Toma de Aquino, este tristețea provocată de binele altuia, considerat ca un rău propriu. Invidiosul nu dorește să construiască, ci să demoleze. Aici, conceptualizarea nietzscheană a resentimentului (ressentiment) devine un instrument analitic indispensabil. Pentru Nietzsche, resentimentul este „creativitatea” omului slab. Incapabil să acționeze afirmativ în lume, omul resentimentar operează o inversare a valorilor. El nu poate spune „Eu sunt bun”, așa că decretează: „Tu, cel puternic și nobil, ești rău”. Prin urmare, lătratul câinilor este traducerea sonoră a acestei morale a sclavilor. Este o judecată morală menită să culpabilizeze forța, să patologizeze excelența și să denigreze succesul. Ursul nu este atacat pentru o greșeală anume, ci pentru însăși natura sa. Acest proces se aliniază și cu conceptul de „nivelare” (nivellering) al lui Søren Kierkegaard. Filosoful danez considera că epoca modernă este dominată de o pasiune abstractă pentru egalitate, care se manifestă ca un proces de nivelare ce anihilează orice formă de individualitate remarcabilă. Lătratul câinilor este, în acest sens, zgomotul produs de mașinăria socială a nivelării, o încercare de a eroda orice proeminență, de a trage înapoi în noroiul mediocrității orice ființă care îndrăznește să se înalțe. Dinamica Socială: Corul Mediocrității și Funcția sa Conservatoare La nivel macrosocial, lătratul câinilor îndeplinește o funcție conservatoare, reacționară. Ursul, ca purtător al inovației sau al schimbării, reprezintă o amenințare la adresa status quo-ului. Apariția sa destabilizează echilibrele comode ale mediocrității. Lătratul devine, astfel, mecanismul de apărare al sistemului. Este o reacție imunitară a organismului social care încearcă să respingă „corpul străin” al excelenței. Istoria este plină de exemple ale acestui fenomen. Galileo Galilei a fost întâmpinat de lătratul Inchiziției; impresioniștii au fost ridiculizați de Salonul Oficial. Lătratul este prețul pe care orice formă de progres trebuie să îl plătească inerției maselor. Etica și Pragmatismul Ursului: Trecerea ca Normă, Excepția ca Reafirmare a Realității Proverbul nu este doar o descriere a unei dinamici, ci și o prescripție, o lecție de etică și strategie pentru individul de valoare. Răspunsul corect la lătratul câinilor nu este confruntarea, nici justificarea, ci „trecerea”. Această strategie a trecerii nu derivă dintr-o teamă de confruntare, ci dintr-o înțelegere lucidă a asimetriei de putere. În mod fundamental, câinii nu îi pot face un rău real ursului. Amenințarea lor este acustică, simbolică, nu fizică. Lătratul este o performanță a agresivității, nu o demonstrație de forță reală. A se opri pentru a lătra înapoi la câini înseamnă a le valida iluzia de relevanță, a coborî la nivelul lor și a te lăsa deviat de la propria traiectorie. Este o capcană a ego-ului, o invitație la o bătălie sterilă pe care, chiar dacă o câștigi, ai pierdut deja prin simpla participare. Cu toate acestea, înțelepciunea pragmatică a aforismului lasă loc unei excepții, unei nuanțe care completează tabloul. Din când în când, ursul se oprește. Această oprire nu este o reacție de furie, ci un act suveran, aproape didactic. Se întâmplă atunci când lătratul devine nu doar un zgomot de fond, ci o obstrucție reală, sau când insolența depășește un prag al tolerabilității. În acest moment excepțional, ursul alege să reamintească haitei care este ordinea realității. O singură labă de urs în botul câinilor este metafora perfectă pentru acest act. Nu este o luptă, căci o luptă presupune un oarecare grad de echivalență. Este o corecție swift, o demonstrație non-negociabilă de putere copleșitoare care anihilează instantaneu discursul zgomotos. Poate fi un proces de calomnie câștigat decisiv, o inovație care face irelevante criticile, o realizare zdrobitoare care reduce la tăcere orice denigrare. Scopul acestui gest nu este dialogul sau convingerea, ci reamintirea brutală a ierarhiei și a distanței ontologice dintre forța reală și zgomotul impotent. Este un act care nu caută să convingă, ci să clarifice. După acest moment, liniștea care se așterne nu este una a consensului, ci una a prudenței redobândite de către câini. Victoria ursului nu constă, așadar, doar în trecerea stoică, ci și în libertatea sa suverană de a alege când să ignore și când să intervină decisiv. Excepția confirmă regula: scopul final al ursului este întotdeauna să treacă, nu să lupte. Intervenția sa ocazională este doar o altă formă de a-și elibera calea pentru a putea continua să treacă. Concluzie „Câinii latră, ursul trece” rămâne o axiomă a psihologiei puterii și o meditație asupra naturii umane. Aforismul codifică o realitate perenă: aceea că emergența valorii autentice va provoca întotdeauna o reacție negativă din partea mediocrității resentimentare. Lătratul, fundamental inofensiv în capacitatea sa de a produce un rău real, este o încercare de a anihila prin discurs ceea ce nu poate fi egalat prin faptă. Măreția lecției constă însă în finalul său, acum înțeles în dubla sa dimensiune: norma este progresul imperturbabil, o demonstrație de disciplină și concentrare pe scop. Excepția este reconfirmarea ocazională și decisivă a realității, un act de putere care servește aceluiași scop final. În cele din urmă, lătratul se stinge în ecou, uitat. Ceea ce rămâne înscris în memorie și în realitate este urma pașilor ursului care și-a continuat, întotdeauna, drumul.
  15. Suntem toți cu probleme, trebuie timp să cunoști pe cineva. Andrea e ce trebuie pentru mine, numai să fiu și eu ce trebuie. Aștept răspuns.
  16. Cameleonul10

    Discutii/chat

    esti escorta de mi-ai spus sa ma distantez? sezi la locul tau... nu-mi plac barbatii... SUNT HETEROSEXUAL CONVINS... ca nu mi-am dat cu parerea la ce faci tu si ce preferi tu...
  17. Ok... Am ajuns 10 min mai devreme.. Nu răspundeai la msj.. Când ți-a intrat fischu" În casa ca pe lângă mine a trecut.. Atunci mi-ai zis sa urc.. Ok am urcat.. Și ce atitudine.. Eu sunt dragut la toate fetele care merg..nui bai..Dar dar ramai cu uitatu pe Tel.. Și cerutul banilor ..după primul minut când am intrat în apartament... Invata sa faci servicii apoi să ceri 💲.. De-astea ca tine am vazut 💯💯... Părerea mea... Fiind așa am simțit eu..
  18. deea97

    Deea 0752473851

    Mai am doar câteva locuri disponibile pe seara asta ! ☺️
  19. pentru mine trecutul unei femei conteaza cand vreau sa imi fie iubita... daca prin absurd nu as sti ca a fost escorta si as afla mai tarziu atunci in secunda doi m-as desparti de ea ... fara suparare pentru cei care au iubite escorte ... nu va judec si nu este treaba mea ce acceptati voi ... nu ma intereseaza viata altuia ...
  20. Deja am divorțat de aia dinainte, sânt liber pentru tine.
  1. Încarcă mai multă activitate
×
×
  • Creează nouă...