humanoid_carbon_unit Reputație: -726 Postat Noiembrie 20, 2017 Oras:the buleni Oras:the buleni Postat Noiembrie 20, 2017 Domnilor , ce discutii de bun simt , in contradictoriu, purtati cand e vorba de masini :)))) :clapp :clapp felicitari. ca sa vezi unde-s escortele in ierarhie :) 1 2
inesines Reputație: 5299 Postat Noiembrie 20, 2017 Oras:ðŸ”� OradeaðŸ”� Oras:ðŸ”� OradeaðŸ”� Postat Noiembrie 20, 2017 Eu eram constienta :))) ca sa vezi unde-s escortele in ierarhie :)
humanoid_carbon_unit Reputație: -726 Postat Noiembrie 20, 2017 Oras:the buleni Oras:the buleni Postat Noiembrie 20, 2017 Eu eram constienta :))) am observat in urma cu ceva saptamani.
incepator2017 Reputație: 416 Postat Noiembrie 20, 2017 Oras:prin oras Oras:prin oras Postat Noiembrie 20, 2017 Nu e normal sa se infunde. Poate asa in sute de mii de km. EGR-ul poate fi curatat cu ultrasunete sau cu un solvent daca este nevoie si n-ar trebui sa se mai infunde daca totul e ok in rest.Nici sa-l scoata de tot nu e bine. Trebuie si codata o anulare de genul asta, altfel o sa dea fum negru ca un Saviem.Nu sunt bune chestiile de genul asta. Curatarea pulii din cur. In ziua de azi totul se curata si totul iese la polish. Ai filtrul de particule infundat? Sigur gasesti un Dorel sa-l curete. Dar e un Dorel cu firma, cu site, cu reclame.Frectii la picior de lemn.Ba e normal sa se infunde pentru ca recircula gazele din evacuare si motorina produce funingine, nu arde curat precum benzina. Daca te gandesti ca se foloseste si numai la turatii mici-in conditii de trafic, iti dai seama ca la un.moment se duce naibii. Soluția e înlocuirea sau curatarea.
inesines Reputație: 5299 Postat Noiembrie 20, 2017 Oras:ðŸ”� OradeaðŸ”� Oras:ðŸ”� OradeaðŸ”� Postat Noiembrie 20, 2017 am observat in urma cu ceva saptamani.Ma bucur ;)
humanoid_carbon_unit Reputație: -726 Postat Noiembrie 20, 2017 Oras:the buleni Oras:the buleni Postat Noiembrie 20, 2017 Ma bucur ;) cred ca eram un pic ironic mai sus :)un sfat. stiu ca n-o sa-l primesti, dar na...zic si eu: foloseste citatele pe care le pui in semnatura :)
ruzckov Reputație: 187 Postat Noiembrie 20, 2017 Oras:Acolo Oras:Acolo Postat Noiembrie 20, 2017 ba si pe mine ma bate gandu la benzinara....desi cam sare consumul in aer la motor de 3.0 ....:)) Depinde cum conduci
inesines Reputație: 5299 Postat Noiembrie 20, 2017 Oras:ðŸ”� OradeaðŸ”� Oras:ðŸ”� OradeaðŸ”� Postat Noiembrie 20, 2017 cred ca eram un pic ironic mai sus :)un sfat. stiu ca n-o sa-l primesti, dar na...zic si eu: foloseste citatele pe care le pui in semnatura :)Stiam ca erai ironic . Si stiu mai multe dar ma abtin pe topicul asta ðŸ‘ðŸ½
raffaello Reputație: -6838 Postat Noiembrie 20, 2017 Telefon: raffaello1709 Oras:Terra Telefon: raffaello1709 Oras:Terra Postat Noiembrie 20, 2017 da sunt de acord cu tine....da eu vreau si cuplu...n-am mai avut motoare sub 3.0 de multi ani...motorina ce-i drept..dar alta e motoru de 3.0 260 de cai ( cum am in prezent ) ..si alta e benzinaru de 2.0 - 240 de cai , eu am cuplu 560 NM....maricel as spune....si ma uitam la motor 3.0 cu 340 de cai benzinar...stiu ca o sa zici ca n-ai ce face cu ei si asa mai departe...dar cand te-ai obisnuit cu mai multi cai e greu sa-ti iei ceva mai jos Ia-ti o benzina turbo si vei uita diesel-ul. 7 7
picon Reputație: 1046 Postat Noiembrie 20, 2017 Oras:Satu' cu ministri Oras:Satu' cu ministri Postat Noiembrie 20, 2017 Pe scurt , eu un grand cherokee din 2013 , manual, il folosesc prin oras mare lui majoritate, cand plec la drum intins imi trage infundat , greoi , am curatat egr-ul ultima data dupa ce in 2014 pe la sfarsit l-am schimbat , il mai turez eu dar cand stai in cozile din bucuresti cat sa il mai turezi , totusi o sa fac procedura sa vad ce se intampla, 250 ron si asa suntem in postul pastelui , sar odata de la o vizita pe la vreo escorta :))) apropo de consum , in oras al meu mai mul de 13% nu imi ia mers normal , cand ma grabesc si ma joc putin cu calutii lui se duce 18-21% dar nu imi sta nimic in cale ca idee.Cred că suntem în postul Crăciunului, futu-i paștele mă-sii! :laugh2 6 1
dylanbuc Reputație: -1893 Postat Noiembrie 20, 2017 Oras:Undeva Oras:Undeva Postat Noiembrie 20, 2017 Tu ai combinatie la vreun service :)))As vrea eu sa fie asa..ca altfel ramaneam cu mai multi bani pt fete asa ca trebuie sa platesc si la masina intretinerea ei, din pacate. 4 8
raffaello Reputație: -6838 Postat Noiembrie 20, 2017 Telefon: raffaello1709 Oras:Terra Telefon: raffaello1709 Oras:Terra Postat Noiembrie 20, 2017 Pe scurt , eu un grand cherokee din 2013 , manual, il folosesc prin oras mare lui majoritate, cand plec la drum intins imi trage infundat , greoi , am curatat egr-ul ultima data dupa ce in 2014 pe la sfarsit l-am schimbat , il mai turez eu dar cand stai in cozile din bucuresti cat sa il mai turezi , totusi o sa fac procedura sa vad ce se intampla, 250 ron si asa suntem in postul pastelui , sar odata de la o vizita pe la vreo escorta :))) apropo de consum , in oras al meu mai mul de 13% nu imi ia mers normal , cand ma grabesc si ma joc putin cu calutii lui se duce 18-21% dar nu imi sta nimic in cale ca idee.Daca masina e fabricata in 2013 n-ar trebui sa ai egr-ul infundat. Poate procedura de care intrebi e buna, insa esti dispus sa faci experiente cu masina ta?Eu iti recomand sa iti faci reviziile cum sunt recomandate de producator, iar in mers sa nu schimbi treptele sub turatia unde motorul intra in cuplu maxim. La cateva sute de km scoate masina la un drum u de sa o tii macar 20 - 30 min in 3500 ture. 4 7
dylanbuc Reputație: -1893 Postat Noiembrie 20, 2017 Oras:Undeva Oras:Undeva Postat Noiembrie 20, 2017 ...o rezolvi de tot. :laugh2 :laugh2 :laugh2 Da, o termini de tot, cu amestec de benzina-diesel asa cum e Miskin un terminat. :laugh2 4 8
gazzon Reputație: 61 Postat Noiembrie 20, 2017 Oras:Romania+ Oras:Romania+ Autor Postat Noiembrie 20, 2017 :eek Cred că suntem în postul Crăciunului, futu-i paștele mă-sii! :laugh2 Serios, care tine posturile ? Dar sincer ? Unii inteleg ironia altii nu :) Revenim : Daca masina e fabricata in 2013 n-ar trebui sa ai egr-ul infundat. Poate procedura de care intrebi e buna, insa esti dispus sa faci experiente cu masina ta?Eu iti recomand sa iti faci reviziile cum sunt recomandate de producator, iar in mers sa nu schimbi treptele sub turatia unde motorul intra in cuplu maxim. La cateva sute de km scoate masina la un drum u de sa o tii macar 20 - 30 min in 3500 ture. Am facut treaba asta, revizii la zi , uleiuri , filtre recomandate de producator , problema la mine e simpla si daca fac un drum lung si o turez maxim sa zic asa nu pot decat sa ridic uzura motorului , asa o intretinere din asta la 30 000 km ar fi o idee buna, acum m-am mai informat pe niste forumuri din afara si este o tehnologie foarte uzuala in afara. Maine mi-am facut programarea, o sa vad ce o sa se intample si o sa scriu aici .
bambuchaa Reputație: 2201 Postat Noiembrie 20, 2017 Oras:Bucuresti Oras:Bucuresti Postat Noiembrie 20, 2017 Daca masina e fabricata in 2013 n-ar trebui sa ai egr-ul infundat. Poate procedura de care intrebi e buna, insa esti dispus sa faci experiente cu masina ta?Eu iti recomand sa iti faci reviziile cum sunt recomandate de producator, iar in mers sa nu schimbi treptele sub turatia unde motorul intra in cuplu maxim. La cateva sute de km scoate masina la un drum u de sa o tii macar 20 - 30 min in 3500 ture. la un 5-ar din 2015 , mi-a cazut egr-ul la 120 de mii de km.....si cu revizii facute din 10 in 10 mii de km...se intampla.. 2
picon Reputație: 1046 Postat Noiembrie 20, 2017 Oras:Satu' cu ministri Oras:Satu' cu ministri Postat Noiembrie 20, 2017 Serios, care tine posturile ? Dar sincer ? Unii inteleg ironia altii nu :) Revenim : Am facut treaba asta, revizii la zi , uleiuri , filtre recomandate de producator , problema la mine e simpla si daca fac un drum lung si o turez maxim sa zic asa nu pot decat sa ridic uzura motorului , asa o intretinere din asta la 30 000 km ar fi o idee buna, acum m-am mai informat pe niste forumuri din afara si este o tehnologie foarte uzuala in afara. Maine mi-am facut programarea, o sa vad ce o sa se intample si o sa scriu aici . Păi spune nene, că ai făcut o ironie! Oricum, nu crezi că pentru problemuța matale, mai bine apelezi la un site de specialitate? Ai avea mai multe șanse să-ți găsești rezolvarea și răspunsuri mai pertinente, decât pe un site de curve, zic!Baftă! 7
gazzon Reputație: 61 Postat Noiembrie 20, 2017 Oras:Romania+ Oras:Romania+ Autor Postat Noiembrie 20, 2017 ai dreptate, am tot discutat si pe site-uri de specialitate, dar acolo interesele mecanicilor au fost primordiale si cum nici eu nu sunt mecanic am avut nevoie si de niste pareri de la oameni fara tangente in mecanica, ce ati face voi daca ati fi in locul meu... cred ca majoritatea stiu treaba din service-uri si mai ales in reprezentante.
Vizitator Reputație: 0 Postat Noiembrie 21, 2017 Postat Noiembrie 21, 2017 Am o Dacie din 98 in curte, merge si acum,dupa atatia ani, niciodata nu i-am curatat egr-eul, asta inseamna sa fii masina :)
raffaello Reputație: -6838 Postat Noiembrie 21, 2017 Telefon: raffaello1709 Oras:Terra Telefon: raffaello1709 Oras:Terra Postat Noiembrie 21, 2017 Am o Dacie din 98 in curte, merge si acum,dupa atatia ani, niciodata nu i-am curatat egr-eul, asta inseamna sa fii masina :)Zambetu' lu' Iliescu? Astea sunt nemuritoare. 3 7
picon Reputație: 1046 Postat Noiembrie 21, 2017 Oras:Satu' cu ministri Oras:Satu' cu ministri Postat Noiembrie 21, 2017 Zambetu' lu' Iliescu? Astea sunt nemuritoare.Da' ce, Iliescu dă vreun semn că ar fi muritor? 7
raffaello Reputație: -6838 Postat Noiembrie 21, 2017 Telefon: raffaello1709 Oras:Terra Telefon: raffaello1709 Oras:Terra Postat Noiembrie 21, 2017 Da' ce, Iliescu dă vreun semn că ar fi muritor?Tocmai d'aia! A vrajit si feru'. 3 7
Vizitator Reputație: 0 Postat Noiembrie 21, 2017 Postat Noiembrie 21, 2017 Eu zic sa lasam funia in dulap :))))))))
obsedatul Reputație: -2024 Postat Noiembrie 21, 2017 Oras:Here Oras:Here Postat Noiembrie 21, 2017 Ma doare-n miskin, n-am masina. :D 1 13
raffaello Reputație: -6838 Postat Noiembrie 21, 2017 Telefon: raffaello1709 Oras:Terra Telefon: raffaello1709 Oras:Terra Postat Noiembrie 21, 2017 Ma doare-n miskin, n-am masina. :D Nu toata lumea poate fi fericita! :) 3 7
estrogen Reputație: 1698 Postat Noiembrie 21, 2017 Oras:Cluj Napoca Oras:Cluj Napoca Postat Noiembrie 21, 2017 Mai degraba vezi de ce ai probleme cu EGR-ul. Masina ta are actuator electric sau vacuumatic? Poate ca nu functioneaza ceva corect.Ciudata faza oricum avand in vedere ca firma aia are contul ala de facebook de luna asta. Suna a spam. E teapa clara. Dar pentru cei cu foarte multi bani merge si cate-o teapa din cand in cand, se mai goleste supapa. 1
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum