xxxford Reputație: 31 Postat Aprilie 30, 2019 Oras:Bucuresti Oras:Bucuresti Postat Aprilie 30, 2019 Salutare, as dori ca in aceasta vara sa incerc o astfel de experienta impreuna cu sotia. Daca sunt pe aici iubitori de nudism doresc o recomandare, un loc dedicat fara trafic de persoane ce tranziteaza zona si a te simti mereu vizat de privirile lor. Multumiri!
mechanical ingineer Reputație: 273 Postat Aprilie 30, 2019 Oras:București Oras:București Postat Aprilie 30, 2019 Nu sunt amator dar mergeam acum vreo 10 ani că sa scap de țigănie la Costinești vizavi de aerodrom,cobori faleza pe niște trepte săpate în pământ și este(sau era) o plaja părăsită superbă. Nimic amenajat,doar câteva zeci de rătăciți (nud) și marea. Loc de parcare fara probleme,lada frigorifica și bagajul de plaja...
mechanical ingineer Reputație: 273 Postat Aprilie 30, 2019 Oras:București Oras:București Postat Aprilie 30, 2019 Caută "sfânta elena de la mare" in Costinești și vezi că este un drum de pământ paralel cu marea,după sfânta Elena se face un drum stânga spre mare folosit de pescari. Cândva era un loc bun pentru ce vrei tu,sper între timp sa nu se fi aglomerat...
sfintia sa pipilica Reputație: -406 Postat Aprilie 30, 2019 Oras:FALASTOACA Oras:FALASTOACA Postat Aprilie 30, 2019 Salutare, as dori ca in aceasta vara sa incerc o astfel de experienta impreuna cu sotia. Daca sunt pe aici iubitori de nudism doresc o recomandare, un loc dedicat fara trafic de persoane ce tranziteaza zona si a te simti mereu vizat de privirile lor. Multumiri!Pune o poza cu sotia ta
sfvineri Reputație: 374 Postat Aprilie 30, 2019 Oras:Bucuresti Oras:Bucuresti Postat Aprilie 30, 2019 Din ce stiu eu: la Costinesti, in nordul statiunii la epava sau in sud la plaja francezului; intre cele doua Eforii; la 23 august.Dar nu cred ca vei fi ferit de priviri indiscrete. 3
mechanical ingineer Reputație: 273 Postat Aprilie 30, 2019 Oras:București Oras:București Postat Aprilie 30, 2019 Încalcă normele GDPR...