Domnisoara, mai nou, se ocupa de "intalnirile de gradul 0" ca sa vorbesc in termenii domniei sale.
Am facut luni dimineata programare pentru joi, ca sa fiu sigur ca gasesc loc, si ce sa vezi, urmatoarea zi primesc mesaj ca nu mai poate onora programarea. Bine inteles ca am intrebat-o daca putem reprograma pentru alta zi, neprimind un raspuns nici pana in prezent.
Imaginati-va, dragi prieteni, cate zeci de programari da peste cap, asa dintr-o data, aceasta domnisoara. Programari pentru care noi, clienti seriosi, facem un efort sa ne organizam ziua din timp in asa fel incat sa ajungem la locatie.
De asemenea, dupa anuntul facut de ea pe 28 nov, cum ca a ramas inzapezita aici, la nici jumatate de ora ii scriu pentru o programare si nu primesc niciun raspuns.
Mentionez ca o singura vizita (1 finalizare) am apucat la aceasta domnisoara, luna trecuta, care a decurs foarte bine, luandu-ne la revedere cu imbratisari, deci nu incape in discutie sa fi fost bagat pe "Black List" sau ceva.
Asadar si prin urmare, conluziile le trageti voi privind modul cum isi "respecta" Betty clientela care, din cate am vazut si auzit, a tratat-o regeste aici la noi.
Iar acum, cateva cuvinte pentru domnisoara Betty : draguta, e de inteles ca intalnirile acestea de lunga durata sunt profitabile si mai putin solicitante, dar gandeste-te la urmatorul aspect ... faptul ca clientii tai isi planifica din timp ziua ca sa ajunga la tine si hop dintr-o data te gandesti sa ii dai peste cap, in mod repetat, fara reprogramare, fara niciun feedback, cat de bine crezi ca va contribui asta la reputatia ta?