Sari la conținut

Denisa 0731472291

Vizitator

Postări Recomandate

Vizitator
Reputație: 0

Orice masina parcata in fata blocului acum e ceva in neregula cu ea :)))) nici macar nu au habar unde stau si ei cica au si venit au si vazut :)))

Link spre comentariu

Am fost și eu la Denisa, de vreo 2 ori, locația vizavi de pompieri. Fata arată foarte foarte bine, sânii sunt piesa de rezistența.

Un oral executat destul de ok, nu comentează, ba chiar e comunicativa.

E foarte cald la ea, dar pula nu e termometru așa ca ciocane tari. Pt mine e de 9 fata Per total. O sa mai trec pe la ea

Link spre comentariu
  • Oras:tg
  • Oras:tg

You miss the point son. She faked and lied about everything. I saw her outside the work. She faked relationship. She has peste. Is the truth. Dont like it dont care. If she want treat people like this the world can see.

Link spre comentariu
  • Oras:bucuresti
  • Oras:bucuresti

You miss the point son. She faked and lied about everything. I saw her outside the work. She faked relationship. She has peste. Is the truth. Dont like it dont care. If she want treat people like this the world can see.

90% have a pimp or somebody watching over them. As long as the pimp does not bother you while you are fucking...why do you care?It bothers you that she has a husband and you fucked a married woman?you think that because of this you are not going to heaven or what?it does not matter if she lied or not,as long as you paid for sex and got sex and she did not steal from you.

denisa_aa/Anna ...exista un motiv pt care nu trebuie sa iti dai informatiile personale clientilor...acum probabil l-ai aflat si tu,nu?

• Like 2
Link spre comentariu
  • Oras:Bucuresti

If you think that her “peste” love her it’a a big mistake! Her “peste “ want just some money from her and that’s all. When her “peste” will find other girls to make some money for him, denisa will be history! Also on this profile is not writimg denisa! Usualy just “peste” is write here!

Link spre comentariu

Do you think “ peste” like your dick ? I think yes! For the money he like your dick and kiss denisa where you push in your dick! And you can be satisfied thant “peste” kiss your dick day by day. And that’s all!

• Like 1
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
  • Navigare recentă   0 members

No registered users viewing this page.

• Creează nouă...