Sari la conținut

Plaaja pentru nudism

Postări Recomandate

• Oras:Bucuresti
Postat

Salutare, as dori ca in aceasta vara sa incerc o astfel de experienta impreuna cu sotia. Daca sunt pe aici iubitori de nudism doresc o recomandare, un loc dedicat fara trafic de persoane ce tranziteaza zona si a te simti mereu vizat de privirile lor. Multumiri!

• Oras:București
Postat

Nu sunt amator dar mergeam acum vreo 10 ani că sa scap de țigănie la Costinești vizavi de aerodrom,cobori faleza pe niște trepte săpate în pământ și este(sau era) o plaja părăsită superbă. Nimic amenajat,doar câteva zeci de rătăciți (nud) și marea.

Loc de parcare fara probleme,lada frigorifica și bagajul de plaja...

Postat

Caută "sfânta elena de la mare" in Costinești și vezi că este un drum de pământ paralel cu marea,după sfânta Elena se face un drum stânga spre mare folosit de pescari.

Cândva era un loc bun pentru ce vrei tu,sper între timp sa nu se fi aglomerat...

• Oras:FALASTOACA
  • Oras:FALASTOACA
Postat

Salutare, as dori ca in aceasta vara sa incerc o astfel de experienta impreuna cu sotia. Daca sunt pe aici iubitori de nudism doresc o recomandare, un loc dedicat fara trafic de persoane ce tranziteaza zona si a te simti mereu vizat de privirile lor. Multumiri!

Pune o poza cu sotia ta

Postat

Din ce stiu eu: la Costinesti, in nordul statiunii la epava sau in sud la plaja francezului; intre cele doua Eforii; la 23 august.

Dar nu cred ca vei fi ferit de priviri indiscrete.

• Minus 3
  • Oras:Neverland
  • Oras:Neverland
Postat

Plaja corbu sau cv de genu stiam, aproape de mamaia...

Ps: eu unu nu mi permit sa fac nud ca am belengheru mare si daca sta in sus atrage atentia si vor toate pe urna sa faca cunostinta cu el :/

• Oras:Constanta
  • Oras:Constanta
Postat

Incearca la Techirghiol la namol 😎 Poti trece usor de la barbati la femei. Una si una 🤢

Postat

Vrei sa te bronzezi numai pe spate? :laugh2