Sari la conținut

Carmen din berceni 0721359748 un GFE excelent cu sanii mari!!

Vizitator

Postări Recomandate

• Oras:Bucuresti

Bună seara dragilor! Libera la programări începând cu 29 mai.Va sărut și vă aștept cu drag. Începând cu luna iulie o sa ai m in servicii anal.Pretul va fi afișat în semnătura.

Urmeaza sa-ti pui fundul la bataie?

Chiar te apuci sa faci sex anal ?

Link spre comentariu
Reputație: -556

Bună seara dragilor! Libera la programări începând cu 29 mai.Va sărut și vă aștept cu drag. ÃŽncepând cu luna iulie o sa ai m in servicii anal.Pretul va fi afișat în semnătura.😙😙😙💋💋

Florico , pe când și în urechi ?
Link spre comentariu
  • Oras:Apărătorii Patriei

Hello,

I just wanted to share the 2 experiences that i had with Flory.

I have been looking for a long time to find this exact type of service and attitude, so i think it's important to share.

First, Flory usually books one day in advance, but is always precise about the hours of the meeting. 

The location is just 3 minutes' walk from the metro station aparatorii patriei, which makes it very easy to access and easy to find.

The appartment is great, recent, in a good shape. nothing extraordinary, but better than average : 9/10.

But the main Qualities of Flory are her skills, and attitude. She is REALLY, really nice, gentle, and warm, from the moment you enter until you leave.

And that attitude makes a big difference for me. There are only a few girls that have this way of behaving.

So the GF experience is just perfect 10/10

About the services, at last i have found someone that does a good massage (real back massage for 15), AND is able to offer a good erotic part of the massage, with great oral skills.

Again, the behaviour, the way she kisses you, touches you is erotic and not mechanic, and that makes all the difference.

So to sum it up, What flory offers is a near to perfect experience for someone that wants to be really nice treated, having a good massage and release some tension.

notes:

Girl : face : 8/10 very beautifull to my opinion. body : 7/10 (as she says, she needs to loose a few pounds, this is not the skinny type) 

Breasts : nr5, 8/10 (and she knows how to use them :) )

Massage : 9/10 (a little bit harder and it would be perfect, but we already are on a great level)

Oral : 9/10 without condom. Great technique, great use of her breast on the bj. only lacks some more deep to my opinion.

Normal : 8/10 i only did it once, but it was again great, with a very sexy participation.

GFE : 10/10

Price : as stated by my fellow comrades 100, for one finalizare, and a little bit less of one hour. (because, maassage is really enjoyable, it lasts)

Thank you Flory!

• Like 3
Link spre comentariu
Reputație: 1138

Bună seara dragilor,va sărut și vă aștept cu drag ,prima zi libera la programări 1 iunie.

Pai poza asta ai mai pus-o de cateva ori, acum doar ai marit-o  :P . Poate ai mai slabit si te putem vedea in toata splendoarea, sau tot rusinoasa ai ramas... ;) .

Si poate ca, daca esti libera cu 1 iunie schimbi un pic "programul de alaptare" (doar asa ca bonus de ziua copiilor)  :)

Link spre comentariu
Vizitator ana paraschiv
Reputație: 0

Buna dimineata.

Mi-am facut un ceai din fructe de padure si, din pacate, nu mai am miere.

Se poate o lingurita, doua ? 

M-a indrumat cineva spre acest topic, a spus ca aici gasesc.

• Like 2
Link spre comentariu

Buna dimineata.

Mi-am facut un ceai din fructe de padure si, din pacate, nu mai am miere.

Se poate o lingurita, doua ?

M-a indrumat cineva spre acest topic, a spus ca aici gasesc.

Buna dimineața!Cu drag te servesc ....dar mierea in ceai fierbinte devine toxică.💋💋💋💋💋💋😙😙😙
  • Like 3
Link spre comentariu
Reputație: 1138

Bună dimineața dragilor😘😘😘Va doresc un weekend minunat💋💋💋

Deja aici e braconaj :) . Felicitari pentru fata cu unghiile mari . Ea sigur nu se ocupa de masaj. Probabil ca stie sa si curete crapii ;) .

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
  • Navigare recentă   0 members

No registered users viewing this page.

• Creează nouă...